نحوه ساخت اکانت اینستاگرام از طریق موبایل و کامپیوتر – آموزش کامل تصویری

اگر می خواهید به میلیون ها نفر از افرادی که در جامعه مجازی اینستاگرام شرکت می کنند بپیوندید ، می توانید یک حساب کاربری خود در اینستاگرام به صورت رایگان ایجاد کنید! می توانید این کار را در پلتفرم موبایل مورد نظر خود انجام دهید یا اگر گوشی همراه ندارید ، حساب خود را در رایانه تنظیم کنید. در ادامه می توانید آموزش ساخت اکانت اینستاگرام را در وبلاگ جدولیاب مشاهده نمایید.

عکس شاخص ساخت اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام توسط تلفن همراه (اندروید و ios)

۱- روی برنامه فروشگاه برنامه تلفن خود ضربه بزنید تا فروشگاه برنامه باز شود. برای ایجاد و دسترسی به حساب کاربری در پلت فرم تلفن همراه خود ، باید برنامه Instagram را بارگیری کنید.

در انواع سیستم عامل های iOS مثل اپل یا آیپد، این برنامه “App Store” نامگذاری شده است . دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید پیروی می کنند باید از “فروشگاه Google Play” استفاده کنند

۲- برنامه “Instagram” را جستجو کنید. در هر دو سیستم عامل iOS و Android ، می توانید این کار را با ضربه زدن روی نماد ذره بین در برنامه فروشگاه برنامه و سپس تایپ کردن عبارت جستجوی خود انجام دهید.

۳- برای بارگیری اینستاگرام روی دکمه مربوطه ضربه بزنید. از آنجا که اینستاگرام یک برنامه رایگان است ، دکمه ای را در کنار برنامه مشاهده می کنید که روی آن “Get” (iOS) یا “Install” (Android) آمده است.
بسته به سرعت اتصال اینترنت/داده شما ، بارگیری اینستاگرام ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد.

03 install

۴- از میان برنامه‌های نصب شده، روی برنامه اینستاگرام ضربه بزنید. با انجام این عمل برنامه اینستاگرام باز خواهد شد.

04 open

۵- در این مرحله باید روی ‘گزینه”ثبت نام یا همان Sign Up” را لمس نمایید. در این مرحله شما باید اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

05 sign up

۶- آدرس ایمیل دلخواه خود را در قسمت ارائه شده وارد کنید. وقتی این عمل را انجام دادید سپس گزینه “بعدی یا  next” لمس کنید. مطمئن شوید این آدرس ایمیل فعلی است که به آن دسترسی دارید.
همچنین می توانید با استفاده از اطلاعات فیس بوک خود از اینجا وارد سیستم شوید. اگر روی گزینه “ورود با فیس بوک یا Log in with Facebook ” ضربه بزنید ، اینستاگرام از شما می خواهد در صورتی که قبلاً وارد سیستم نشده اید ، وارد صفحه فیس بوک خود شوید.

06 mail

۷- یک نام کاربری و رمز عبور وارد کنید. برای تأیید صحت گذرواژه باید دوبار آن را وارد کنید. قبل از کلیک روی “بعدی یا next” مطمئن شوید که نام کاربری خود را دوست دارید.

07 register

۸- در این مرحله جزئیاتی از مشخصات خود را در حساب اینستاگرام اضافه نمایید. اینها شامل عکس پروفایل، بیوگرافی حساب شما یا پیوند به وب سایت شخصی شما است. با ضربه زدن روی گزینه “ویرایش نمایه یا Edit Profile” در بالای صفحه خود ، می‌توانید این اطلاعات را در هر زمان از داخل صفحه اینستاگرام خود اضافه یا تغییر دهید.

08 add profile photo

۹- خوب در پایان گزینه  “انجام شد یا Done ” را لمس نمایید.. تمام … به شما تبریک می گویم حساب اینستاگرام شما به همین راحتی و خوشمزگی ساخته شد.

09 done

جهت کسب فراگیری هر چه بیشتر نحوه کار با اینستاگرام، مطالعه و مشاهده آموزش‌های زیر به شما توصیه می شود. جهت دسترسی به این آموزش ها که در سایت فرادرس منتشر شده است، به لینک های زیر مراجعه نمایید.

آموزش تغییر رمز اینستاگرام در اندروید، آیفون و کامپیوتر — تصویری
• آموزش اینستاگرام از صفر تا صد — تصویری و ساده

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

۱- یکی از مرورگرهای رایانه خود را باز کنید. مثلا فایرفاکس یا گوگل کروم. به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از اینستاگرام شما در مقایسه با تلفن همراه هنگام استفاده از رایانه محدود است، همچنان می توانید حساب خود را از سایت اینستاگرام بسازید و آن را مدیریت کنید.

01 مرورگر فایرفاکس

۲- به وب سایت اینستاگرام بروید. برای انجام این کار داخل مرورگر و در قسمت تایپ سایت instagram.com را بنویسید و اینتر بزنید تا وارد سایت رسمی اینستاگرام شود.

02 نوشتن اینستاگرام

۳- در مرحله ثبت نام شما باید اطلاعات ثبت نام خود را در سمت راست صفحه وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:
آدرس رایانامه فعلی : کادر email address
نام کامل شما : کادر full name
نام کاربری دلخواه شما: کادر username
رمز دلخواه شما: کادر password
همچنین می توانید روی “ورود با فیس بوک یا Log in with Facebook” در بالای این کادر ورود اطلاعات کلیک کنید تا حسابی با نام و رمز عبور فیس بوک خود ایجاد کنید. با این کار حساب های فیس بوک و اینستاگرام شما پیوند داده می شود.

03 ثبت نام کامپیوتر

۴- خوب بعد از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، روی گزینه “ثبت نام یا Sign Up” کلیک کنید. این گزینه در انتهای منوی ثبت نام قرار دارد. انجام این کار باعث ایجاد حساب کاربری شما می شود.

04 مرحله پایانی

۵- خوب تبریک می گوییم . شما با استفاده از رایانه شخصی و یک مرورگر توانسته اید یک حساب شخصی اینستاگرام بسازید . حالا بعد از اتمام مراحل بالا شما باید روی نماد شخصی در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. این شما را به صفحه حساب خود رهنمود می سازد. طبق تصویر زیر:

05 نمایه

۶- روی گزینه “ویرایش مشخصات یا همان Edit Profil” کلیک کنید. این گزینه در سمت راست نام اینستاگرام شما در بالای صفحه شما باشد.طبق عکس زیر:

06 ادیت پروفایل

۷- در این مرحله هرگونه اطلاعاتی را که می خواهید نمایش دهید اضافه کنید. این ممکن است شامل بیوگرافی حساب شما ، پیوند به وب سایت شخصی شما یا تصویر نمایه باشد. پس از اتمام کار ، روی دکمه “ارسال” در پایین صفحه خود کلیک کنید. شما با موفقیت یک حساب اینستاگرام ایجاد کرده اید!

07 کامل کردن پروفایل

چند حساب اینستاگرام می توانید داشته باشید؟

طبق مرکز راهنمای اینستاگرام ، می توانید حداکثر پنج حساب مختلف در اینستاگرام داشته باشید که می توانید بدون خروج از سیستم بین آنها تغییر دهید. (این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بیش از پنج مورد داشته باشید ، اما پس از رسیدن به این حد ، باید از سیستم خارج شده و مجدداً وارد شوید تا به پروفایل های اضافی دسترسی پیدا کنید.)

همچنین لازم به ذکر است که این گزینه فقط برای iPhone و Androids با به روز رسانی در دسترس است (در App Store و Google Play Store موجود است). بنابراین اگر نمی توانید حساب های اضافی اضافه کنید ، ممکن است لازم باشد برنامه Instagram خود را به روز کنید.

آیا می توانید چندین حساب Instagram با یک آدرس ایمیل ایجاد کنید؟

خیر. در حال حاضر ، هر حساب اینستاگرام باید دارای آدرس ایمیل فردی باشد. نمی توانید چندین حساب اینستاگرام با آدرس ایمیل یکسان ایجاد کنید.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید برای هر حساب جدیدی که ایجاد می کنید یک آدرس ایمیل جدید ایجاد کنید. اگر از طریق برنامه حساب دوم اینستاگرام ایجاد می کنید ، می توانید به جای آدرس ایمیل خود با شماره تلفن خود ثبت نام کنید.

نحوه ایجاد اکانت اینستاگرام دوم

وقتی طبق دستورالعمل های قسمت قبل یک حساب جدید به برنامه خود اضافه می کنید ، حساب به طور خودکار در برنامه شما اضافه می شود. به این ترتیب ، می توانید به راحتی بین آنها رفت و برگشت کنید.

با این حال ، اگر نیاز به اضافه کردن یک حساب دوم دارید که در جای دیگری یا در زمان قبلی ایجاد کرده اید ، نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
نماد عکس نمایه خود را در پایین سمت راست صفحه فشار دهید.
سه خط افقی را در بالا سمت راست صفحه فشار دهید.
Settings را انتخاب کنید
به پایین صفحه بروید و Add Account را انتخاب کنید.
ورود به حساب موجود را انتخاب کنید.
اطلاعات حساب خود را وارد کرده و وارد شوید.

آیا می توانید حساب های اینستاگرام خود را ادغام کنید؟

حتی اگر بتوانید بین پنج حساب اینستاگرام در یک زمان به جلو و عقب بپرید ، نمی توانید آن حساب ها را ادغام کنید.

در حال حاضر ، راهی برای ادغام پیروان و محتوا از چندین حساب در یک حساب واحد وجود ندارد. نزدیکترین چیزی که می توانید بدست آورید این است که افراد یکسانی را در هر دو حساب دنبال کنید و عکس های مشابه را دوباره ارسال کنید.

در دنیای مدرن رسانه های اجتماعی و شخصیت های اینترنتی ، بیش از هر زمان دیگری بیش از هر زمان دیگری حساب های رسانه های اجتماعی را همزمان مدیریت می کنند. چه این کار را برای کار انجام می دهید و چه برای نشان دادن سرگرمی های جالب خود ، امیدواریم این راهنما داشتن چندین حساب اینستاگرام را برای شما جذاب کند. 

 در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «آموزش ساخت اینستاگرام» منتشر شده است.  برخی از این آموزش های مرتبط با این موضوع را برایتان آورده این. برای مطالعه هر مقاله، لطفا روی عنوان آن کلیک کنید.

ساخت اپلیکیشن اینستاگرام با Ruby on Rails (بخش اول) — از صفر تا صد

ساخت اپلیکیشن اینستاگرام با Ruby On Rails (بخش دوم) — از صفر تا صد

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا