نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه مافیا شبکه سلامت + آدرس اینستاگرام

در این مطلب، درباره یکی از جالب ترین مسابقات در حال پخش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران یعنی مسابقه مافیا محصول شبکه سلامت توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید؛ علاوه بر این درباره نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه مافیا نیز بیشتر خواهید دانست. شبکه سلامت با شعار ” شبکه نشاط و تندرستی ” و با هدف پشتیبانی توسعه ملی در حوزه سلامت از طریق افزایش آگاهی، ایجاد نگرش صحیح، مسئولیت پذیری، توانمندی، عملکرد مطلوب و همچنین مشارکت ساختارمند و فعالانه فرد در خانواده و جامعه مشغول به فعالیت است.

 

در این بین، یکی از برنامه های جالب توجه و بسیار پر بیننده ی این شبکه تلویزیونی، مسابقه مافیا می باشد. فصل اول مسابقه تلویزیونی ” مافیا ” با اجرای بهنام تشکر  و با کارگردانی ” افشین اربابی ” با هدف بومی‌ سازی بازی مافیا به عنوان یک فعالیت های گروهی سرگرم کننده و همچنین افزایش قوه تشخیص پخش می شود. درباره مسابقه مافیا بد نیست بدانید بازی گروهی مافیا ، از جمله بازی های گروهی در میان مردم به شمار می آید که دارای مقبولیت فوق العاده ارزشمند و قابل توجهی است.

بهنام تشکر درباره ی این مسابقه چنین می گوید:

” مافیا ، یک فعالیت سرگرم کننده ی به شدت فکری و شک‌ برانگیز است! ”

فصل دوم مسابقه مافیا با حضور علیرام نورایی به عنوان راوی مسابقه مافیا از ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، هر شب در ساعت ۲۰ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

شاید بتوان گفت بازی گروهی مافیا یک بازی جدی و در عین حال فکری می باشد! مافیا تلفیقی از روانشناسی و قدرت تحلیل است. بی شک می توان گفت بازی مافیا، یک بازی گروهی فوق العاده هیجان انگیز است!

دقت داشته باشید بازی مافیا یک فعالیت سرگرم کننده کاملا استنباطی و استدلالی است! این بازی از دو بخش شب و روز تشکیل یافته است؛ به این صورت که هر تیم برای برنده شدن در این بازی، بایستی دیگر شخصیت‌ های بازی را حذف کند که این حذف کردن، به هیچ وجه کار آسانی نیست.

علیرام نورایی در مسابقه مافیا

مسابقه تلویزیونی مافیا در دکوری به مساحت ۳۰۰ متر و در ۳۲ مسابقه جذاب، با دو محور، حول موضوع مبارزه با مواد مخدر در جریان است و علت تولید و پخش آن نیز از شبکه سلامت، همین ارتباط موضوعی است! دقت داشته باشید در محور اول، معرفی بازی مافیا به عنوان یک سرگرمی سالم به جوانان است و همچنین حضور فعال در لحظه و هوشیاری بالا نیز نقطه ی مقابل نشئگی حاصل از مصرف مواد می باشد! محور دوم نیز بر دقت افراد در شناخت دوست ناباب تاکید دارد!

ثبت نام در مسابقه مافیا

درباره بازی مافیا بیشتر بدانید!

درباره ی شخصیت های حاضر در بازی مافیا، بایستی بدین صورت توضیح دهیم که این بازی از ۴۰ شخصیت جذاب که شامل نقش‌ های شهروندی، مافیا و مستقل است، تشکیل یافته است.  در برخی از تحلیل ها این چنین یادداشت شده است که بازی مافیا نبردی است بین یک اقلیت آگاه (همان نقش‌ های منفی بازی) و یک اکثریت ناآگاه (همان شهروندان)!

این فعالیت سرگرم کننده به طور معمول در کافه‌ ها برگزار می‌ شود و مدت زمان انجام این فعالیت گروهی سرگرم کننده نیز بسته به تعداد نفرات شرکت‌ کننده در آن چیزی بین ۱ تا ۴ ساعت است. ایده اولیه ی بازی مافیا مربوط به کشور روسیه است! شاید جالب باشد که بدانید فردی به نام ” دیمیتری دیویدف ” به عنوان سازنده ی این بازی گروهی معرفی شده‌ است. به گفته ی ” دیمیتری دیویدف “، اولین بار بازی مافیا در بهار سال ۱۹۸۶ شمسی و در بخش روانشناسی دانشگاه دولتی شهر مسکو بازی شده‌ است! و سپس این بازی در کلاس‌ های درس، خوابگاه‌ ها و همچنین اردوگاه‌ های تابستانی دانشگاه مسکو پخش شده‌ است!

لازم به بیان است فصل دوم مسابقه مافیا با حضور علیرام نورایی به عنوان راوی مسابقه مافیا از ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، هر شب در ساعت ۲۰ و ۲۳ پخش خواهد شد.

پخش مستند بازی های انتخابی مسابقه مافیا از شنبه ١٢ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی از ساعت ١٨:٢۵ و تکرار آن در ساعت ٢١:۴۵ از شبکه سلامت

ثبت نام در مسابقه مافیا

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه مافیا

درباره ثبت نام در مسابقه مافیا و برای شرکت در مسابقه مافیا و همچنین ثبت نام در این مسابقه تلویزیونی، بایستی نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را برای صفحه رسمی این مسابقه در اینستاگرام ارسال نمایید.

ثبت نام در مسابقه مافیا

زمان پخش و تکرار مسابقه مافیا

مسابقه تلویزیونی ” شهروند و مافیا ” به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی و با اجرای علیرام نورایی در ساعت های ۱۹:۰۰ و ۲۳:۰۰ از شبکه سلامت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

آدرس اینستاگرام مسابقه مافیا

https://www.instagram.com/mafia.tv.ir

۴.۷ ۳ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
19 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
علی اکبر ابراهیمی
علی اکبر ابراهیمی
3 سال قبل

سلام دوستان ممنون از بازی خوبتون لطفا منو به این بازی دعوت کنید و من رو محک بزنید ممنون.

آیدا
آیدا
3 سال قبل

لطفا از شرکت کننده خانم هم دعوت کنید. یا مختلط بذارین ، جذابیتش بیشتر میشه. ولی در کل برنامه پر هیجانی هستش

مهدی
مهدی
3 سال قبل

عجب مسابقه اموزنده وجالبیه واقعآ درس خوب برای زندگی واقعیه که بتوانیم راست ودروغ رو توی این زمانه درست تشخیص بدیم

مجیدرضوی
مجیدرضوی
3 سال قبل

مافیا بازیه خوبیه

مجیدرضوی
مجیدرضوی
3 سال قبل

مافیا بازی دروغ وراسته

مجیدرضوی
مجیدرضوی
3 سال قبل

من حرفه ای هستم

ی مبتدی
ی مبتدی
3 سال قبل
پاسخ به  مجیدرضوی

آره تو خوبی

ماهان سلیمانی
ماهان سلیمانی
4 سال قبل

سلام من ماهان سلیمانی هستم خیلی خوشحالم دربرنامه ی شما شرکت میکنم

حسن هراسانی
حسن هراسانی
4 سال قبل

حسن هراسانی ۳۵ساله از تهران میخوام ثبت نام کنم ممنون

سبحان رحیمی
سبحان رحیمی
4 سال قبل

سلام برنامه ی تلویزیون شهروند و مافیا عالیه من دوست دارم فصل بعدی و بعدی هم باشهد

مجید
مجید
4 سال قبل

میخوام ثبت نام کنم چطوری امکانش برای من فراهمه؟

ی مبتدی
ی مبتدی
3 سال قبل
پاسخ به  مجید

باید بری پیج اینستا شون

آریا طاوسی
آریا طاوسی
4 سال قبل

این برنامه عالی است

آریا طاوسی
آریا طاوسی
4 سال قبل

این برنامه عالی است ممنون

محمدحسین
محمدحسین
4 سال قبل

برای اینکه از نظر خودم من در بازی مافیا خیلی خوبم

محمدحسین
محمدحسین
4 سال قبل
پاسخ به  محمدحسین

من چون یک تکواندوکار مشهور م می توانم از ذهنم خوب استفاده کنم

وارتان اوانسیان
وارتان اوانسیان
4 سال قبل
پاسخ به  محمدحسین

تکواندو کار مشهور؟هه،منم رییس جمهورم،بیخیال نخندون ما رو داداش گلم.

مهدی
مهدی
3 سال قبل

منم بیل کلینتون هستم حیف که نمیتونم بیام ایران شرکت کنم

ی مبتدی
ی مبتدی
3 سال قبل

????????

دکمه بازگشت به بالا