ندا دیبا همسر محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره ندا دیبا همسر محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۴ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی سعید سعدی، تهیه ‌کننده سریال بچه مهندس درباره تغییر بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۴ خبر داده است! براساس این خبر، محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری در فصل چهارم سریال بچه مهندس شده است.

ندا دیبا همسر محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری ، بازیگر متولد ۵ دی ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران می باشد. او فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته تربیت بدنی است و بازیگری را با حضور در کلاس های آزاد آغاز کرده است. وی به عنوان مجری جوان برنامه موج نو تاکسی در سال ۱۳۸۴ شمسی، اولین تجربه خود را در تلویزیون کسب نمود و پس از پخش برنامه، پیشنهادهای زیادی در خصوص بازی در سریال ها و تله فیلم ها به وی شد. اولین تجربه وی بازی در سریال گلریزان بود که بنا به دلالیل نامعلوم هیچ وقت پخش نشد! او در دومین تجربه خود با سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۶ شمسی، در نقش سینا وارد دقاب تلویزیون شد. در حین بازی در مجموعه میوه ممنوعه که قرار بود ماه رمضان روی آنتن برود؛ پدر خود را از دست داد!

بد نیست بدانید محمدرضا رهبری با بازیگر جوان ، ندا دیبا ازدواج کرده است.

شاید این سوال پیش آید که ندا دیبا کیست؟

در پاسخ بایستی گفت ندا دیبا ، بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون متولد متولد ۵ تیر ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. وی دارای لیسانس کارگردانی است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۴ شمسی و با حضور در تئاتر شروع کرد و پس از چند تئاتر موفق، اولین کار تلویزیونی خود را انجام داد! اولین سریال وی به نام خط شکن به کارگردانی مسعود تکاور بوده است.

ندا دیبا همسر محمدرضا رهبری

از جمله فیلم ها و سریال های وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سریال غیر محرمانه (به کارگردانی مسعود رسام)
  • سریال چمدان (به کارگردانی خسرو ملکان)
  • فیلم سینمایی شیر یا خط (به کارگردانی فرشاد ارج)
  • فیلم رونوشت (به کارگردانی حسن حج گذار)
  • تله فیلم یک ماه و ده روز (به کارگردانی مجتبی یاسینی)
  • سریال آینه درون (به کارگردانی هادی رمضانپور)
  • سریال قهوه خانه بهشت (به کارگردانی محمد تقی انصاری)

وی همچنین تجربه دستیاری و برنامه ریز در سینما نیز دارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا