نسیم خشنودی مجری تلویزیون کیست؟ + جشن ۵۰ هزارتایی شدن او در اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره نسیم خشنودی مجری تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نسیم خشنودی ، مجری شبکه آموزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و دانشجوی دکترای داروسازی  متولد ۲۶ آبان در سال ۱۳۷۳ شمسی در شهر تهران می باشد!

لازم به بیان است وی مجریگری برنامه های مشق عشق و بوم سفید را در کارنامه ی فعالیت های خود دارد. او در مصاحبه ای می گوید: ” راستش از کودکی رویای دکتر بودن توی ذهنم بود و دوران دبیرستان رشته تجربی را انتخاب کردم و در دانشگاه در رشته داروسازی قبول شدم که با سختب و تلاش زیاد توانستم بالاخره مدرک دکتری در داروسازی را بگیرم.

من در کنار شغل دکتری کار اجرا را در شبکه آموزش صداوسیما انجام می‌دم و مجری برنامه های مشق عشق و بوم سفید بوده‌ام. در سال جدید (سال ۱۳۹۹) در برنامه مدرسه تلویزیونی ایران حضور دارم که خیلی خوشحالم که مجری این برنامه شدم و امیدوارم بتونم در روند اموزشی همه شما دانش اموزان ایران موثر باشم. “

نسیم خشنودی مدتی پیش تصویری از خود را درحال مبارزه با ویروس کرونا به همراه یک نوشته منتشر کرده بود! نسیم خوشنودی با انتشار این عکس نوشت:

” من یک داروسازم … من و همکارانم هر روز در خط اول مبارزه با کرونا در سنگر هستیم … و روزانه ١٢ ساعت و گاه شبانه روزی می جنگیم تا این ویروس سیاه را زمین گیر کنیم … آن هم در برابر کسانی که ممکن است ناقل پنهان ویروس باشند … و از همه مهم تر ایجاد ارامش برای مردمی که وحشت زده اند … این روز ها تمام می شود و یخ این زمستان کرونایی آب می شود و بار دیگر در این شهر صدای بهار به گوش می رسد … اما خاطرات این روز های سخت و کسانی که ایستاده اند تا مردم زانو نزنند خواهد ماند … “

چندی پیش نیز نسیم خشنودی عکس شاد و خوشحال از خود را منتشر کرده بود که علت خوشحالی ایشان حضور در مدرسه تلویزیونی است!

وی به تازگی با انتشار این عکس نوشت:

و من امروز در این جمع ۵۰ هزارتایی خوشحال ترینم کنارتون … تمام تلاشم رو میکنم که بهترین و خاص ترین محتواهارو برای شما مخاطبین فهمیم اماده کنم تا بتونم توی سبک زندگیتون موثر باشم … تا با حس خوب و عشق زندگی کنید و خودتون رو دوست داشته باشید … ۵٠ هزارتایی شدنمون مبارک … ما میتونیم با انرژی های مثبتمون … با فعالیت های موثر … دنیامون رو تغییر بدیم … مگه نه؟

به تاریخ: ٢٩ شهریور ١٣٩٩ “

نسیم خشنودی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/dr.nasimkhoshnoodi/?hl=en

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا