بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +

پاشا رستمی با سریال برف بی صدا می بارد بار دیگر در تلویزیون ظاهر شده و نقش احمد را برعهده دارد، نقشی تاثیرگذار در داستان این مجموعه که در ذهن ها می ماند. پاشا رستمی تیر سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است و لیسانس مهندسی کشاورزی دارد اما او نیز مانند بسیاری از فارغ التخصیلان رشته های مختلف در رشته تحصیلی خودش مشغول به کار نشد بلکه ترجیح داد در کلاس های بازیگری شرکت و علاقه خودش را دنبال کند. همین کلاس ها فرصت را برای بازیگر جوان مهیا کرد تا بتواند استعدادش را نشان بدهد و وارد تئاتر شود.

سریال برف بی صدا می بارد
سریال برف بی صدا می بارد

رستمی که مدتی را در کانادا زندگی کرده در تمام این سالها برای خواسته اش تلاش کرد و توانست خودش را به عنوان بازیگر حرفه ای مطرح کند. او وقتی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن در سال ۱۳۸۷ انتخاب شد نشان داد هنرمندی توانا است.

فیلم ها و سریال های پاشا رستمی

پاشا رستمی در سریال لحظه گرگ و میش که مجموعه ای موفق به کارگردانی همایون اسعدیان بود نقش حامد را برعهده داشت. حامد یکی از شخصیت های اصلی بود که بار عاطفی و عاشقانه این مجموعه بر دوش او بود. رستمی در حالی در لحظه گرگ و میش به ایفای نقش پرداخت که قبل از آن در سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفته و در سریال گمشدگان نیز بازی کرده بود.

سریال برف بی صدا می بارد

رستمی تجربه بازی در دو فیلم سینمایی را نیز دارد. فیلم اشک انار به کارگردانی فیاض موسوی داستان پسری به نام عابد است که دانشجوی رشته‌ هنر است. او در کارگاه فتاح که استاد قلمزنی است مشغول به کار است تا اینکه عابد به دختری علاقمند می‌شود.

فیلم طبقه سوم به کارگردانی بیژن میربافری که در سال ۱۳۸۸ ساخته شد تجربه سینمایی دیگر پاشا رستمی است. در این فیلم دختر جوانی پس از فرار از یک میهمانی شبانه ناخواسته وارد خانه زنی می‌شود و…

سریال برف بی صدا می بارد

بازی در نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد

احمد در سریال برف بی صدا می بارد جوانی محجوب و سر به راه است که به دایی اش حاج عطا بسیار علاقه دارد و مورد اعتماد او است. احمد همچنین برادری به نام سعید با بازی هادی دبیاجی دارد. برای این دو برادر در طول سریال اتفاقات زیادی رخ می دهد

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا