نورا فاتحی بازیگر هندی کیست؟ + عکس های جذاب از نورا فاتحی

سایت جدولیاب: ترجمه: سمیرا فیض آبادی: بیوگرافی کامل نورا فاتحی بازیگر هندی را در این مطلب می خوانید. نورا فاتحی متولد ۶ فوریه ۱۹۹۲ میلادی است. او در کانادا متولد شد و رشد پیدا کرد. او به عنوان بازیگر، مدل و خواننده بالیوود شناخته شده است. اگرچه ملیت او مراکشی-کانادایی است اما این بازیگر ۲۸ ساله خودش را یک هندی می داند. آیتم آهنگ «Ek Toh Kum Zindagani» در فیلم «مرجاوان» آخرین کاری است که از او اکران شده است. فاتحی در فیلم «باغی۳» با بازی تایگر شروف هم حضوری افتخاری خواهد داشت.

نورا فاتحی

کمتر کسی او را قبل از آیتم سانگ دیلبر از فیلم Satyamev Jayate در کنار جان آبراهام می شناخت. این آهنگ سکوی پرتابی برای نورا بود و تنها در عرض چندین ساعت این ویدئو در یوتیوب از مرز بیست میلیون بازدید کننده گذشت و تبدیل به نقطه ی عطفی برای نورا شد. در مورد گذشته ی نورا اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما او از مادری کشمیری و پدری عرب در تورنتو کانادا به دنیا آمده است. مذهبش اسلام و یک برادر کوچکتر به نام عمر دارد.

نورا دوران دبیرستان و کالج را گذراند و با فیلم Tigers of the Sundarbans (2014) فعالیت خود را در بالیوود آغاز کرد اما بدون پشتوانه سینمایی کار سختی برای نورا بود و او تنها بر مدلینگ و هنر ریتمیکش تکیه کرد تا خود را بالا بکشد. بعد از فیلم اولش او توانست در چند فیلم تامیل و تلگو حضور یابد، در طی سال ۲۰۱۵،۲۰۱۶ او در برنامه بیگ باس نه حضور داشت، در سال ۲۰۱۶ در موزیک ویدئویی از فیلم راکی هندسام حضور داشت اما باز کمکی به او نکرد تا اینکه با حضور در موزیک ویدیو دیلبر “Dilbar” با صدای نیها کاکار صدای دوست داشتنی خواننده ی بالیوودی، نورا بیش از پیش مطرح شد و نامش بیشتر بر سر زبان ها افتاد. نورا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به آغاز باهوبالی، بهارات و آقای ایکس اشاره نمود. او سپس با حضور در موزیک ویدیوی  توانست به شهرت خوبی دست یابد.

نورا فاتحی که با توانایی بی نظیرش در اجرای حرکات موزون البته همراه با مقداری چاشنی خوش شانسی به یک چهره محبوب و پرطرفدار در سینمای هند تبدیل شده است که آیتم آهنگ های او در فیلم های به شدت مورد استقبال قرار می گیرند. او معتقد است که تصمیم او برای شروع کارش در سکوهای متفاوت خوب جواب داده و تجربه هایی که در عرصه های مختلف کاری کسب کرده او را به آرتیست بهتری تبدیل کرده است.

او در این باره می گوید: «سفر من در این راه تازه آغاز شده است و من هنوز چهره بسیار تازه کاری هستم. اگر از ابتدای کارم تاکنون را نگاه کنم باید بگویم که خیلی هیجان انگیز بوده است. من چیزهای زیادی در این مدت آموخته ام و احساس می کنم خیلی خوش شانسم که چنین شروعی داشته ام. خیلی از بازیگران کارشان را مستقیم با بازی در یک فیلم شروع می کنند اما من در قاب های متفاتی از جمله، تالیوود، بالیوود و شوهای تلویزیونی فعالیتم را آغاز کردم. به همین دلیل به دست آوردن آن فرصت ها و کسب تجربه های ناب مرا هنرمند بهتری کرده است.»

نورا فاتحی چند سال قبل به امید و به هدف بازیگر شدن  در بالیوود از کانادا به هند آمد. او در ابتدا موفق شد در چند فیلم بازی کند که هیچ یک از آنها مورد توجه قرار نگرفتند. این چهره جوان و پرطرفدار فیلم «‹Street Dancer 3D›» را آماده اکران دارد. وارون داوان و شرادا کاپور بازیگران اصلی این فیلم هستند.

یکی از موزیک ویدئوهای این فیلم با حضور نورا فاتحی از این فیلم منتشر شده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و او معتقد است که این فیلم برای او یک سکوی پرتاب خواهد شد. چون این فیلم را یک فیلم بزرگ می داند که در آن نقش پررنگ و برجسته ای دارد که به او ین فرصت را داده که هم بازی های و هم توانایی اش در رقص و حرکت موزون دیده شود. او المان های جدیدی را در این فیلم میبیند که مخاطب قبل تر شاهد آنها نبوده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا