نکات خواندنی از زندگی جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری + عکس

جواد عزتی که بارها و بارها هنرمندی خود را در ایفای نقش های کمدی و جدی نشان داده بازیگریست که با صبر و تلاش به این مرحله از هنر رسیده است که دیگر به یک چهره پرفروش فیلم های سینمایی و پربیننده تلویزیونی تبدیل شده است با هم نکات خواندنی از زندگی جواد عزتی رادراین مطلب خواهیم خواند.نکات خواندنی از زندگی جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری + عکس

– محمدجواد عزتی، زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.
– او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشگاه سوره است.
– وی در برنامه «میعاد شبانه» به عنوان مجری مسابقه میعاد شبانه در کنار همسرش خانم مه لقا باقری حضور داشت.
– جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.
– وی تا به امروز سه بار کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.
– استعداد بازیگری ساعد سهیلی توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد و وی نخستین کار حرفه‌ای خود را به واسطه جواد عزتی با فیلم تلویزیونی «میان ماندن و رفتن» شروع کرد.
– عزتی تاکنون سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر بوده و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» است.
– جواد عزتی به خاطر بازی درخشان خود در سریال زخم کاری که به نمایش عموم گذاشت، بسیار محبوب و مشهور شد.
– سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی، برگرفته از رمان محمود حسینی‌زاد با نقش‌آفرینی جواد عزتی، هانیه توسلی، رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان و … در حال پخش است.
– اقتباس فیلمنامه «زخم کاری» از روی کتاب جذاب و خواندنی محمود حسینی‌زاد با نام «بیست زخم کاری» نشان از هوشمندی محمدحسین مهدویان دارد.نکات خواندنی از زندگی جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری + عکس
– محمد کارت کارگردان «شنای پروانه» ضمن اشاره به ویژگی‌های حرفه‌ای جواد عزتی در عرصه بازیگری، انتخاب آگاهانه او برای دوری یکساله از بازی در فیلم‌های سینمایی را ستود.
– عزتی یک سال از بازی فاصله گرفت و علی رغم همه پیشنهاد‌ها بازی نکرد تا بتواند پوست اندازی کند و دوباره با روحیه جدید برگردد.
– کارگردان شنای پروانه در مورد جواد عزتی معتقد است که او دید ۳۶۰ درجه دارد. یعنی تمرکز و توجهش صرفاً معطوف به کار خودش نیست. آنقدر باهوش و جامع است که به‌عنوان یک بازیگر به تعامل همه جانبه با دیگر عوامل معتقد است.
– به گفته محمد کارت، عزتی در هنگام ضبط پلان نه فقط به بازی خودش بلکه به صدابردار، فیلمبردار و دیگر عوامل نیز توجه دارد و حتی گاهی در جهت کیفیت کل کار از خودگذشتگی‌های تحسین برانگیزی به خرج می‌دهد.
– کارگردان شنای پروانه در خصوص وی گفته است که جواد عزتی به‌علاوه تخصصش، یک فرد دوست داشتنی است.
– وی از جمله بازیگرانی است که هم در ژانر طنز و هم در ژانر اجتماعی بسیار خوب از پس نقش هایش بر می آید.
– همزمان با پخش سریال «زخم کاری» جواد عزتی در گفتگو با همشهری درباره بازی این در این سریال گفت: «من بعد از فیلم محمد کارت که دو ماه پیش از جشنواره تمام شد، دیگر کار نکردم تا «زخم کاری»، یعنی ۱۴ ماه هیچ کاری نکردم. به نظرم باید استراحت می‌کردم و کمی خودم را جمع و جور می‌کردم و با تمرکز بیشتر ادامه می‌دادم.نکات خواندنی از زندگی جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری + عکس
– وی هیچ‌گاه در انتخاب پارتنر یا بازیگر مقابلش دخالت نمی‌کند، چون واقعا معتقد است هرکسی که بیاید، به او شکل تازه ای می دهد و معمولا خودش را با پارتنرش آپدیت می‌کند.
– از وقتی که سریال زخم کاری در حال پخش است، او نمی‌تواند راحت در خیابان راه برود. چون مردم به شدت درگیر سریال هستند و تا او را می‌بینند، شروع می‌کنند با شوق و ذوق از سریال حرف زدن و این موضوع برای خود او هم عجیب است.
– جواد عزتی می‌داند که مخاطب سریال و فیلم متفاوت است و بازخوردها هم متفاوت، اما انتظار این حجم از واکنش ها را نداشت.
– عزتی بازیگری است که بازی‌های خود را از نقش‌های حاشیه‌ای سریال‌های تلویزیونی دهه ۸۰ شروع کرد و حالا یک سوپر استار تمام عیار است.
– امروزه اهالی هنر به این نتیجه رسیده‌اند که هر فیلمی که جواد عزتی بازی می‌کند، خوب است.
– یکی از برادران جواد عزتی ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ به طور ناگهانی و بر اثر سکته قلبی درگذشت و این بازیگر توانمند را سیاه پوش کرد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

نکات خواندنی از زندگی شخصی و هنری سعید آقاخانی بازیگر سریال نون.خ + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا