هتل فرودگاه استانبول و امکانات آن را بهتر بشناسید!

رپورتاژ آگهی

استانبول، محبوبترین شهر ترکیه است که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. جاذبه های دیدنی، آب و هوای خوب، فرصت های شغلی و سرمایه گذاری، عمده‌ترین دلایلی هستند که مسافران را برای سفر به این شهر متقاعد می‌کند. به همین دلیل هتل های زیادی در این شهر برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است. اما گاهی اوقات، سفر شما به این شهر کوتاه است یا بنا به دلایل مختلف، نیاز دارید تا نزدیک به فرودگاه استانبول اقامت داشته باشید. در این شرایط، گزینه ای بهتر از رزرو هتل فرودگاه استانبول برای شما وجود ندارد. در ادامه با هتل های فرودگاه استانبول آشنا شوید.

هتل فرودگاهی چیست؟

دسته بندی هتل‌ها، تنها با توجه به تعداد ستاره‌های آنها نیست. انواع هتل با توجه به موارد مختلفی دسته بندی می‌شود. برای مثال هتل بوتیک، هاستل، متل، هتل پانسیون و هتل فرودگاهی، برخی از انواع مختلف هتل هستند. به این دسته بندی ها می‌توان هتل های سنتی و اقامتگاه های بومگردی را نیز اضافه کرد. به هرحال هر کدام از این هتل‌ها، خدمات و امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند.

اما این مطلب به هتل فرودگاهی اختصاص دارد. هتل فرودگاهی چیست؟ هتل های فرودگاهی به هتل‌هایی گفته می‌شود که در نزدیکی فرودگاه‌ها یا ترمینال‌های پرواز قرار دارند.این هتل‌ها، برای افرادی که پرواز آنها با تاخیر چندین ساعته مواجه شده، گزینه مناسبی است. همچنین افرادی که پرواز آنها کنسل شده و مدت زمان زیادی تا پرواز بعدی باید منتظر بمانند، می‌توانند در یکی از هتل های فرودگاهی اقامت داشته باشند.

علاوه بر این، هتل های فرودگاهی پذیرای مسافرانی هستند که پرواز کانکشن طولانی مدت دارند. هتل‌ های فرودگاهی، خدمات نیم شارژ دارند؛ به این معنا که می‌توانید تنها نصف روز یا چند ساعت در یکی از اتاق‌های آنها اقامت داشته باشید. بنابراین برای کسانی که به چند ساعت اقامت نیاز دارند، گزینه ای اقتصادی محسوب می‌شود.

هتل فرودگاهی یوتل ایر استانبول

تا به حال به این فکر کرده‌اید که در فرودگاه اقامت کنید؟ شاید چنین چیزی برای شما عجیب و دور از ذهن باشد، اما اگر با امکانات هتل فرودگاهی استانبول آشنا شوید، متوجه خواهید شد که با یک هتل لوکس و یک اقامت راحت و به یادماندنی طرف هستید. هتل یوتل ایر استانبول ایرپورت، یکی از جدیدترین هتل های استانبول است که با مدیریت گروه هتل های مستقر در لندن (Yotel) مدیریت می‌شود.

این هتل، یکی از بزرگترین هتل های فرودگاهی استانبول با ۴۵۱ اتاق است که در ترمینال اصلی فرودگاه استانبول واقع شده است. افرادی که با اهداف کاری و تجاری به استانبول سفر کرده اند، یا خدمه هواپیما و مسافران عادی می‌توانند در زمان رزرو هتل استانبول، این هتل را انتخاب کنند.

اقامت در هتل های فرودگاهی مزیت های زیادی دارد. هتل شما در ترمینال اصلی فرودگاه واقع شده است. بنابراین نگران دیر رسیدن، مسافت طولانی هتل تا فرودگاه و از دست دادن پرواز خود نباشید. با خیال راحت در هتل به استراحت بپردازید. اما شاید برای شما سوال شده باشد که این هتل چه امکاناتی دارد؟ در ادامه با امکانات هتل یوتل ایر استانبول ایرپورت آشنا شوید.

هتل فرودگاه استانبول چه امکاناتی دارد؟

هر هتلی با توجه به این که چند ستاره است، امکانات مختلفی به مسافران ارائه می‌دهد. برای مثال امکانات رفاهی نظیر تختخواب، کمد، سرویس بهداشتی از امکانات پایه اتاق ها در هتل های استاندارد هستند. اما با توجه به ستاره هتل، امکانات هتل نیز بیشتر خواهد بود.

فضای لابی این هتل، امکانات خوبی برای استراحت، غذا خوردن و تماشای تلویزیون دارد. بعضی از اتاق ها کوچک هستند اما امکانات لازم برای یک اقامت راحت را به شما ارائه می‌دهند. همچنین برای اقامت در این هتل می‌توانید اتاق های با ظرفیت بیشتر نیز ارائه دهید. اگر پرواز شما اتصالی است و به چند ساعت استراحت و خواب راحت با امکانات خوب نیاز دارید هم در زمان رزرو هتل استانبول، هتل فرودگاه یا همان یوتل ایر استانبول ایرپورت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رزرو هتل فرودگاهی استانبول با ارزانترین قیمت

اگر به دنبال ارزانترین قیمت رزرو هتل فرودگاه استانبول هستید، پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای رزرو هتل های فرودگاهی ایران یا دیگر کشورهای جهان می‌توانید به فلای تودی مراجعه کنید. در بخش رزرو هتل فلای تودی، به بیش از یک و نیم میلیون نقطه برای اقامت دسترسی خواهید داشت که با داشتن اطلاعات شخصی و یک کارت بانکی عضو شتاب، به سادگی می‌توانید برای رزرو آنها اقدام کنید.

از دیگر مزایای رزرو آنلاین هتل از فلای تودی این است که می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و هدفی که از سفر و اقامت در شهر موردنظرتان دارید، از میان هتل ها، محل اقامت خود را به راحتی انتخاب کنید. تنوع و تعدد هتل‌ها در فلای تودی این امکان را به وجود می‌آورد تا با مقایسه و بررسی امکانات و هزینه رزرو، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. برای انتخاب هتل فرودگاهی استانبول هم می‌توانید رزرو خود را به سادگی انجام دهید، کافی است تا تاریخ ورود و خروج خود را وارد کرده و روی دکمه جستجو کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا