هفته آخر مهر ماه در اینستاگرام سلبریتی ها چه خبر است؟

در این مطلب از سایت جدولیاب جدیدترین پست های چهره های معروف را در اینستاگرام مشاهده می فرمایید. به ما همراه باشید بازیگر سریال پرگار در سوگ مادرش نشست و داغدار شده است. وی یک خواهر به نام منیژه دارد و پدرش را از دست داده و به تازگی مادرش را نیز از دست داده است. با ما همراه باشید.

اینستاگرام بازیگران

مادر مرجانه گلچین

مرجانه دلدار گلچین در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت.وی پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌ دار بوده است و زمان که کودکی بیش نبود پدرش را از دست داده و به تازگی سایت ها عنوان کرده اند که وی مادرش را نیز از دست داده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از مهدی قربانی , مرتضی امینی تبار , اشکان خطیبی , سامان صفاری , سارا بهرامی , پندار اکبری , سمیرا حسن پور , هلیا امامی , سحر ولدبیگی , نیما فلاح , شقایق دهقان , آرمان درویش , نعیمه نظام دوست , پوریا پورسرخ , حمید گودرزی , شایسته ایرانی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

اینستاگرام بازیگران‌،

مهدی قربانی : اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود ، میفهمم که راه را اشتباه رفته ام . . .?

مرتضی امینی تبار : اگر خودت جلوی خودت قرار بگیری، بهش چی میگی؟ من بهش گفتم : پس این یعنی هیچکس جلوی تورو نمیتونه بگیره بجز خودت…

اشکان خطیبی : همراه کمپین #من_باهاتم و #من_میخواهم_تو_درس_بخوانی

پ ن:  اطلاعی از زمان پخش فصل دوم ندارم.هر خبری در زمینه‌ی پخش سریال از طریق پلتفرم مربوطه اتفاق خواهد افتاد. ما هم مثل شما منتظریم?❤️??

سامان صفاری : دلیل تعویق و البته توقف پخش هنوز به شکل رسمی اعلام نشده اما طبق شنیده ها حجم بالای ممیزی موجب شده تا سریال به موقع آماده پخش نشود!!!

شبنم مقدمی : کاش باز همین‌جور پاییز احاطه‌ام کُنَد…بدجور دلم تنگ ِ پاییز است…پاییز ِ واقعی که باد و باران و برگ‌ریزان داشته باشد…مثل ِ پاییز ِ قدیم ها…دلم تنگ ِ باران است…

عکس، مال ِ پاییز ِنودوهشت است.اینجا استکهلم. سوئد.

اینستاگرام بازیگران

سارا بهرامی : شب

پندار اکبری : همه‌ی نیروها در کارند تا تو را عام کنند؛ خاص باش

اینستاگرام بازیگران

سمیرا حسن پور : #نمور#گریم

سحر ولدبیگی : پاییز جان  مرا هر لحظه صدا بزن  مگذار یادم برود که تو هر لحظه در حال نفس کشیدنی و من غرق در روزمرگی‌هایم فراموش میکنم، دم بدهم به دمت و شاید تو همین را از من میخواهی که یک فنجان چای را روبروی چشمهای زیبای تو بنوشم تا برایم شاهکار هنر نمایی‌ات را به نمایش بگذاری

پاییز جان گاهی بیا، اجازه ی مرا از کلاس زندگی بگیر، تا باهم بزنیم در دل جاده‌هایی که تو با دستان خودت رنگ کرده‌ای

گاهی بیا که زنده بودنم را، یادم نرود ??????????

نیما فلاح : با امید عزیزم

باربد خواهرزاده شقایق دهقان

شقایق دهقان: عکس اول رو نوزده سالِ پیش گرفتیم! نوزده سالِ دیگه باشم ، سرمونو همین طورى بچسبونیم بهم عکس بگیریم و اون موقع هم همین طور که الان دلم ضعف میره براى مودب بودن و آقا بودن و باشخصیت بودن و باحال بودنت دلم ضعف بره و ذوق کنم و ببینم که خوشبختى، که دلت آرومه ، به هدفت توى زندگى رسیدى و خوشحالى!

تولدت مبارک بارى….تولدت مبارک خاله

آرمان درویش : چو بید بر سر ایمان خویش می‌لرزم

که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

نعیمه نظام دوست : مهران جان مریضی بهت نمیاد ، زود بلند شو از رو تخت بیمارستان که ما منتظریم ، یه ایران دوستت داره و برای سلامتیت دعا میکنه داداش ، اصلا عارضه قلبی با تو چیکار داره داداش ، آرزو و هانا و مامان و داداش و کل طرفدارات و نگران نکن و زود خوب شو مهران . که اصلا تخت بیمارستان بهت نمیاد . خلاصه دوستت داریم . برات دعا میکنیم . میدونم زود خوب میشی .

پوریا پورسرخ : برادرم….تو خوش قلبترین آدمى هستى که به عمرم دیدم …با تمام وجودم برات دعا میکنم و مثل روز میدونم که صحیح و سلامت برمیگردى…

کلى جایزه باید ببینم تو دستت داداش نازنینم…

یه ایران عاشقتن و یه نفر اون بالا خیلی دوستت داره?

حمید گودرزی :دوستان قدیمی

اینستاگرام بازیگران

شایسته ایرانی : عکس نگار آذربایجانی

اینستاگرام بازیگران

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا