همبازی شدن شاهرخ خان و سلمان خان و ریتیک روشن در فیلم «پتان»

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: شاهرخ خان امسال با فیلم «پتان» تولید کمپانی یاش راج فیلمز بعد از دو سال بیکاری و دوری از سینما، سرکار برگشت. این فیلم به کارگردانی سیدارت آناند یک اثر تمام عیار اکشن است که شاهرخ خان با ظاری متفاوت و موهایی بلند در این فیلم دیده خواهد شد. دیپیکا پادوکن و جان آبراهام همبازی های او در این فیلم هستند.

اگر گزارشی که مدتی است از یکی از رسانه های بالیوود به گوش می رسد صحت داشته باشد می توان گفت هیجان انگیزترین فیلم تاریخ سینمای هند در انتظار طرفداران بالیوود خواهد بود. کمپانی یاش راج فیلمز که بزرگترین کمپانی فیلمسازی هند است و آدیتیا چوپرا قصد دارند که دنیای اجنت های ویژه خودشان را خلق کنند. این اجنت ها شامل سلمان خان و کاترینا کایف از سری فیلم های «تایگر» و ریتیک روشن از فیلم «وار» و شاهرخ خان و دیپیکا پادوکن از فیلم «پتان» می باشد. این گزارش مدعی شده است که سلمان خان در نقش «تایگر» حضوری افتخاری در فیلم «پتان» با بازی شاهرخ خان خواهد داشت و شاهرخ خان این لطف سلمان خان را در سری بعدی فیلم «تایگر» که مراحل پیش تولید است بی پاسخ نخواهد گذاشت و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود شاهرخ خان و سلمان خان در سری دوم فیلم «وار» حضور خواهند داشت.
اگرچه دیدن این سه سوپراستار بزرگ هند و جهان در یک قاب کار امری دست نیافتنی به نظر می رسد اما قطعا اگر این اتفاق به واقعیت تبدیل شود اتفاقی بی نظیر در سینمای هند خواهد بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا