بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره همسر اندیشه فولادوند مهمان برنامه دورهمی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اندیشه فولادوند ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۷ مهر ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهرتهران می باشد! اندیشه فولادوند با ۳۸ سال سن، تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

همسر اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند درباره نظر خود پیرامون مادر شدن می گوید:

” درباره مادر شدن هم من نه هم اکنون، بلکه از نوجوانی مطمئن بودم علاقه ای ندارم فرد دیگری را به این دشت مشوش اضافه بکنم! اما اگر روزی و روزگاری این کمبود را در مسئولیت پذیری احساس بکنم، ترجیح می دهم که از بین این همه بچه هایی که متعلق به دیگران بودند اما امروز در شرایط سخت و بدی دارند رشد می کنند، فرزندی را قبول کنم. “

اندیشه فولادوند در مصاحبه ای درباره زندگی شخصی خود می گوید: ” هر گاه در تهران مشغله ای نداشته باشم، در شمال کشور و به یکی از روستاهای استان گیلان می روم و در خانه کوچکی که آنجا دارم، زندگی می کنم! “

اندیشه فولادوند برای اولین بار و در سن ۱۸ سالگی، به عنوان یک بازیگر فرعی در فیلم سینمایی ” مریم مقدس ” به نویسندگی و کارگردانی شهریار بحرانی در سال ۱۳۷۹ شمسی به جلوی دوربین رفت! وی سپس به صورت حرفه ای با فیلم سینمایی ” سربازهای جمعه ” به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و به تهیه کنندگی مرتضی شایسته به ایفای نقش پرداخت. بعد از این فیلم سینمایی، او مدتی از سینما دور بود؛ تا اینکه دوباره با فیلم سینمایی ” ستاره بود ” به کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی و به تهیه ‌کنندگی عبدالله اسفندیاری و حمید اعتباریان به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت‌ های بازیگری خود ادامه داد.

همسر اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند برای بازی در فیلم سینمایی ” سنگ اول ” به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم فروزش در سال ۱۳۸۸ شمسی، برنده نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنواره فیلم جام جم شد! بازی در سریال ” شیدایی ” به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال ۱۳۹۰ شمسی اولین تجربه اندیشه فولادوند در تلویزیون بود.

اندیشه فولادوند با بازی در سریال ” پشت بام تهران ” به نویسندگی سعید نعمت ‌الله، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه ‌کنندگی زینب تقوایی در سال ۱۳۹۴ شمسی به اوج رسید!

اندیشه فولادوند در اینستاگرام

https://www.instagram.com/andishehfouladvand

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا