همسر ایمان قیاسی مجری برنامه عصرجدید کیست؟ + عکس و بیوگرافی

ایمان قیاسی یکی از مجریان و خوانندگان در زمینه نوازندگی اسـت کـه درسال ۱۳۶۲ و پایتخت ایران زاده شده اسـت. ایمان قیاسی یکی از مجریان و خوانندگان در زمینه نوازندگی اسـت کـه درسال ۱۳۶۲ و پایتخت ایران زاده شده اسـت؛  ایمان قیاسی فعالیت های زیادی را تا بحال از خود ارائه نموده و از استعداد بالایی برخوردار اسـت. ایمان قیاسی  نه تنها در زمینه مجریگری بلکه در امر موسیقی و نوازندگی از تبحر خاصی برخوردار اسـت و از زمان کودکی با آواز خوانی دراین حرفه بـه صورت تجربی و حرف های تلاش مستمر داشته اسـت.

ایمان قیاسی

ایمان قیاسی با صدای دلنشین و زیبایی کـه دارد توانسته مخاطبین و علاقمندان زیادی را جذب خود نماید. در ابتدا با ساز و نوازندگی بـه دنیای هنر پا گذاشت با مهارتی کـه در ساز پرکاشن داشت بـه سراغ موسیقی رفت و پس ازآن با ترومپت و سازهای بادی تجربیاتی را دراین راه کسب نمود. او کار خود بـه صورت جدی و کاملا رسمی از سال ۸۲ آغاز کرد. ایمان قیاسی درکنار اکثر خوانندگان معروف پاپ و سنتی همکاری داشته اسـت و بـه خوبی دراین راه بـه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های رسیده اسـت. از جمله همکاری‌هایش با امیر تاجیک در کنسرت کـه بـه صورت هم خوانی در امر خوانندگی فعال بوده اسـت.

او کار خود بـه صورت جدی و کاملا رسمی از سال ۸۲ آغاز کرد. ایمان قیاسی درکنار اکثر خوانندگان معروف پاپ و سنتی همکاری داشته اسـت و بـه خوبی دراین راه بـه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های رسیده اسـت. از جمله همکاری‌هایش با امیر تاجیک در کنسرت کـه بـه صورت هم خوانی در امر خوانندگی فعال بوده اسـت.

بدلیل صدای با احساسی کـه دارد بـه یکی از آواز خوان های پاپ موسیقی ایرانی بدل گشته اسـت و ترانه های او مورد پسند عامه مردم واقع شده و زمان انتشار نخستین آلبومش درسال ۱۳۸۵ بنام شام آخر می‌باشد. آلبوم دیگر بنام حساسیت کـه بسیار عاشقانه و کار خاص و متفاوت می باشد را از او می توان اشاره داشت کـه بـه خوبی مورد پسند مخاطبین دنیای آهنگ و هنر قرار گرفته اسـت.

آقای ایمان با حضورش در برنامه استعدادیابی احسان علیخانی بنام عصر جدید و بر عهده گرفتن اجرای این برنامه جنجالی شهرت خودرا ثبت برساند و بـه خوبی با اجرای زیبایی اش در دل بینندگان تلویزیونی جای گرفته اسـت. وظیفه اش در برنامه عصر جدید معرفی شرکت کنندگان در مابین برنامه و صحبت و گفتگو با آن ها اسـت.

او همچنین در بیشتر پروژه های کاری احسان علیخانی از جمله ماه عسل با هم دیگر همیار بوده‌اند. مسابقه دیدنی عصر جدید کـه برای شبکه سه سیما تولید و پخش گردیده اسـت کاریست از احسان علیخانی با اجرای پشت صحنه ی ایمان قیاسی کـه از شرکت کنندگان خواسته میشود مهارت ها و استعدادهای خودرا در موضوعات متعدد بـه نمایش بگذارند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا