همسر جدید نیلوفر هوشمند بازیگر سینما و تلویزیون کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره همسر جدید نیلوفر هوشمند ، بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نیلوفر هوشمند ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد اسفند ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است! شاید جالب باشد که بدانید وی خود را از سن ۱۴ سالگی با بازی در نمایشی به نام ” البته واضح و مبرهن ” آغاز کرد و خیلی زود استعداد خود را به رخ همگان کشید!

همسر نیلوفر هوشمند

نیلوفر هوشمند بازیگری را در تلویزیون با سریال ” کمکم کن ” به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۳ شمسی شروع کرد، دومین تجربه وی با سریال ” بچه های هور ” در سال ۱۳۸۴ شمسی شکل گرفت.

او که دانش آموخته ی رشته ی کارگردانی است، تابحال کارگردانی دو فیلم مستند در محیط زییست و گونه های جانوری ایرانی را بر عهده داشته است. نیلوفر هوشمند چندی پیش به عنوان بازیگر در فصل دوم سریال لیسانسه ها به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت حضور داشت. او در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش نرگس شریفیان / خواهر مسعود پرداخت.

همسر نیلوفر هوشمند

بد نیست بدانید فصل اول این سریال در ۲۸ قسمتِ ۴۰ دقیقه ‌ای از ۴ دی‌ ماه ۱۳۹۵ شمسی شروع شد و قسمت آخر آن ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ شمسی پخش شد. پخش فصل دوم این سریال در ۴۰ قسمتِ ۴۰ دقیقه ‌ای از ۴ آذر ۱۳۹۶ شمسی شروع شد و در ۲ بهمن ۱۳۹۶ شمسی به پایان رسید و فصل سوم آن به نام فوق لیسانسه ‌ها در ۱۷ آبان ۱۳۹۸ شمسی روی آنتن رفت و در ۱۶ آذر ماه به پایان رسید.

در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم نیلوفر هوشمند ازدواج کرده است! در ادامه عکسی که نیلوفر هوشمند از مراسم ازدواج خود در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است را خواهیم دید:

همسر نیلوفر هوشمند

نیلوفر هوشمند در اینستاگرام

https://www.instagram.com/niloofar_hooshmand/?hl=en

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا