همسر علی اوجی بازیگر ، تهیه کننده موسیقی و استندآپ کمدین کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره همسر علی اوجی بازیگر ، تهیه کننده موسیقی و استندآپ کمدین خواهیم داشت! با ما همراه باشید. علی اوجی ، بازیگر نویسنده، کارگردان، تهیه ‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین متولد ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۶۲ شمسی می باشد. درباره همسر علی اوجی بد نیست بدانید وی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ شمسی با نرگس محمدی ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که ۱۱ ماه از او بزرگ تر است ازدواج کرد! مراسم خواستگاری آن ها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

نرگس محمدی ، متولد ۹ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر تهران می باشد. ی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد! نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی، در فیلم ” ریسمان باز ” به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. داستان این فیلم پیرامون دو جوان از قشر فرودست جامعه است که در کشتارگاه کار می‌ کنند و مامور می‌ شوند تا گاوی را به یک قصابی در محله ‌ای اشرافی برسانند و…

بازی در فیلم ” آناهیتا ” به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و نقش آفرینی در مجموعه ی تلویزیونی ” ستایش ” موجب شهرت نرگس محمدی شد.

علی اوجی نیز فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما می باشد! وی فعالیت خود را بعد از دانشگاه، با ساخت چند فیلم کوتاه شروع کرد، اما به عنوان یک کارگردان نتوانست عرض اندام کرد! تا اینکه با رضا یزدانی ، خواننده موسیقی آشنا شد. او حالا مدیر برنامه رضا یزدانی و تهیه کننده موسیقی و کنسرت می باشد. لازم به بیان است علاوه بر همکاری و دوستی عمیق با رضا یزدانی ، وی مدیر برنامه گروه موسیقی دنگ شو نیز می باشد و تهیه کننده آلبوم های مانی رهنما ، کاوه آفاق ، هومن جاوید و بسیاری دیگر از خوانندگان صاحب نام دیگر می باشد!

اما درباره ماجرای ورود به بازیگری علی اوجی نیز بد نیست بدانید آشنایی با مهران مدیری در پشت صحنه یکی از سریال ها، سبب دعوت او به عرصه بازیگری و حضور در ” قهوه تلخ ” سال ۱۳۸۹ شمسی شد!

در سال ۱۳۹۱ شمسی، وی در دو قسمت از سریال ” پژمان ” به کارگردانی سروش صحت، به تهیه‌ کنندگی محسن چگینی و به نویسندگی مهراب قاسم خانی و پیمان قاسم خانی بازی کرد و به صورت رسمی با سریال ” شوخی کردک ” مهران مدیری در سال ۱۳۹۲ شمسی و سپس ” در حاشیه ” در سال ۱۳۹۴ شمسی وارد عرصه ی بازیگری شد.

علی اوجی تاکنون چندین بار به عنوان استندآپ کمدین در برنامه ” خندوانه ” حضور داشته ‌است؛ و ده ‌ها اجرای موفق استندآپ کمدی در داخل و خارج کشور در کارنامه هنری علی اوجی دیده می ‌شود!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا