همه چیز درباره اپلیکیشن اسپاتیفای گرین روم

توضیحاتی درباره اپلیکیشن اسپاتیفای گرین روم در این مطلب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اپلیکیشن اسپاتیفای گرین روم مبتنی بر کد فعلی شرکت لاکر روم می باشد که در ماه مارس توسط اسپاتیفای به عنوان یک رسانه جاری موسیقی، پادکست و ویدئو خریداری شد تا به این شرکت برای ورود سریع تر به بازار شبکه اجتماعی صوتی کمک شایانی نماید و به جمع رقیبان کلاب هاوس بپیوندد!

اپلیکیشن موبایل اسپاتیفای گرین روم به کاربران جهانی اجازه می‌ دهد تا به اتاق‌ های صوتی زنده بپیوندند یا میزبانی آن‌ ها را برعهده بگیرند و این مکالمات را به پادکست تبدیل نمایند.

برای پیوستن به این شبکه اجتماعی صوتی ، کاربران اسپاتیفای با اطلاعات حساب اسپاتیفای خود می‌ توانند وارد شوند؛ سپس از مرحله‌ ای عبور می‌ کنند که به آنها اجازه می‌ دهد علایق خود را پیدا کنند. فعلا روند پیدا کردن برنامه‌ های صوتی برای گوش کردن عمدتا متکی به کاربرانی است که به گروه‌ های درون این اپلیکیشن می‌ پیوندند. لازم به بیان است گروه‌ های گرین روم عمومی‌ تر می باشند و منحصر به ورزش نیستند!

قابلیت‌ های این شبکه اجتماعی صوتی تا حدود زیادی مشابه اپلیکیشن‌ های رقیب مانند کلاب هاوس، اسپیس توییتر و لایو اودیو روم فیس بوک است. سخنران‌ ها در اتاق در بالای صفحه قرار می‌ گیرند و شنونده‌ ها در پایین صفحه به شکل آیکن‌ های کوچک تر قرار می‌ گیرند. گزینه‌ های بی‌ صدا کردن، کنترل‌ های نظارتی و امکان آوردن شنونده‌ ها به صحنه گفتگو در جلسات صوتی زنده وجود دارد. اتاق‌ ها می‌ توانند حداکثر ۱۰۰۰ نفر را میزبانی کنند و اسپاتیفای انتظار دارد این ظرفیت افزایش پیدا کند.

تفاوت های اسپاتیفای گرین روم با کلاب هاوس

چند تفاوت کلیدی میان اسپاتیفای گرین روم و اپلیکیشن‌ های مشابه وجود دارد! به عنوان مثال امکان چت متنی زنده وجود دارد که میزبان می‌ تواند آن را هر زمان که بخواهد فعال یا غیرفعال کند. میزبانان همچنین می‌ توانند درخواست کنند فایل صوتی برنامه صوتی زنده آن‌ ها پس از اتمام، ویرایش شود و به یک اپیزود پادکست تبدیل شود!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا