همه چیز درباره دومین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش به نام Happier Than Ever + زمان انتشار

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره دومین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش به نام Happier Than Ever خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دومین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش ، خواننده و ترانه‌ نویس آمریکایی به نام Happier Than Ever یا خوشحال‌ تر از همیشه در تاریخ ۳۰ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی یا ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ شمسی منتشر خواهد شد! این آلبوم دنباله‌ ای برای آلبوم وقتی همه می‌ خوابیم، کجا می‌ ریم؟ (۲۰۱۹ میلادی) است.

پیش از این دو تک‌ آهنگ در نتیجه من هستم و خوشحال‌ تر از همیشه برای پشتیبانی از آلبوم منتشر شد. تک آهنگ مستقل آینده من که پیش‌ تر منتشر شده بود نیز در آلبوم گنجانده شده‌ است. بیلی آیلیش درباره این آلبوم می گوید: مورد علاقه‌ ترین چیزی است که تاکنون ساخته ام!

آلبوم Happier Than Ever شامل ۱۶ قطعه است و اولین سینگل ترک آن پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ شمسی منتشر خواهد شد.

اولین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش، وقتی همه می‌ خوابیم، کجا می‌ ریم؟ (۲۰۱۹ میلادی) به برترین رتبه‌ های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی تبدیل شد. این آلبوم موفق به کسب جایزه گرمی شد. بیلی آیلیش در آن سال جایزه گرمی بهترین تک آهنگ، بهترین ضبط و بهترین اجرا را هم از آن خود کرد.این آلبوم همچنین در بریتانیا به رتبه اول رسید! شش تک‌ آهنگ از این آلبوم به ۴۰ رتبه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسیدند و تک‌ آهنگ آدم بد به رتبه یک ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسید! در سال ۲۰۲۰ میلادی، او ترانه زمانی برای مردن نیست از فیلمی با همین نام را برای جیمز باند اجرا کرد که به اولین رتبه یک بیلی آیلیش در بریتانیا تبدیل شد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا