همه چیز درباره فیلم سینمایی باربی با بازی مارگو رابی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره فیلم سینمایی باربی با بازی مارگو رابی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی جزئیات بیشتری درباره فیلم سینمایی باربی (Barbie) به کارگردانی گرتا گرویگ و تولید استودیوی برادران وارنر در فضای مجازی منتشر شده است! در این فیلم سینمایی، مارگو رابی نقش شخصیت اصلی یا همان باربی را ایفا خواهد کرد.

بد نیست بدانید باربی اولین فیلم بلند گرتا گرویگ پس از زنان کوچک در مقام کارگردان خواهد بود! آن فیلم در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط سونی اکران شد و ۲۱۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت! زنان کوچک در اسکار شش نامزدی از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن برای “سرشا رونان”، بهتزین بازیگر زن نقش مکمل برای فلورنس پیو، بهترین فیلمنامه اقتباس‌ شده، بهترین موسیقی منت و بهترین طراحی لباس را کسب کرد و در نهایت برنده اسکار بهترین طراحی لباس شد!

فیلمبرداری فیلم سینمایی باربی (Barbie) اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی در استودیوهای لیوزدن لندن اغاز خواهد شد. برنامه این است که فیلم در سال ۲۰۲۳ میلادی اکران شود.

براساس گفته‌ های توبی امریچ، رئیس کمپانی برادران وارنر، نسخه جدید فیلم باربی قرار است باربی را از یک راه کاملا جدید و مناسب برای مخاطبان امروزی، به روی پرده سینماها بیاورد!

تاکنون حضور مارگو رابی ، بازیگر سینما و تهیه‌ کننده استرالیایی در این فیلم سینمایی قطعی شده است! او دو نامزدی برای دریافت جایزه اسکار و پنج جایزه بفتا دریافت کرده‌ است. مجله تایم، مارگو رابی را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ در جهان معرفی کرد و در سال ۲۰۱۹ میلادی، او در میان پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت. مارگو رابی در رشته درام کالج سامرست تحصیل کرده است و حرفه خود را قبل از اینکه در مجموعه همسایه‌ ها (۲۰۰۸–۲۰۱۱ میلادی) به ایفای نقش بپردازد، در فیلم‌ های مستقل استرالیا در اواخر دهه ۲۰۰۰ میلادی آغاز کرد.

براساس گفته‌ های سایت خبری ورایتی، داستان این فیلم سینمایی باربی چیزی در حدود داستان فیلم Enchanted (افسون‌ زده) و فیلم Big (بزرگ) است؛ داستانی که در آن شخصیت اصلی از سرزمین باربی بیرون انداخته می‌ شود و او به سمت دنیای واقعی می‌ رود…! زمانی که فیلم باربی قرار بود زیر نظر کمپانی سونی ساخته شود، ایمی شومر در ابتدا برای ایفای نقش انتخاب شده بود اما حالا دیگر همه چیز تغییر کرده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا