همه چیز در مورد گوشواره مگنتی

گوشواره یا پیرسینگ هایی که به واسطه خاصیت آهنربایی به گوش متصل می شوند را گوشواره مگنتی یا گوشواره مغناطیسی می نامند.

مطمئنا این نوع گوشواره ها نمی توانند خیلی بزرگ و سنگین باشند و معمولا در ابعاد کوچک و انواع ساده، طرح دار و نگین دار در بازار وجود دارند.

ظاهر و استایل اکثریت پیرسینگ های مگنتی اسپرت بوده و از این رو تفاوت چندانی میان گوشواره مگنتی دخترانه و پسرانه وجود ندارد.

گوشواره مغناطیسی چیست

آیا گوشواره های آهنربایی را باید فقط در یک گوش استفاده کرد؟

قانون خاصی برای این موضوع وجود ندارد و یک مسئله کاملا شخصی است، هر طور که راحت هستید، حتی لزومی ندارد در صورت استفاده در دو گوش هر دو گوشواره با یک طرح و یک مدل باشند.

اثرات گوشواره های مغناطیسی روی لاغری و کم کردن وزن چیست؟

گفته می شود که خاصیت مغناطیسی در این گوشواره ها روی هورمون هایی که مربوط به اشتها می باشد اثر می گذارد و باعث کم اشتهایی می شود، هر چند این نظریه اثبات شده نیست.

گوشواره مگنتی از کجا بخریم؟

شاید شما هم برای پیدا کردن مرکز فروش این مدل زیورآلات که مطابق با سلیقه و نظرتان باشد به مشکل برخورده باشید. و مجبور شدید که زمان زیادی را برای این کار صرف کنید.

نحوه استفاده از گوشواره مگنتیدر بین فروشگاه های اینترنتی معتبر در این زمینه می توان آرتینا را نام برد. فروشگاهِ اینترنتی و حضوری آرتینا با سابقه بیش از ۷سال به طور تخصصی در زمینه اکسسوری فعالیت می کند.

در زمان نوشتن این مطلب صفحه مربوط به فروش گوشواره های فیک این در این فروشگاه، دارای بیش از ۶۰ مدل گوشواره آهنربایی و مغناطیسی در مدل های مختلف می باشد.

چه نکاتی را در هنگام خرید گوشواره آهنربایی باید رعایت کنیم؟

خرید گوشواره مگنتی-برای جلوگیری از حساسیت به جنس آن دقت کنید که از نیکل یا فلزات نامرغوب نباشد. (بهتر است از جنس استیل یا تیتانیوم استفاده شود)

-به قطر و ضخامت بخش آهنربایی دقت کنید، گوشواره هایی که آهنربای خیلی کوچک و نازکی دارند امکان جدا شدن از گوش و افتادن در آنها به خصوص در هنگام حرکت و ورزش بالا می باشد.

از لحاظ سنی نمی توان سن خاصی را برای استفاده معرفی کرد، از کودکی تا بزرگسال و دختر و پسر می توانند از تنوع بالای این گوشواره و پیرسینگ ها استفاده کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا