همکاری پریانکا چوپرا با سم هیوین و سلین دیون بازیگران سرشناس بایوود

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: پریانکا چوپرا بازیگر مشهور و سرشناس هندی، به تازگی ۲۰ ساله شدن عمر فعالیتش در عرصه نمایش و سینما را در صفحه اینستاگرامش، درست از زمان برنده شدن عنوان بانوی شایسته جهان جشن گرفته است. این بازیگر زیبارو و ستاره جهانی هند، عکس های جذابی از گذشته اش را به اشتراک گذاشته است. درحالیکه گذشته را در این روزهای کرونایی ورق می زند و خاطره بازی می کند، در زمان واقعی همچنان به جلو حرکت می کند و مثل همیشه ارتفاعات تازه ای را بدست می آورد. چندین پروژه آخر چوپرا نشان داده است که این بازیگر مشهور در مسیر حرفه ای خود را تغییر داده است. وقتی او قرارداد بازی در سریال «کوناتیکو» را امضا کرد می توان گفت اولین بازیگر جنوب آسیایی بود که در یک سریال آمریکایی نقشی محوری بازی کرد و با گذشت هر فصل از این سریال محبوبیت و شهرت جهانی این بازیگر هندی بیشتر می شد.

چوپرا امروز اعلام کرد که قرارداد بازی در یک پروژه جدید هالیوودی را امضا کرده است. او قرار است در یک فیلم درام عاشقانه با بازیگران مطرح هالیوود، سم هیوین و سلین دیون همبازی شود.این خبر امروز در سطح بین المللی مورد توجه قرار گرفته وطرفداران این چهره های مطرح را به وجد اورده است. این بازیگر هندی اظهار داشت که برای بازی در چنین فیلم جذابی و همبازی شدن با بازیگران فوق العاده‌ای همچون سم هیوین و سلین دیون خیلی هیجان دارد و این را برای خودش یک افتخار می‌داند.

سم هیوین یکی از بهترین و محبوب‌ترین چهره‌های حال حاضر هالیوود است و به خاطر بازی در آثاری همچون «Outlander» مشهور است. سم هیوین هم در صفحه اینستاگرامش این خبر را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و گفت از اینکه به این تیم فوق العاده بازیگران پیوسته هیجان دارد. جیم استروس، چهره باهوش و خلاق هالیوود نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود.
پریانکا چوپرا همچنین منتظر انتشار خاطرات و شرح حال خود با نام «تمام نشده» است. او همچنین به زودی در فیلم «The White Tiger» ساخته رامین بحرینی در نتفلکیس دیده خواهد شد. او همچنین در فیلم علمی تخیلی «ماتریکس۴» بازی کرده است که سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا