بیوگرافی بازیگران سریال هندی من عاشق تو هستم و نقش هایشان + خلاصه داستان

جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی من عاشق تو هستم (Meri Aashiqui Tum Se Hi) به تهیه کنندگی اکتا کاپور یکی از سریال‌های طولانی و موفق تلویزیون هند، شبکه «سوپ اپرا» است که از ژوئن ۲۰۱۴ پخش آن در تلویزیون هند آغاز شد و تا فوریه ۲۰۱۶ پخش آن ادامه داشت. این سریال کلا یک فصل و مجموعا ۴۴۶ قسمت است که در هر قسمت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. رادیکا مادان، شاکتی آرورا و آرجون بیجلانی بازیگران اصلی این سریال هستند. شهاب خان، اوتکارشا نایک، سیمریتی کانا، موهیت آبرول، راوجیت سینگ، هاریک تکار، دیپ جتلی، سانی بجاج، گورو سارود، پارول چوهان، گوتم گوپتا، پونم پاندی، تریشا کاپور و… دیگر بازیگران این سریال هستند. موسیقی این فیلم از چهره محبوب و نام آشنای بالیوود، آریجیت سینگ است. داستان سریال هندی من عاشق تو هستم  در مورد پسری به نام رنویر است که در سن ۹ سالگی همراه پدرش به بمبئی می‌آید و از همان اولین باری که دختری به نام ایشانی را می‌بیند عاشق او می‌شود اما با مصائب و مشکلات بسیاری مواجه می‌شود تا بتواند عشق خود به ایشانی را ابراز کند و او را به دست بیاورد.

سریال هندی من عاشق تو هستم

آخرین قسمت سریال هندی من عاشق تو هستم چه می‌شود؟

تیم و عوامل سازنده این سریال موفق تلویزیونی هندی در اوایل ماه فوریه سال ۲۰۱۶ آخرین قسمت‌این سریال را به اتمام رساندند. زوج ایشانی و رنویر با بازی رادیکا مادان و شاکتی آرورا با این سریال به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین زوج‌های هنری تلویزیونی تبدیل شدند. این سریال پایان خوشی دارد و ایشانی و رنویر بعد از فراز و نشیب‌های بسیار و سال های طولانی نبرد و کشمکش بالاخره به هم می‌رسند. درواقع نقش منفی فیلم، نیربای باعث به هم رسیدن آنها به هم می شود.

رنویر می‌خواهد با شکلیک کردن یک گلوله در مغز خود، می‌خواهد دست به خودکشی بزند تا دلیل اصلی ماندن ایشانی با «نیربای» (موهیت ابرول) را بفهمد و شگرد او جواب می‌دهد و رادیکا هم که ترسیده اگر حرف نزد رنویر خودش را می کشد واقعیت را می گوید. ایشانی به رنویر اعتراف می‌کند که او با نیربای مانده تا خودش را قربانی رنویر کند و عشق آنها به سرانجام می‌رسد و آنها به هم میرسند. رنویر سعی دارد جسد شیبام را که مرده است بسوزاند ، رنویر که ترسیده او را می کشد. اما او بلند می شود و واقعیت را می گوید. او می گوید تصمیم ننا بوده است که ایشانی را به زندان بفرستند و خودش را بی گناه می داند. ننا سعی دارید به رنویر بفهماند که او را خیلی دوست دارد و نمی تواند بدون او زندگی کند. اما رنویر که ایشانی را دوست دارد به ننا می گوید که هیچ کس نمی تواند جای ایشانی را در زندگی او بگیرد.

نیربای از رفتارهای خانواده اش ناراحت است و به گریه می افتد. ایشانی به نیربای واقعیت را می گوید، به او می گوید که او بی سواد است، خانواده اش از او متنفر هستند و فقط وانمود می کنند که او را دوست دارند. نیربای که از از گفته شدن واقعیت آسیب دیده است از خنواده اش می خواهد که آنجا را ترک کنند. اوتام هم واقعیتی را فاش می کند و به نیربای می گوید که همسرش پوجا در تصادف نمرده است بلکه به قتل رسیده است و او هم در کمال تاسف و شرمندگی اش در این حادثه دست داشته است. راجشواری تصمیم داشته به خاطر پول نیربای را به قتل برساند اما متاسفانه دخترش در یک حادثه می میرد و نیربای که از دست راجشواری عصبانی شده او را از خانه بیرون می اندازد. نیربای از خانواده ای می خواهد که او را تنها بگذارند. ریتیکا پیش از آنکه نیربای او را را بیرون کند از انجا فرار می کند. همچنین از ایشانی و رنویر معذرت خواهی می کند و از آنها تشکر می کند که واقعیت خانواده اش را برای او فاش کردند و امیدوار است که روح همسرش در آرامش قرار بگیرد.

ایشانی به رنویر می گوید که نیربای او را تهدید کرده بود که پیشنهاد ازدواج او را بپذیرد تا اینگون زندگی رنویر را نجات دهد چراکه نیربای پادزهر ویروس خطرناکی که به رنویر منتقل شده بود داشت و او حاضر شده بود به خاطر نجات جان رنویر با اینکه او را خیلی دوست داشت از او دست بکشد. رنویر هم با شنیدن از واقعیت احساساتی می شود. او از اینکه به ایشانی، دختری که خودش را فدای او کرده، اعتماد نداشته از خودش بدش می آید. از همین رو تصمیم می گیرد ایشانی را به زندگی اش برگرداند.

سریال هندی من عاشق تو هستم

آیا فصل دوم سریال هندی من عاشق تو هستم ساخته می‌شود؟

داستان عشق زیبای رنویر و ایشانی، سریال من عاشف تو هستم را به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل کرد که دو سال تمام پخش آن مردم را همراه این سریال کرد و بعد از اتمام آن، طرفداران این سریال منتظر ساخت فصل دوم این سریال هستند. این سریال برگرفته از رمانی به نام Wuthering Heights نوشته امیلی برونت بود. این سریال رادیکا مادان و شاکتی آرورا را به اسم‌هایی بزرگ در صنعت تبدیل کرد تا جایی که مادان بعد از این سریال، قرارداد بازی در دو فیلم بزرگ در بالیوود را امضا کرد. وقتی سریال دیگری به نام «Silsila Badalte Rishton Ka» با بازی شاکتی کاپور از تلویزیون پخش شد طرفداران او در فضای مجازی یک ترند راه انداختند و میخواستند که شاکتی آرورا را با همبازی‌های درشتی داما؛ در سری دوم سریال «من عاشق تو هستم» ببینند اما عوامل تولید کننده این سریال هنوز مطمئن نیستند که ای سریال ظرفیت ساخت سری دیگری را داشته باشد و هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته‌اند.

شاکتی آرورا

بیوگرافی شاکتی آرورا:

شاکتی آرورا، بازیگر نقش رنویر حدود یک دهه بود که در تلویزیون فعالیت داشت اما با این سریال به یک ستاره تبدیل شد. او در سال ۲۰۰۶، فعالیت بازیگری را با سریال «Ssshhhh…Phir Koi Hai» آغاز کرد. «تره لیه» و « Silsila Badalte Rishton Ka» (خیانت در عشق) از دیگر سریال های موفق این چهره جوان و جذاب هندی است. «خیانت در عشق» در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ پخش شد.
شاکتی آرورا متولد ۱۶ می ۱۹۸۶ میلادی در بمبئی است. او در سال ۲۰۱۸ با نیها ساکسنا همبازی های در سریال «تره لیه» بعد از چند سال رابطه ازدوج کرد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و گردشگری است. هندو مذهب است. دو خواهر بزرگتر از خود دارد و مادرش آسیب شناس اجتماعی است. پدربزرگ مادری اش، چندراشیکر در بیش از ۱۰۰ فیلم هندی بازی کرده است.

رادیکا مادان

بیوگرافی رادیکا مادان:

رادیکا مادان از چهره های شناخته شده و پرطرفدار هندی است که فعالیت حرفه ای خود را با تلویزیون با سریال من عاشق تو سهتم در نقش ایشانی آغاز کرد و سپس به سینما راه یافت.او در یک خانواده طبقه متوسط پنجابی به دنیا امده است. رادیکا متولد یکم می ۱۹۹۵ میلادی و اهل دهلی نو است. قد و ۱۵۷ سانت است و تحصیلات خود را در دانشگاه دهلی ادامه داده است. پدر او بیزنس من است و مادرش نقاش است و یک بردار بزرگتر از خود به نام آرجون دارد. عاشق شکلات، سوشی و پانی پوری است. کرینا کاپور، پریانکا چوپرا و دیپیکا پادوکن بازیگران مورد علاقه او هستند. او فعالیت بازیگری را با سریال موفق «من عاشق تو هستم» در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. او به خاطر بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیون را از جشنواره «کالاکار» و جایزه بهترین زوج هنری را همراه شاکتی آروا دریافت کرد. همچنین در فصل هستم برنامه پرمخاطب تلویزیونی «Jhalak Dikhhla Jaa» شرکت کرد. او بعد از بازی در این سریال موفق تصمیم گرفت وارد سینما شود و با فیلم کمدی – درام Pataakha ساخته ویشال باردواج در کنار سانیا مالهوترا وارد اولین اثر سینمایی خود را تجربه کرد.
او هیچ وقت فکر نمی‌کرد یک بازیگر شود چون همیشه دوست داشته ستاره رقص شود اما سرنوشت برای او طور دیگری رقم خورده بود و ۱۵ روز قبل از اینکه به نیویورک برود عوامل سازنده سریال «من عاشق تو هستم» او را در یک پاساژ دیدند و به او پیشنهاد بازی در نقش اصلی بازیگر زن این سریال را دادند. در همان سال پیشنهاد بازی در سریال دیگری هم به او داده شد که رادیکا نپذیرفت. او در روز اول فیلمبرداری از سر صحنه کار این سریال فرار کرده بود چون بازیگری را کاری به شدت سخت دیده بود اما بعدا توانست به یک بازیگر درجه یک در تلویزیون تبدیل شود.

بیوگرافی آرجون بیجلانی:

آرجون بیجلانی بازیگر نقش شیکار مهرا سریال «من عاشق تو هستم» می‌باشد. شهرت او به خاطر بازی در سریال‌هایی همچون «Left Right Left»، ««Miley Jab Hum Tum» و «من عاشق تو هستم»، «ناگین (ملکه مارها)»، «برای عشق جان می‌دهم»‌ می‌باشد. او متولد ۳۱ دسامبر سال ۱۹۸۲ میلادی در بمبئی است. او فعالیت حرفه‌های خود را در سال ۲۰۰۴ در تلویزیون آغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ با فیلم « Direct Ishq» وارد بالیوود شد در رشته اقتصاد و مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. یک برادر کوچکتر از خود دارد. در سن ۱۹ سالگی پدرش را از دست داد. در می ماه سال ۲۰۱۳ با دوست دختر چندین ساله اش، نیها سوآمی ازدواج کرد و در ژانویه سال ۲۰۱۵ صاحب یک فرزند پسر شدند که نام او را ایان گذاشتند. او در سریال «من عاشق تو هستم» نقش نامزد سابق ایشانی، و دوست ریتیکا و رنویر را بازی کرده است.

بیوگرافی موهیت ابرول:

موهیت ابرول بازیگر نقش «نیربای سینگ» در این سریال است. او در سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. او یکم نوامبر سال ۱۹۸۸ میلادی در دهلی به دنیا امده است. قد او ۱۷۸ سانت است. یک خواهر دارد. فعالیت اولیه خود را با مدلینگ آغاز کرد. او فعالیت تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با سریال «Balika Vadhu» آغاز کرد و در سال ۲۰۱۵ با فیلم «Masaan» وارد بالیوود شد. او در سال ۲۰۱۷ در یک سریال اینترنتی به نام «Tanhaiyan» بازی کرد. او با بازیگر تلویزیون منسی سریواستاوا نامزد کرد اما مدتی بعد نامزدی شان به هم خورد. در سریال «من عاشق تو هستم» نقش دشمن رنویر و دوست ریتیکا را بازی کرده است.

۳ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
13 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
زهرا
زهرا
3 سال قبل

عزیزم اگه طلاق گرفته بود که نمیومد تو عروسی ریتیکا ورنویر بگه من زنتم .قبول کن یه جاهاش ضیف بود.راستی فک کنم قسمت۱۹۵بود یه جااستینش بالابود بعد پایین سوتی دادن یایه جا گفتن نصفه شبه ولی افتاب بود بیرون.راستی شما اینقد به هم توهین میکنین بابا یه سریاله دیگه ببینین یانبینین ،باباطرف داره پول میگیره شمااینطرف به هم میپرین شما هم وطنین اونا هندی پس هوای همو داشته باشید

مينا
مينا
3 سال قبل

خیلی فیلم قشنگیه ولی آدم حرصش میگیره آدمو دق میدن تا یه حرف بزنن

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سریال یه جاهاش خیلی ضعیف هست و به شعور بیننده توهین میشه.مثل اونجا که میخواست با شکر ازدواج کنه وحتی نامزدش بودن ازبه طرفم هنوز زن رنویربود ویا اونجا که زن رنویر بود بعدرفت بانیربای.برادر رنویرم به نظر من اصلا نقش منفی نداشتن مقصرپدرومادربودن عقده کردن اونو.رنویرم که ازاول شکاک بود دنبال دلیل نمیرفت.در کل به خاطر بازی خوب بازیگرا وکمتر تکراری بودن ماجراهاش سریال رو به متوسطی بود.

نیاز
نیاز
3 سال قبل
پاسخ به  زهرا

توزندان بودرانویرکه ایشانی طلاق گرفت میلانم نقش منفی بودمیومدمث ادم میگفت زنده ام دیگه چرا مسخره بازی میکرد همرومیکشت نامزدشیکرم شدچون دوست بودن میخواست زنش بشه بخاطرشیکرهمین عالی ترین سریال هندی بودمن عاشقشونم

Ishane
Ishane
3 سال قبل

اره اونی که نوشته مسخره ترین سریال خوب میزنه لازم نیست به عالی ترین سریال حرف بزنه بی سلیقه ?من که عاشق ایشانی ورنویر هستم ??

نیلو
نیلو
3 سال قبل

مسخره ترین سریال … البته تمام سریالهای هندی مسخره هستن با بی قانونی کشور هند نشون میدن

عبدالله پلنگ
عبدالله پلنگ
3 سال قبل
پاسخ به  نیلو

به شما هیچ ربطی نداره خوب بدت میاد نگاه نکن ????

نیاز
نیاز
3 سال قبل
پاسخ به  نیلو

مجبورنیستی ببینی نبین بروهالیوودی های وحسی روببین

زهرا
زهرا
3 سال قبل

من از رنویر(شاکتی آرورا)خوشم میاد
خیلی جذاب و دوس داشتنی
خیلی دلم میخواد یک روز از نزدیک ببینمش
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بعضی وقتا با خودم میگم کاش من جای ایشانی(رادیکا مادان) میبودم

پرویا
پرویا
3 سال قبل
پاسخ به  زهرا

من خیلی دوست دارم فصل دومش ساخته بشه امید دارم ساخته بشه

جکی
جکی
3 سال قبل

آخر فیلم ایشانی و رنویر می میرند یا نه؟؟چون من یه ویدیو دیدم که خودشونو تو آب می اندازن و بعد جنازه ی دو نفر رو نشون میده که دستاشون تو دست همه..ممنون میشم جواب بدین..ممنون از سایت خوبتون

مهدی
مهدی
3 سال قبل
پاسخ به  جکی

نه اون مال قسمت ۱۸۲!دوبلس و قسمت آخر هیچ کدوم نمیمیرند

پرویا
پرویا
3 سال قبل
پاسخ به  جکی

نه نمیمرین

دکمه بازگشت به بالا