واکنش غیر عادی صدف بیوتی به طرح صیانت اینترنت

صدف بیوتی با پیج آموزشی آرایشی که دارد توانسته در بین پیج های آرایشگری از فالوورهای بالایی برخوردار شود ، او که پست تازه ای در پیجش منتشر کرده تعجب دیگران را برانگیخت ، واکنش غیر عادی صدف بیوتی را در این مطلب خواهید دید. بلاگر پر حرف وحدیث با عادی‌سازی طرح صیانت به شکلی مشکوک از این طرح حمایت کرده.واکنش غیر عادی صدف بیوتی به طرح صیانت اینترنت

صدف بیوتی در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت:

واکنش غیر عادی صدف بیوتی به طرح صیانت اینترنت

 

 

صدف مسائلی متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۸ در تهران ، بلاگر معروف و آرایشگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد تهران شمال می باشد که با انتشار ویدیوهای آموزش آرایش با نام صدف بیوتی در فضای مجازی مشهور  است.

صدف بیوتی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ وقتی ۲۹ ساله بود با همسرش علی ازدواج کرد تا اینکه در همان زمان تصمیم گرفتند برای زندگی راهی  آمریکا شوند.

واکنش غیر عادی صدف بیوتی به طرح صیانت اینترنت

همسرش علی در آمریکا استودیوی ضبط موسیقی و صدا دارد و بصورت تخصصی کار مهندسی استودیو انجام می دهد و در کنار آن نوازنده پیانو هم می باشد.

ودر پیج اینستاگرام خود ؛ خودآرایی و نکات آرایشی و ماسک های‌ صورت را آموزش میدهد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ صفحه اینستاگرام خودرا ساخت ودر مرداد ماه ۹۵ شروع به تولید محتوا برای این پیج نمود.

وی در ابتدا کمتر از ۲۰ هزار فالور داشت ولی یک ماه بعد یعنی در شهریورماه ؛ حدود ۴۰ هزار و سه ماه بعد ۱۰۰ هزار فالوور داشت و پس از یکسال حدود نیم میلیون فالوور مطالب او را دنبال میکردند.او اکنون حدود ۸۵۰ هزار فالوور دارد که اکثر ان ها از تهران و بعد از ان از ریاض هستند همچنین رده سنی آن ها ۲۵ تا ۳۴ سال است و ۶۹ درصد مخاطبان صدف بیوتی را خانمها تشکیل می‌دهند.

وی به دلیل محتوا های‌ کاربردی اش خیلی مورد علاقه خانمها واقع شده است ودر پیج خود آرایش و خودآرایی را به خانمها آموزش میدهد.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

گفتگوی اختصاصی با طناز فراهانی ، یکی از پرمخاطب ترین کمدین های اینستاگرام

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا