ورود گلکسی تب اس ۸ سامسونگ در سه مدل متفاوت به بازار

بر اساس شایعات، سری گلکسی تب اس ۸ در سه مدل ارائه خواهد شد که هر سه از صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند.

گلکسی تب اس ۸ سامسونگ احتمالا در سه مدل روانه‌ی بازار خواهد شد

سال گذشته سامسونگ دو مدل از سری پرچم‌دار گلکسی تب اس ۷ معرفی کرد که شامل مدل استاندارد و گلکسی تب اس ۷ پلاس می‌شدند. حال به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای در برنامه‌های خود تغییراتی ایجاد کرده است تا سری گلکسی تب اس ۸ مانند گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت در سه مدل عرضه شوند. به گزارش Gizmochina، علاوه بر نسخه‌ی استاندارد و گلکسی تب اس ۸ پلاس، شرکت کره‌ای برای معرفی تبلتی به نام گلکسی تب اس ۸ اولترا نیز آماده می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اس ۸ اولترا

مهم‌ترین مدل در سری جدید تبلت‌های سامسونگ، گلکسی تب اس ۸ اولترا است که صفحه‌نمایشی ۱۴٫۶ اینچی با پنل OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را یدک می‌کشد و حسگر اثر انگشت آن با صفحه‌نمایش ادغام خواهد شد.

در بالای صفحه‌نمایش، شرکت کره‌ای ماژول دوربینی دوگانه متشکل از دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز واید و دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید در نظر گرفته است. ظرفیت باتری به ۱۲ هزار میلی‌آمپر ساعت می‌رسد که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۴۵ وات وجود دارد. گفته می‌شود ضخامت گلکسی تب اس ۸ اولترا به ۵٫۵ میلی‌متر و وزن آن به ۶۵۰ گرم می‌رسد.

انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۸ اولترا در سه مدل Wi-Fi ،LTE و ۵G به بازار عرضه شود. مدل Wi-Fi قیمتی معادل ۱۳۱۹ دلار دارد و مدل‌های LTE و ۵G با قیمتی معادل ۱۴۰۸ و ۱۴۹۸ دلار روانه‌ی بازار کره جنوبی می‌شوند؛ البته امکان دارد قیمت این تبلت‌های سامسونگ در بازار جهانی متفاوت باشد. گلکسی تب اس ۸ اولترا از نظر ظرفیت حافظه در دو مدل متفاوت عرضه خواهد شد که نسخه‌ی اول دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است و مدل دوم از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اس ۸ و اس ۸ پلاس

در مورد گلکسی تب اس ۸ پلاس گفته می‌شود صفحه‌نمایشی ۱۲٫۴ اینچی با پنل OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. حسگر اثر انگشت این تبلت با صفحه‌نمایش ادغام شده و در بالای صفحه‌نمایش دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی کار گذاشته شده است. ظرفیت باتری گلکسی تب اس ۸ پلاس به ۱۰,۰۹۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات وجود دارد.

از نظر ظاهری می‌توان گفت تب اس ۸ پلاس کمی ضخیم‌تر از نسخه‌ی اولترا خواهد بود و ضخامت آن به ۵٫۷ میلی‌متر می‌رسد. وزن تبلت جدید سامسونگ ۵۷۵ گرم است و در حدود ۷۵ گرم از نسخه‌ی اولترا سبک‌تر خواهد بود. سامسونگ در نظر دارد مدل Wi-Fi گلکسی تب اس ۸ پلاس را با قیمتی معادل ۰۳۱ دلار روانه‌ی بازار کره جنوبی کند و برای مدل‌های LTE و ۵G برچسب قیمت‌های به ترتیب معادل ۱۱۲۱ و ۱۲۱۱ دلار را در نظر گرفته است. گلکسی تب اس ۸ و تب اس ۸ پلاس دارای ۸ گیگابایت رم هستند و از نظر حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهند شد.

سامسونگ در کنار تبلت‌ها کیبوردی به بازار عرضه می‌کند که امکان اتصال به مدل‌های مختلف سری گلکسی تب اس ۸ را خواهد داشت. این کیبورد با قیمتی معادل ۱۹۶ دلار به بازار کره‌ جنوبی راه می‌یابد. مدل استاندارد این تبلت‌های سامسونگ، گلکسی تب اس ۸، از صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچی با پنل LTPS TFT استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت و امکان شارژ ۴۵ وات باتری در نظر گرفته شده است.

از نظر مشخصات ظاهری، گلکسی تب اس ۸ از ضخامت ۶٫۳ میلی‌متری برخوردار است و وزن آن به ۵۰۲ گرم می‌رسد. این تبلت نیز در سه مدل Wi-Fi ،LTE و ۵G به بازار عرضه می‌شود که مدل Wi-Fi قیمتی معادل ۷۵۵ دلار و مدل‌های LTE و ۵G قیمت‌هایی معادل ۸۳۴ و ۹۲۴ دلار خواهند داشت.

سامسونگ در نظر دارد تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ در برخی از مشخصات سخت‌افزاری از قطعاتی مشابه یکدیگر استفاده کنند که شامل ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، چهار بلندگو، پشتیبانی از بلوتوث و قلم استایلوس می‌شود. متأسفانه به برخی از مشخصات سخت‌افزاری محصولات جدید شرکت کره‌ای به‌خصوص تراشه‌ی مورد استفاده در مدل‌های مختلف سری گلکسی تب اس ۸ اشاره‌ای نشده است.

لینک قیمت و خرید  تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت ۳۲ گیگابایت در دیجی کالا

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا