پایگاه خبری صفحه اقتصاد به جمع رسانه های برخط اقتصادی پیوست

«صفحه‌اقتصاد» ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه را از اهداف خود می داند

اقتصاد در کشورمان مخصوصاً در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایرانی اهدافی چون تحقق عدالت اقتصادی ، حذف نابرابری های درآمدی و تبعیض ها، تحقق اشتغال کامل، تأمین مسکن، تعاون و مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی، کاهش دخالت دولت در اقتصاد و توسعه بخش خصوصی و تعاونی در اصول مختلف آن آورده شده است.

پایگاه خبری «صفحه اقتصاد» که در هفته سوم تیرماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده تلاش دارد صحیح ترین اخبار اقتصادی را به درست ترین شکل ممکن به دست مخاطب برسد.

در بخش خودرو از پایگاه خبری «صفحه اقتصاد» می‌توانید آخرین قیمت‌های خودروهای داخلی و خارجی و همچنین نحوه ثبت نام اتومبیل های ثبت نامی شرکت های سایپا و ایران خودرو و … باخبر بشوید . در ضمن می توانید از نتایج قرعه کشی های این دوخودروساز هم مطلع شوید.

نمایی از بخش خودرو در سایت صفحه اقتصاد
نمایی از بخش خودرو در سایت صفحه اقتصاد

در بخش مسکن از سایت صفحه اقتصاد می توانید از آخرین اخبار در حوزه مسکن زودتر از دیگران باخبر بشوید. اخبار همچون پیش‌بینی بازار مسکن، وام خرید مسکن، نحوه ثبت نام دریافت ودیعه مسکن، قیمت های مسکن در اقصی نقاط ایران، اجاره خانه ها و همچنین نحوه ثبت نام در سامانه ملی مسکن آگاه شوید.

نمایی از بخش مسکن در سایت صفحه اقتصاد
نمایی از بخش مسکن در سایت صفحه اقتصاد

در بخش بورس از سایت صفحه‌اقتصاد می‌توانید به جدیدترین اخبار در زمینه بورس ایران و جهان اطلاعاتی به دست بیاورید. اخباری همچون تاریخ عرضه اولیه های سهام و نقدینگی مورد نیاز آن ، نحوه خرید و فروش سهام عدالت، مبلغ سود سهام عدالت، وضعیت شاخص بورس اوراق بهادار ، اطلاعیه های کدال و پیغام های ناظر بازار و … را از سایت کسب نمایید.

«صفحه‌اقتصاد» ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه را از اهداف خود می داند از همین رو تلاش دارد تا بیشتر بر آن بخش از اخباری که در تصمیم‌سازی و یا شکل‌گیری آزاد افکار عمومی نقش دارد، تاکید نماید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا