پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه (مانلی) در سریال آقازاده کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره پردیس پورعابدینی بازیگر جایگزین ریحانه پارسا در سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. توزیع و پخش سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و همچنین به تهیه ‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا ، در شبکه نمایش خانگی (در فیلیمو و نماوا) از روز جمعه ۶ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی آغاز شده است!

از جمله بازیگرانی که در سریال نمایش خانگی آقازاده به ایفای نقش پرداخته است، پردیس پورعابدینی در نقش راضیه – مانلی مقدم می باشد. لازم به بیان است پیش از این، نام ریحانه پارسا در گروه بازیگران سریال آقازاده دیده می شد، اما سپس حامد عنقا و بهرنگ توفیقی ترجیح دادند به جای ریحانه پارسا ، از چهره ‌ای دیگر کمک بگیرند و این گونه شد که پردیس پورعابدینی در این سریال حضور پیدا کرد. درباره اینکه چرا ریحانه پارسا در سریال آقازاده حضور ندارد، تاکنون اظهارنظری نشده است! اما به نظر می ‌رسد راه او و تیم حامد عنقا و بهرنگ توفیقی از هم جدا شده است و شاید به همین دلیل است که فصل دوم سریال پدر نیز تاکنون ساخته نشده است و خبری از ساخت آن نیز نیست!

راضیه ، دختری است که از شهرستانی دیگر به تهران آمده است و وارد سیستم کاری نیما بحری با بازی امیر آقایی شده است و نام خود را به مانلی تغییر داده است. مانلی ، طعمه ‌ای است که سر راه رقبا یا بدخواهان نیما بحری قرار می ‌گیرد و علیه آنها مدرک جمع می‌ کند! در این میان حامد تهرانی ، جوانی معتقد و از سویی از نیروهای پلیسی و امنیتی است که روی پرونده نیما بحری کار می ‌کند. نیما بحری ، مانلی مقدم را سراغ وی می ‌فرستد. در این میان حامد تهرانی و راضیه – مانلی مقدم عاشق هم می ‌شوند و…. داستان تا مرگ مانلی مقدم ادامه پیدا می ‌کند و…

پردیس پورعابدینی با اینکه پیش از این تجربه جدی بازیگری سریال نداشته است، اما نشان داده است در این حرفه، توانا است. در واقع سریال آقازاده ، اولین تجربه‌ ی بازیگری او در شبکه نمایش خانگی و تصویر است.

پردیس پورعابدینی پیش از این سریال در تئاتر فعالیت داشته است؛ از فعالیت ‌های تئاتر او می ‌توان به نمایش ” قصه ظهر جمعه ” به کارگردانی نسیم ادبی اشاره کرد.

پردیس پورعابدینی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/pardis_pourabedini_official

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا