پرطرفدارترین سلبریتی‌های ۲۰۲۰ جهان چه کسانی هستند؟ + اینستاگرام

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: اگر دوست دارید بدانید ۱۰ چهره برتر و محبوب جهان در سال ۲۰۲۰ چه کسانی هستند در این مطلب همراه ما باشید. هر کشوری در سطح جهان تعداد بسیاری چهره و سلبریتی مشهور در فیلد‌ها و زمینه‌های گوناگون دارد. اما وقتی هدف شناختن مشهورترین و پرطرفدارترین این چهره‌ها در سطح جهانی باشد برایمان جالب خواهد بود که این سلبریتی‌ها را بشناسیم. مثل هر سال امسال هم لیست پرطرفدارترین چهره‌ها در فضای مجازی منتشر شد. لیست پیش روی شما توسط سایت «top10about» بر پایه میزان محوببیت سلبریتی ها در سراسر جهان جمع اوری شده است که البته براساس تعدد فالوئرهای صفحه اینستاگرام آنها نیست. در اینجا شما را با ۱۰ سلبریتی برتر و محبوب سال ۲۰۲۰ آشنا خواهیم کرد.

پرطرفدارترین سلبریتی‌های ۲۰۲۰

دواین جانسون
دواین جانسون نه تنها یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود بلکه پرطرفدارترین بازیگران جهان است. به همین خاطر است که او به عنوان محبوب ترین سلبریتی جهان در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. این بازیگر و بیزنس من امریکایی که سابقه به طور حرفه ای کشتی می گرفت در سطح جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. او متولد دوم مارس سال ۱۹۷۲ میلادی است. به او لقب «The Rock» را داده اند. قبل از اینکه وارد حیطه بازیگری شود به طور حرفه ای در ورزش کشتی فعالیت داشت. طبق گزارشات ارائه شده فروش کلی فیلم های او در سطح جهانی چیزی بالغ بر ۱۰٫۵ میلیون دلار بوده است. بدون شک او یکی از پولسازترین بازیگران هالیوود است. او آثار ماندگاری همچون «Scorpion King»، «Hercules»، «The Game Plan»، «The Mysterious Island» و… در کارنامه کاری خود دارد.
آدرس اینستاگرام جانسون: https://www.instagram.com/therock/?hl=en

شاهرخ خان
پادشاه رمانس و بازیگر افسانه‌ای بالیوود، شاهرخ خان نفر دوم لیست محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سلبریتی‌های این لیست است. او طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان خصوصا در هند، آمریکا، چین و آلمان دارد. به او لقب «بزرگترین ستاره‌های سینمای جهان» و «ستاره جهانی»‌ داده‌اند. این چهره مشهور هندی، تاکنون در بیش از ۸۰ عنوان فیلم بازی کرده است و فیلم‌های موفق و پرفروشی در بالیوود خلق کرده است. او در طول دوران فعالیت بازیگری‌اش جوایز بسیاری به خاطر بازی‌های منحصر به فردش دریافت کرده است. او یکی از موفق‌ترین بازیگران تاریخ سینمای هند است. شاهرخ خان در سال ۱۹۹۲ با فیلمی تحت عنوان «دیوانا» آغاز کرد و دیده شد. برخی از بهترین و ماندگارترین فیلم‌های این سوپراستار برجسته عبارتند از: بازیگر، قطار چنای، دیلواله، کوچ کوچ هوتاهه، رئیس، اسم من خان است و.. . ارزش خالص دارایی‌های شاهرخ خان بیش از ۶۰۰ میلیون دلار است، با این میزان دارایی، او ثروتمند‌ترین بازیگر هندی است.
آدرس اینستاگرام شاهرخ خان: https://www.instagram.com/iamsrk/?hl=en

اسکارلت جوهانسون
اسکارلن جوهانسون بازیگر و خواننده آمریکایی دیگر چهره مشهور جهانی در برهه کنونی است. از او به عنوان سمبل جنسی هالیوود و یکی از زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن جهان نام برده می شود. جوهانسون به خاطر زیبایی مسحور کننده‌اش، مهارت بی نظیر بازیگری‌ و شخصیت فوق العاده‌اش طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. از سال ۲۰۱۸ تاکنون، جوهانسون پردرآمدترین بازیگر زن جهان بوده است. او تاکنون جوایز متعددی از جشنواره های گوناگون همچون «بفتا» و «تونی» به خاطر آثار ماندگارش دریافت کرده است. همچنین در جشنواره‌های گولدن گلوب و اسکار هم نامزد شده است. او در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است. برخی از فیلم‌های ماندگار او عبارتند از: Black Widow، The Avengers، Ghost World، Lost in Translation و ….
آدرس اینستاگرام جوهانسون: https://www.instagram.com/scarlett.johansson.fc/?hl=en

رابرت داونی جونیور
رابرت داونی جونیور بازیگر پرطرفدار و تهیه کننده مطرح هالیوود یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین سلبریتی‌های ۲۰۲۰ جهان است. مردم غالبا او را با نام «مرد آهنی» می‌شناسند. او ۴ آپریال سال ۱۹۶۵ میلادی به دنیا آمده است و در سن ۵ سالگی فعالیت بازیگری را آغاز کرده است. او با سری فیلم ‌های «انتقام جویان» با بازی در نقش مرد آهنین به شهرت رسید. بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ یکی از بالاترین دستمزدها را در هالیوود دریافت می کرد. ارزش خالص دارایی های او بیش از ۳۰۰ میلیون دلار است و جوایز و تقدیرهای بسیاری برای بازی های منحصر به فردش دریافت کرده است. نهایتا او یکی از موفق ترین و بهترین بازیگران هالیوود و جهان است.
آدرس اینستاگرام رابرت داونی: https://www.instagram.com/robertdowneyjr/?hl=en

تیلور سوئیفت
وقتی نام سلبریتی به میان می آید قطعا یک اسم به ذهن مان می رسد و آن هم کسی نیست به جز تیلور آلیسون سوئیفت. این خواننده و اهنگساز مشهور امریکایی به خاطر صدای بی نظیرش در سراسر جهان مشهور است. او به خاطر پتانسیل فوق العاده ای در خوانندگی و شخصیت جسوری که دارد در سن خیلی کم به شهرت رسید. به همین دلیل او به عنوان یکی از جذاب ترین خواننده های زن جهان مورد تحسین قرار می گیرد. معمولا ترانه هایی که می سراید پیرامون زندگی شخصی خودش است. تیلور متولد ۱۳ دسامبر سال ۱۹۸۹ میلادی است.
او یک رکود بی مثال فروش ۱۵۰ میلیون نسخه از آلبومش در یک روز در سراسر جهان را دارد. طبق یک برآورد انجام شده در سال ۲۰۱۹، ارزش خالص دارایی های او بیش از ۳۶۰ میلیون دلار است. او یک ستاره جهانی در عرصه موسیقی است.
آدرس اینستاگرام سوئیفت: https://www.instagram.com/taylorswift/?hl=en

کایلی جنر
نام بعدی در لیست پرطرفدارترین سلبریتی های جهان کایلی جنر است. کیلی جنر یک شخصیت رسانه ای، مدل و تاجر آمریکایی است. او متولد ۱۰ آگوست سال ۱۹۹۷ میلادی است و میان مردم به خاطر آپلود کردن عکس های جسورانه و بولد در صفحات شخصی اش در فضای مجازی محبوب و پرطرفدار است. نام این بازیگر ۲۳ ساله جزء ۱۰ زن برتر جذاب دنیا هم به چشم می خورد. مردم کایلی جنر را به خاطر یک برنامه تلویزیونی در کنار کاراداشیان ها دیده شد. این سلبریتی جوان صاحب برند آرایشی «کایلی» است و ارزش خالص دارایی های او در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار است. او جوان ترین میلیاردر جهان است.
ادرس ایسنتاگرام کایلی جنر: https://www.instagram.com/kyliejenner/?hl=en

کریستیانو رونالدو
در حال حاضر، اکانت توئیتر و فیسبوک رونالدو که یکی از بهترین فوتبالیست های جهان است، بیشترین میزان فالوئر را در جهان دارد. همین گفته برای اثبات میزان محبوبیت و شهرت او در سراسر جهان کافی می باشد. شکی نیست که او یکی از بهترین و مشهورترین سلبریتی های جهان است. دوستداران ورزش فوتبال، مهارت ها و تکنیک های خارق العاده او در فوتبال را دوست دارند. شیوه تهاجمی بازی او در فوتبال، رونالدو را به یکی از محبوب ترین فوتبالیست هاو سلبریتی های جهان کرده است. وی متولد ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ میلادی است و در حال حاضر در باشگاه یوونتوس بازی می کند. رونالدو بهترین فوتبالیست تاریخ جهان است که تاکنون به خاطر بازی های تکنیکی و تاثیرگذارش جوایز متعددی دریافت کرده است.
آدرس اینستاگرام رونالدو: https://www.instagram.com/cristiano/?hl=en

۱۱۶۵۱۶۹۰۳۹

لیونل مسی
فوتبال یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ورزش ها در همه جای این کره خاکی است و لیونل مسی نسبت بسیار بزرگی با این واقعیت دارد. او در ورزش فوتبال یک ستاره است و باعث توسعه جایگاه و محبوبیت فوتبال در سطح وسیعی شده است و درواقع در فوتبال به یک اسطوره تبدیل شده است. او یکی دیگر از مشهورترین و پرطرفدارترین سلبریتی های جهان در سال ۲۰۲۰ است. او ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ میلادی در آرژانتین متولد شده است و در حال حاضر برای باشگاه بارسلونا بازی می کند. مردم او را با عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان می شناسند. او رکورددار دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتبال است. لیونل مسی ۶ با جایزه جشنواره «Ballon D’Or» دریافت کرده و ۶ بار برنده جایزه کفش طلایی اروپا شده اشت. همچنین او ثروتمندترین فوتبالیست جهان است.
آدرس اینستاگرام لیونل مسی: https://www.instagram.com/leomessi/?hl=en

جاستین بیبر
اگر از طرفداران موسیقی امریکایی باشید حتما باید جاستین بیبر را بشناسید. او خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل کانادا است. بیبر متولد ۱ مارس سال ۱۹۹۴ میلادی است و در سن کم به خاطر قریحه و پتانسیل بی نظیرش در عرصه موسیقی به موفقیت چشمگیر دست یافت. او در سن خیلی کم خوانندگی را آغاز کرد اما در ۱۳ سالگی هنگامی که یک استعدادیاب ویدئوی انگ او را در یوتیوب دید مورد توجه قرار گرفت و از آنجا در سال ۲۰۰۸ فرصت کار کردن به طور حرفه ای تر به او داده شد و این گونه مسیر موفقیت به روی او باز شد. درحال حاضر او یکی از موفق ترین و مشهورترین خواننده های هالیوود است. بدون شک این خواننده ۲۶ ساله یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین سلبریتی های جهان است.
آدرس اینستاگرام جاستین بیبر: https://www.instagram.com/justinbieber/?hl=en

جی جی حدید
چه کسی است که جی جی حدید یکی از ثروتمندترین مدل های جهان را نشناسد. این مدل شناخته شده آمریکایی در حال حاضر یکی محبوب ترین جوان ترین سلبریتی های جهان است. حدید ۲۳ آپریل سال ۱۹۹۵ میلادی در لوس انجلس آمریکا متولد شده است. او از سن ۲ سالگی وارد حیطه مدلینگ شده و حالا یکی از موفق ترین مدل های جوان جهان است. از سال ۲۰۱۳ حدید در IMG Models کار می کند و در نوامبر ۲۰۱۴ به لیست ۵۰ مدل برتر جهان وارد شد. انجمن مد انگلیس وی را به عنوان مدل بین المللی سال ۲۰۱۴ معرفی کرد. طی ۴ ساله گذشته، عکس جی جی حدید، ۳۵ بار روی جلد مجله «Vogue» رفته است. این مدل جوان که به تازگی مادر شده طرفداران بی شماری در سطح جهان دارد و همین مسئله باعث شده او یکی از محبوب ترین سلبریتی های جهان باشد.
آدرس اینستاگرام جی جی حدید: https://www.instagram.com/gigihadid/?hl=en

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا