پکیج های فوق العاده فالووان

خواندن این مقاله جذاب به شما پیشنهاد میشود و خواندن ان رایگان است.

این روزها که فضای مجازی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد دغدغه هایی هم برای ما ایجاد کرده است . یکی ازاین فضای مجازی که ازمحبوبیت بسیارهم برخورداراست اینستاگرام است حداقل هرفرد یک صفحه شخصی یا کاری در فضای اینستاگرام دارد که این صفحه مجازی شامل فالوور (افراد دنبال کننده صفحه شما) فالورینگ (افراد دنبال کننده توسط شما) و پست های شما است.

خب حالا هرچقد فالوور شما زیاد باشد میزان محبوبیت شما هم  نسبت به فالووراتون افزایش می یابد وهمچنین هرچقد میزان لایک شما در پست انتشار شده زیاد باشد به این معنا است که مورد توجه قرارگرفته و وقتی تعداد لایک شما ازنظر الگوریتم اینستاگرام بالا باشد اینستاگرام به صورت خودکار پست شما را به افراد بیشتری نشون میده، بیشتر افراد ازصفحه اینستاگرام بعنوان شغل ومنبع درامد استفاده میکنند ومحصول یا شغل یا ایده های خود را به اشتراک میزاند حالا ما یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم…

 

خرید لایک :

حتما براتون پیش اومده پستی به اشتراک گذاشتین که میزان لایک شما نسبت کم بوده و اون انتظاری که مد نظرتون بوده برآورده نکرده مخصوصا اگرازصفحه شخصی خورد به عنوان بیزینس  استفاده کنی وانتظار دیده شدن داشته باشی ما به شما پیشنهاد میکنیم که با خرید لایک میزان محبوبیت پست خود رافزایش بدین چجوری؟؟؟

با خرید ازسایت فالووان و خرید لایک میتونید میزان لایک پست خود را افزایش بدین.

یکی از دلایل اصلی اینکه لایک یک پست دارای اهمیت است این است که، وقتی یک کاربر آن پست را میبیند ، معمولا اول پست توجه کاربر را جلب میکند و سپس به تعداد لایک های آن پست یا تصویر نگاه میکند. اگر تعداد لایک های آن پست زیاد باشد باعث میشود تا کابر تمایل پیدا کند تا به پروفایل آن پیج سر بزند و بقیه پست های آن را ببیند و حتی ممکن است باعث میشود که اون پیج را فالو کند ودر یک جمع بندی نهایی میتوان نتیجه گرفت تعداد لایک یک پست در اینستگرام نشان دهنده جذابیت آن پیج است و این یعنی توانسته است توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند .

از طرف دیگر یکی از پارامترهای مهم الگوریتم اینستاگرام، لایک است پس باخرید لایک این جذابیت را به ببینده خود نشان دهید

با یک مثال ساده میشود به اهمیت لایک دراینستاگرام پی برد درنظر داشته باشین شما برای انجام دکوراسیون منزل خود به یک دیزاینر نیاز دارین دراولین کار در اینستاگرام به دنبال یک دیزاینر ماهر میگردین به هر پیج سر بزنید هرچقدم پست هایی که به اشتراک گذاشته باشه ازطراحی دکوراسیون اول شما به فالوورها ولایک های پشت هاش نگاه میکنید این یه ملاک میشه برای شما که این دیزاینر ازمحبوبیت بسیاری برخورداره که تونسته این تعداد لایک یا فالوور جذب کنه پس میتونه کارش عالی باشه.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کافی در رابطه با اهمیت لایک و همچنین تاثیر لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار اشاره کنیم. در صورتی که خواهان افزایش تعداد لایک خود هستید می‌تواند در قدم اول محتوای مناسب برای کاربران تولید نمایید، در قدم بعدی به راحتی می‌توانید برای هر پست خود به تعداد دلخواه لایک خریداری نمایید. لازم به توضیح است که حتما به عدد فالوورهای خود در هنگام خرید لایک توجه نمایید و در خرید لایک برای صفحه‌ای که تعداد کمی فالوور دارد زیاده روی نکنید.

 

ارسال انبوه پیوی تلگرام :

تلگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها یا برنامه های پیام رسان موجود به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار متعددی را در اختیار کاربران قرار داده و استفاده از تمام سرویس‌های آن رایگان است. تلگرام ویژگی‌های متعددی دارد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان متمایز می‌کند

برای شماهم این پیش اومده برای تعداد زیادی بخواین ارسال انبوه پیام تلگرام انجام بدین این افراد میتوانند اعضای کانال شخصی شما باشند یا افرادی که در گروه است ارسال پیام به تک تک کار سخت و خسته کننده است راه حل پیشنهادی برای شما استفاده ازپکیج ارسال انبوه پیام تلگرام فالووان است.

با استفاده از سرویس ارسال پیام انبوه فالووان و اد کردن انبوه در تلگرام ، در وقت و هزینه صرفه جویی کرده و تبلیغاتی بسیار سودمند و هدفمند خواهد داشت. شما میتوانید به تمام اعضای یک گروه پیام خصوصی ارسال کنید و یا آنها را در گروه و… خود اد کنید ، و یا از روی یک لیست اکسل به تعداد زیادی پیام انبوه ارسال کنید و یا آنها را در گروه و… اد کنید.

ویژگی های پکیج ارسال انبوه پیام تلگرام فالووان:

  • تعداد کلمات متن پیام تلگرامی نا محدود بوده
    • قابلیت اضافه کردن فیلم و عکس در ارسال پیام
    • ارسال پیام به تلگرام صاحبین کسب و کار و مشاغل متفاوت
    • امکان ایجاد برنامه ارسال انبوه پیام تلگرامی به درخواست شما
    • ارسال انبوه پیام تبلیغاتی تلگرام مستقیم به افراد و مناطق مسکونی
    • هزینه ارسال در تلگرام کاملا به مقرون به صرفه
  • رد کردن خودکار شماره هایی که تلگرام ندارند
    • امکان درج نام، جنسیت و دیگر القاب هر شخص در داخل پیام
    • امکان ارسال پیام های مخصوص و متفاوت برای هر شخص اطلاعات بیشتر
    این امکان کمک می کند تا بتوانید برای هر شخص، مثلاً یک تخفیف متفاوت یا یک متن مخصوص ارسال نمایید
    • امکان فوروارد (Forward) پیام از کانال ها (افزایش بازدید، seen یا view)
    • امکان درج یک یا چند عکس (ویدئو و…) بصورت پشت سر هم
    • امکان درج لینک سایت، کانال، گروه و… در داخل پیام ها

ارسال ایمیل انبوه :

ایمیل انبوه عموماً برای اهداف بازاریابی استفاده می شود و این زمانی است که نامه های الکترونیکی به صورت انبوه از یک تجارت به بسیاری از گیرندگان ارسال می شود.هدف از ارسال نامه الکترونیکی انبوه ترویج تجارت، فروش کالا، توسعه روابط است. برای ارسال خبرنامه، تبلیغات، نامه های بازاریابی و همه چیز در این میان می توانید از خدمات ارسال ایمیل انبوه باشد یا شرایطی وجود دارد که می خواهید برای همه مخاطبین خود ایمیل ارسال کنید. شاید در حال تغییر آدرس ایمیل خود هستید و می خواهید برای همه به روزرسانی کنید. یا شاید برای ماه آینده از شبکه اینترنتی خارج می شوید و نمی توانید به صورت الکترونیکی به آن دسترسی پیدا کنید یا به هر دلیلی، ارسال یک ایمیل گسترده برای بازاریابی و اطلاع رسانی مناسب است.

مزایای بازاریابی ازطریق ایمیل انبوه چیست؟

در هر زمان که بخواهید به مخاطب خود برسید. اگر از گوگل / فیس بوک استفاده می کنید، پس هزینه زیادی می کنید در مقایسه با بازاریابی از طریق ایمیل که درآمد بالایی برای شما خواهد داشت زیرا ارتباطی با مشترک انتخاب شده از قبل وجود دارد.

 

ارسال انبوه ایمیل در فالووان:

اگرچه ارسال ایمیل به یک باره مفید است، اما به احتمال زیاد می خواهید ایمیل های انبوهی را برای گروه های خاص ارسال کنید. هنگام اتوماسیون ایمیل ها کیفیت را با ارسال دستی آن به خطر نیندازید؛ ایمیل های خود را خودکار کنید و یک رویکرد متناسب با ادغام برچسب ها و لیست های مخاطب را ایجاد کنید.

راه حلی که برای نحوه ارسال ایمیل های انبوه در Gmail وجود دارد، استفاده از پکیج های موجود در فالووان است.

پکیج ارسال انبوه فالووان این امکان رو به شما میدهد که به صورت اتوماتیک یا به استفاده از زمان بندی در تایم های مشخصی ارسال انبوه ایمیل انجام دهید با استفاده ازپکیج ارسال انبوه ایمیل فالووان شما میتوانید پس از ایجاد حساب فالووان خود، که ۶۰ ثانیه طول خواهد کشید، لیست مخاطبین خود را از طریق داشبورد بارگذاری کنید.

ارسال ایمیل انبوه از طریق فالووان ساده است، اما تفاوت در این است که پس از کلیک روی ارسال اتفاق می افتد. ربات فالووان به طور خودکار، ایمیل های انبوه را به ایمیل های جداگانه جدا می کند. اگر یک ایمیل تبلیغاتی به ۵۰ آدرس ایمیل ارسال کنید، ۵۰ پیام خروجی را در حساب Gmail خود مشاهده خواهید کرد.
مزیت این کار این است که می توانید هرکدام را به صورت جداگانه با داده های فالووان ردیابی کنید. وقتی گیرنده‌ای ایمیل باز می کند، می توانید اعلان دریافت کنید و می توانید لیست پیام های ارسالی را به پایین اسکرول کنید تا به سرعت ببینید چه کسی ایمیل شما را خوانده و چه کسی آن را نخوانده است.
همچنین وقتی گیرندگان روی پیوندهای ایمیل های انبوه خود کلیک می کنند، می توانید اعلان دریافت کنید. اگر کسی در ۲۴ ساعت ایمیل شما را باز نکرده است، می‌توانید یادآوری برای آن‌ها ارسال کنید .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا