پیام تسلیت فوت پدر به صورت احساسی و ادبی همراه با عکس نوشته

پیام تسلیت فوت پدر را می توانید برای کسانی استفاده کنید که به تازگی از داشتن پدر محروم شدند ، فوت پدر غمی بسیار بزرگ است و اگر می خواهید یک متن و جمله تسلیت به مناسبت درگذشت و فوت پدر دوستان، عزیزان، فامیل و همکار به صورت رسمی و صمیمانه بفرستید می توانید از این مطلب استفاده کنید. در ادامه متن و جملات تسلیت فوت رسمی و خودمانی پدر را قرار داده ایم.

پیام تسلیت فوت پدر به صورت احساسی و ادبی همراه با عکس نوشته

پیام تسلیت پدر برای همدردی با داغ دیدگان

سبک بالان به سهولت پرواز می‌کنند و پدر پاک شما این گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست. تسلیت ما را پذیرا باشید.

***

مرگ، سیر جان از سبز خاک به نیلی بلند افلاک است. دامن از اشک تهی سازید که پیوستن به جانان سعادتی پایان ناپذیر است. روح پدر عزیزتان قرین رحمت الهی باشد.

***

پیام تسلیت پدر برای همدردی

همکار گرامی (اسم همکار و سمت)
با نهایت تاسف و تاثر از فوت پدر شما آگاه شدیم. مراتب تسلیت ما را بپذیرید و ما را در غم خود شریک بدانید.
از طرف …

***

درگذشت پدر گرامیتان چنان جان گداز و باورنکردنی بود که به سختی می‌توان آن را باور نمود. می‌دانم که در این لحظات سخت، واژه‌ها از عهده توصیف و تسلی غم شما عاجزند، اما تسلیت من و خانواده ام را بپذیرید، باشد که قطره‌ای از دریای بی کران اندوه شما کاسته شود.

***

پیام تسلیت فوت پدر دوست صمیمی

 

می‌دانم داغی که بر دلتان نشسته به این راحتی سرد نمی‌شود و از یاد نمی‌رود، چرا که مرگ پدر یکی از سخت‌ترین و ناگوارترین اتفاقات دنیاست. تسلیت ما را پذیرا باشید.

***

با کمال تاسف از مرگ پدر گرامی جنابعالی با خبر شدیم و این موضوع ما را بسیار متاثر نمود. امیدوارم که روح آن مرحوم در سایه لطف خداوند آرام گیرد و شما با صبر این ضایعه دردناک را سپری کنید.

***

ضایعه درگذشت پدر مهربانتان را به شما و خانواده عزیزتان تسلیت عرض می‌کنم. باشد که این پیام تسلی بخش روح غمگین شما باشد.

***

فوت پدر گرامیتان چنان باور نکردنی و سنگین است که به سختی به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر الهی تنها می‌توان صبور بود، ما را در غم خود شریک بدانید.

***

متن تسلیت فوت پدر

متن و جملات تسلیت فوت پدر

اندوه بی پایان من از درگذشت پدر عزیزت را پذیرا باش. دوست عزیزم مرا در غم خود شریک بدان و اگر کاری از دستم برمی آید دریغ نکن. امیدوارم که روح آن مرحوم در سایه لطف خداوند آرام گیرد.

***

اندوه ما در غم از دست دادن آن پدر بزرگوار در واژه نمی‌گنجد تنها می‌توانیم از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای شما بازماندگان صبری جمیل بخواهیم.
از طرف خانواده …

***

می‌دانم که شب هجران بزرگ مرد زندگیت سخت می‌گذرد و لحظه لحظه آن عذابی است باورنکردنی، دوست عزیزم من را در غم خود شریک بدان.

***

مرگ تنها یک واژه نیست بلکه دریایی است از غم و اندوه برای بازماندگان، رفیق عزیز می‌دانم که غم از دست دادن پدر بسیار بزرگ است، باشد که این پیام تسلی باشد برای روح آزرده تو.

***

پیام تسلیت فوت پدر به صورت احساسی و ادبی همراه با عکس نوشته

جملات تسلیت فوت پدر دوست

خاموش شدن شمع نورانی وجود پدرتان را تسلیت عرض می‌کنم باشد که ما را در این غم بزرگ شریک بدانید.

***

تسلیت کلمه‌ای نیست که بتوانم با آن تو را آرام کنم، چرا که از دست دادن همچو پدری عزیز و بزرگوار، صبری بزرگ می‌خواهد. امیدوارم که روح آن مرحوم در پرتو نور الهی آرام گیرد.

***

رحلت پدر گرامیتان را تسلیت عرض می‌نمایم. مراتب تسلیت مرا به مادر بزرگوار اعلام بدارید.

***

دوست و برادر ارجمند جناب آقای … عروج ملکوتی پدر گرامی شما را تسلیت عرض می‌کنم.

***

متن و پیام تسلیت فوت پدر دوست و همکار

عرض تسلیت بنده را بپذیرید، تحمل سوگ پدر صبری الهی می‌خواهد، خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

***

تسلیت واژه کوچکی است در برابر غم بزرگ از دست دادن پدر، باشد که خداوند روح آن مرحوم را قرین رحمت گرداند و به شما و بازماندگان سلامتی و طول عمر عطا فرماید.

***

پیام تسلیت فوت پدر به صورت احساسی و ادبی همراه با عکس نوشته

جملات و پیام تسلیت پدر همکار و دوست

از عروج آسمانی پدر گرامیتان با خبر شدیم، با عرض تسلیت فراوان به دعا می‌نشینیم تا خداوند روح این عزیز را قرین رحمت و مغفرت گرداند.

***

داغ بی کرانیست غم از دست دادن پدر، این بزرگترین اسطوره زندگی، حال که خداوند این گونه مقدر نموده است، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای شما بازماندگان شکیبایی آرزومندیم.
اندوه ما در غم از دست دادن پدر گرامیتان در جمله نمی‌گنجد، باشد که روح آن مرحوم در بهشت برین جای گیرد.
از طرف خانواده …

***

دوست عزیز و گرامی، فقدان پدر گرامیتان ما را بسیار اندوهگین نمود، بخشش و رحمت الهی برای آن عزیز سفر کرده و صبری جمیل برای جنابعالی از پروردگار خواهانیم.

***

تسلیت رفیق
ما را در غم خودت شریک بدان

***

 

 

 

 

بیشتر بخوانید : 

متن ادبی درباره تسلیت فوت مادر برای ارسال به دیگران

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا