پیمان ماهری پور قوی ترین مرد ایران کیست؟ + ماجرای تهدید وی به خودسوزی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره پیمان ماهری پور قوی ترین مرد ایران و ماجرای تهدید وی به خودسوزی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پیمان ماهری پور هیر ، پاورلیفتینگ ‌کار ، رکورددار لیفت ایران و یکی از بهترین‌های جهان در این رشته و متولد ۱۳ مهر ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در اردبیل می باشد.

پیمان ماهری پور در سال ۱۳۹۳ شمسی ، قهرمان مسابقات مردان پولادین شد؛ مسابقاتی که از طریق شبکه رسانه خانگی توزیع و پخش شد. او در مسابقات مردان آهنین در سال ۱۳۹۷ شمسی نیز پس از محمد عزت‌ پور به مقامی دومی رسید.

پیمان ماهری پور در رقابت های قوی ‌ترین مردان جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی در پنجمین گروه مقدماتی این رقابت ها با زیدرنیوس زاویکاس (قهرمان ۴ دوره جهان)، نیک بست ، تری هلندز ، جری پریتچت و دنیس زاگریس قرار گرفت. وی در رقابتی سخت با قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه، نتوانست جزو ۲ صعود کننده به فینال مسابقات قرار گیرد و با مقام چهاردهمی جهان به کار خود پایان داد!

وی در مسابقات قوی‌ ترین مردان جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی در اولین گروه مقدماتی با هافثور پی‌ یرشون ، ماتیاس بلساک ، ماریوس لالاس ، لورنس شهلایی و راب کیئرنی به رقابت پرداخت و در آیتم‌ های تریلی‌ کشی و حمل چمدان رکوردهای خوبی ثبت کرد. اما پس از آسیب دیدگی از ادامه رقابت ها جا ماند! و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم گروه و مقام بیست و دومی جهان به کار خود خاتمه داد.

وی در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز به این مسابقات دعوت شد، ولی به دلیل مشکل ممنوعیت صدور ویزا از حضور در این رقابت ها بازماند!

بد نیست بدانید پیمان ماهری پور پس از سلطان بطحایی در سال ۲۰۰۵ میلادی و رضا قرایی در سال ۲۰۰۶ میلادی، سومین ورزشکار قدرتی ایران است که توانسته ‌است به رقابت های قوی ‌ترین مردان جهان در سال های ۲۰۱۷ میلادی و ۲۰۱۸ میلادی راه پیدا کند.

ماجرای تهدید پیمان ماهری پور به خودسوزی

به تازگی مطلع شده ایم پیمان ماهری پور تهدید کرده است در صورت دخالت‌ های بیرونی در انتخابات فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران خودسوزی خواهد کرد!

پیمان ماهری ‌پور که چند سالی است به عنوان قوی ترین مرد ایران شناخته می ‌شود و رکورددار لیفت ایران است، اخیرا به شکلی عجیب از برخی دخالت‌ های بیرونی در انتخابات پیش روی فدراسیون پرورش اندام عصبانی شده است و تهدید به خودسوزی کرده است!

این ورزشکار که در مسابقات جهانی ددلیفت هم موفق به کسب مدال طلا شده است، چند ماه قبل موفق شد وزنه ۴۷۶ کیلوگرمی را مهار کند تا از این نظر یکی از برترین ‌های جهان لقب بگیرد.

حالا انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش ‌اندام که احتمالا در یک ماه آینده برگزار می‌ شود،‌ به بهانه‌ ای تبدیل شده است تا پیمان ماهری ‌پور با انتشار یک استوری مسئولان وزارت ورزش را به خودسوزی تهدید کند.

قویترین مرد ایران درباره انتشار این استوری تهدیدآمیز با تصویر معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش می گوید: ” متاسفانه این روزها زیاد می ‌شنویم یکی از کاندیدا که فرماندار یک شهر است، خودش را گزینه وزارت ورزش معرفی می‌کند و از طرف برخی مسئولان حمایت می ‌شود. یارمحمدیان حتی سابقه مدیریتی ورزشی نداشته و فقط ۴ سال رییس هیات بوده، اما جالب است هر جا می نشیند، می گوید که من انتخاب شدم و وزارت ورزش پشت من است. این ادعا یعنی همه انتخابات فقط یک فیلم و بازی است تا این آقا رییس شود. این کاندیدا از همین حالا آن ۱۰، ۱۱ رایی که مربوط به وزارت ورزش است در اختیار خودش می بیند. “

پیمان ماهری پور در اینستاگرام

https://www.instagram.com/peiman.maheri.wsm

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا