چگونه در سری جدید برنامه کودک شو شرکت کنیم؟

در این مطلب نحوه ثبت نام در سری جدید برنامه کودک شو شبکه نسیم را می خوانید. کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه… کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند! این برنامه شامل بخشهای غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می باشد.

سری جدید برنامه کودک شو

نحوه شرکت در برنامه

پدرو مادر هایی که علاقه مند هستند فرزندشان در این برنامه با کودکان دیگر به رقابت بپردازد و یا حتی افرادی که خواهان حضور در استودیو هستند می توانند همه روزه با مراجعه به بات تلگرامی برنامه کودک شو یا سایت رسمی این برنامه به نشانی زیر برای شرکت در کودک شو اقدام کنند:

http://koodakshow.tvnasim.ir

کودک شو به کارگردانی مسعود خاکباز، تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی و اجرای پژمان بازغی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود.
پروژه کودک شو در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه- بازی» است که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می‌کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره‌هایی از بخش‌های گوناگون چون بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان، فعالان حوزه موسیقی و… نیز به همراه فرزندانشان حاضر می‌شوند و در این قسمت هم برنامه‌هایی برای مهمان در نظر گرفته شده‌است. یک مجری نیز از ابتدا تا انتها، مسابقه و برنامه را هدایت می‌کند.

کودک شو بدون تماشاگر!

رضا نصیری مشاور مسابقه «کودک شو» درباره وضعیت ضبط این برنامه که نوروز ۹۹ فصل جدید آن از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت، اظهار کرد: در قسمت‌های جدیدی که از برنامه ضبط می‌کنیم تماشاگر حضور نخواهد داشت، هنوز شرایط بحرانی نشده بود که ما چند قسمت ابتدایی از برنامه را با حضور تماشاگران ضبط کردیم و زمانی که دیدیم ویروس کرونا چگونه پیش می‌رود، از تماشاگران برای حضور در استودیو عذرخواهی کردیم.

وی ادامه داد: اکنون هم با وجود اینکه اکیپ‌هایی برای ضدعفونی و استریل استودیو می‌آیند، باز هم تماشاگر حذف شده است.

نصیری درباره حضور شرکت‌کننده‌ها با کودکانشان نیز عنوان کرد: در هر برنامه دو خانواده با کودکشان می‌آیند که تمام مسایل بهداشتی برای ایزوله شدن محیط انجام می‌شود. ما تمام محیط را در حد بیمارستان ضدعفونی می‌کنیم و تب سنجی و معاینه نیز انجام می‌شود. همچنین فاصله ایمنی شرکت‌کنندگان نیز در طول ضبط رعایت می‌شود.

وی درباره اینکه چند قسمت از فصل جدید برنامه با تماشاگر ضبط شده است عنوان کرد: ۱۵ قسمت برنامه نوروزی داریم که از آن چهار قسمت با تماشاگر ضبط شده و باقی بدون تماشاگر ضبط می‌شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا