چگونگی باطل کردن سحر و طلسم قوی با سرکه + علائم طلسم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی، روش باطل کردن سحر و جادو با سرکه – دعای باطل السحر و طلسم قوی با سرکه را برای شما عزیزان قرار دادیم . یکی از روشهای ساده و قوی برای باطل کردن اواع سحر و جادو و طلسم استفاده از سرکه است . اما شاید سوال کنید که چگونه می توان با استفاده از سرکه سحر و طلسم را باطل کرد ؟! در ادامه همراه ما باشید با باطل السحر قوی و تضمینی با استفاده از سرکه …

طلسم قوی

روش باطل کردن سحر و جادو با سرکه – دعای باطل السحر و طلسم قوی با سرکه,باطل کردن طلسم با سرکه,باطل کردن جادو با سرکه,روش از بین بردن طلسم با سرکه,باطل السحر قوی و تضمینی با سرکه,چگونه با سرکه می توان طلسم را باطل کرد

روش باطل کردن سحر و جادو با سرکه – دعای باطل السحر و طلسم قوی با سرکه

در این مطلب از سایت قصد داریم در مورد باطل کردن سحر با سرکه توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم همچنین در این مطلب قصد داریم باطل سحر خوراکی,قویترین باطل سحر,باطل کردن سحر با ادرار,جوشاندن سنگ قلیاب و سرکه,باطل السحر محشر رضوی,عکس سنگ قلیاب,بهترین زمان استفاده از قلیاب,باطل سحر با نمک اطلاعات لازم را در این زمنیه کسب نمایید. با ما همراه باشید.

باطل کردن سحر با سرکه

سحر و طلسم اغلب بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد. طلسم کننده در این نکات ، از نام فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در نکات ی اشیاء شخـص مورد نظـر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) بهره گیری می کند . بعـد فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای ویژه ای را بر آن قرائت می کند که به آن طلسم قدرت ویژه ای را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل ویـژه همـان طلسم بر عهد می گیرد.

مهمترین نشانه ها و علامات سحر و طلسم مرشوش و پاشیدنی:

احساس درد شدید خصوصا در بخـش پاها احساس گرما یا سرمای شدید از زانو به زیـر ، ورمهایی در ناحیه پا همراه با درد شدید ، احساس گرما یا سرمای شدید در ناحیه درد ، ترس بدون علـت ،خوابهای پریشان و آشفته

علاج عمومی این نوع سحر و طلسم :

اندکـی آب آورده و نمک و سرکه در آن ریخته و در محل مرشوش پاشیده می شود سوره عظیم الشأن های مبارکه بقره و دخان و جن در قسمتهای با ارزش منـزل یا آپارتمان قرائت می شود . پیش از انجام این عمل مناسـب تر می باشد که اذان گفته شود. انجام این عمل می بایست سه روز پی در پی باشد.آبی را که بر آن رقیه و دعای طرد و دفع طلسم خوانده شده می باشد در منـزل پاشیده می شود . ضمناً میتوان گلاب را با آن آب آمیخته کرد و در زمان غروب بر دیوار پاشید.

اما برای بهبـود فردی که به این سحر مبتلا شده می باشد :

حمام کردن و شستشوی بدن مریض و قبل از استحمام نوشیدن از آبی که بر آن دعاهای ویژه ابطال سحر خوانده شده است، به مدت هفت روز پی در پی. حمام کردن و شستشوی بدن می بایست با آبی که بر آن آیات باطل کننده سحر خوانده شده باشد و هـم سوره الزلزله و معوذتین بر آن قرائت شده باشد صورت گیرد.ماساژ دادن ناحیه دردناک بدن پـس از اینکه آیات باطل السحر بر آن خوانده شده می باشد.

چند روز پی در پی پاهای شخـص مسحور را در ظرفی که آمیخته آب و سرکه در آن می باشد بگذارد.صبحها و شبها اذکار و تسبیح خداوند متعال بگوید.از معاصی دوری نماید .پیوسته ذکر خداوند متعال سبحان را در منـزل داشته باشد.عکس موجودات ذی روح را در منـزل مواظبت کردن نکند. چنان چه که درد مستمر باشد، خضاب کردن ناحیه درد با حنا هـم بسیار نافع می باشد.

در حدیثی از رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم آمده که:

کان رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم اذا اشتکى أحد رأسه قال : اذهب فاحتجم ، وإذا اشتکى رجله قال : اذهب فأخضبها بالحناء) 

وقتی فردی نزد رسول خدا از سردرد شکایت می نمود ، حضرت به وی می فرمود برو حجامت کن . و چنان چه شخص از درد پا شکایت میکرد می فرمود برو پاهایت را با حنا خضاب کن .

بهترین زمان استفاده از قلیاب
باطل السحر محشر رضوی
جوشاندن سنگ قلیاب و سرکه
قلیاب باطل السحر
باطل کردن سحر با سرکه
سنگ قلیاب و سرکه
جوشاندن قلیا درسرکه
خواص سرکه برای باطل سحر
قویترین کتاب در سحر
سرکه باطل کردن سحر

۱ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا