کانیه وست رپر مشهور آمریکایی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره کانیه وست ، رپر مشهور آمریکایی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش ،  ، وست ، رپر، ترانه‌ سرا، تهیه‌ کننده موسیقی و طراح مد ۴۳ ساله و مشهور آمریکایی از شرکت در رقابت ‌های ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد.

وست ، که در عرصه تهیه ‌کنندگی و طراحی لباس نیز فعالیت دارد، روز چهارم جولای با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از شرکت در رقابت‌ های انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد! این نخستین مرتبه‌ ای نیست که کانیه وست از برنامه‌ خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا صحبت می ‌کند!

این خواننده پیش ‌تر در قالب بیانیه‌ های مختلفی از تمایل برای حضور در رقابت ریاست جمهوری خبر داده بود؛ البته کانیه وست در بیانیه‌ اخیر خود در ماه نوامبر چشم ‌انداز تصمیم خود را برای سال ۲۰۲۴ میلادی تعیین کرده بود. با این حال این خواننده هنگام سخنرانی در جریان مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی سال ۲۰۱۵ میلادی ، از برنامه احتمالی خود برای حضور در رقابت ‌های ریاست‌ جمهوری صحبت کرده بود. البته مشخص نیست که بیانیه اخیر کانیه وست یک تصمیم جدی است یا همچون اظهارات اخیر وی، یک برنامه بلند مدت! در هفته‌ ها و ماه‌ های آینده مشخص خواهد شد که آیا وست به طور جدی برای شرکت در رقابت ریاست جمهوری سرمایه‌ گذاری خواهد کرد یا خیر! حمایت وی از دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ میلادی و مواضع سیاسی وی نیز منجر به بحث‌ های زیادی شده است.

کمی پس از اعلام این خبر، الون ماسک ، مدیر عامل کمپانی تسلا با انتشار توئیتی حمایت خود را از تصمیم کانیه وست اعلام کرد.

لازم به بیان است وست یکی از تحسین ‌شده ‌ترین خواننده های رپ قرن بیست و یک است و با فروش بیش از ۳۲ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون دانلود دیجیتال، یکی از پرفروش ‌ترین هنرمندان تاریخ است. او موفق به دریافت ۲۱ جایزه گرمی شده‌ است و یکی از هنرمندانی است که بیشترین جایزه گرمی را دریافت کرده ‌اند.

کانیه وست در اینستاگرام

https://www.instagram.com/privatekanye

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا