کاوه رضایی بازیکن ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره کاوه رضایی بازیکن ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی اعلام شد کاوه رضایی در فهرست فروش قطعی کلوب بروژ قرار دارد! امانوئل دنیس، میشائیل  کرمنسیک، سیمون دلی، لوئیس اوپندا، کاوه رضایی و تیبالت در فهرست فروش قطعی تیم کلوب بروژ در نقل‌ و انتقال‌ های تابستانی قرار دارند.

کاوه رضایی در ۲ فصل اخیر به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرده است و احتمال پیوستن قطعی او به این تیم وجود دارد.

اما درباره کاوه رضایی بد نیست بدانید وی متولد ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۷۱ شمسی در اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه می باشد. کاوه رضایی فوتبال حرفه‌ ای را از آکادمی فوتبال فولاد خوزستان آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ شمسی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد. با عملکرد خوب خود، در تیم ملی نام او به لیست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه گردید!

کاوه رضایی خیلی زود نظر مجید جلالی را به خود جلب کرد و در سن ۱۷ سالگی برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت. او خیلی زود موفق شد به تیم ملی جوانان راه یابد. در فصل‌ های ۸۹–۱۳۸۸ شمسی و ۹۰–۱۳۸۹ شمسی با حضور مهاجمانی مانند غلامرضا رضایی، آرش افشین و رضا نوروزی در فولاد، اغلب نیمکت سهم کاوه رضایی بود. در فصل ۹۱–۱۳۹۰ شمسی هم بازی زیادی به او نرسید؛ در این فصل رضایی یک مصدومیت طولانی را سپری می‌ کرد! در سال‌ های حضور این بازیکن در فولاد، مجید جلالی چندین بار او را در پست هافبک چپ به‌ کار گرفت.

کاوه رضایی در تابستان ۱۳۹۱ شمسی با عقد قراردادی سه ساله به سایپا پیوست. کاوه رضایی فصل ۹۴-۱۳۹۳ برای ذوب آهن بازی کرد و در بازی فینال جام حذفی گل سوم تیم خود را مقابل نفت تهران زد و با ذوب آهن قهرمان جام حذفی ایران شد!  کاوه رضایی در ۳۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ شمسی در حالی که درخواست تمدید قرارداد ذوب آهن را نپذیرفته بود، با عقد قرارداد یک ساله توسط سید پندار توفیقی، مسئول نقل و انتقالات به استقلال پیوست. کمی بعد خبری از مذاکره پرسپولیس با کاوه منتشر شد اما او به دلایل شخصی ترجیح داده بود که به استقلال بپیوندد! نخستین بازی او برای استقلال در ۴ مرداد در تساوی ۱–۱ برابر نفت انجام شد. او در این بازی توانست پاس گل تک گل جابر انصاری برای استقلال را بدهد. در بازی بعدی برابر استقلال خوزستان توانست نخستین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند. در روز ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ شمسی وی توانست با ضربه سر دروازه ماشین‌ سازی را باز کند. در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ شمسی، کاوه رضایی گل سوم تیم خود را به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه ۳–۲ برابر رقیب سنتی‌ خود یعنی پرسپولیس به پیروزی برسد!

کاوه رضایی در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ شمسی با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال رویال شارلوا در لیگ برتر فوتبال بلژیک پیوست. او در مسابقه مقابل تیم ورجم توانست دو گل به ثمر برساند! وی پس از گلزنی‌ های پیاپی مدعی کسب جایزه گاو طلایی شد؛ جایزه‌ ای که هر ساله به بهترین گلزن لیگ بلژیک داده می‌ شود. وی در ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۷ شمسی با قراردادی چهار ساله شارلوا را به مقصد کلوب بروخه قهرمان فصل ۱۸-۲۰۱۷ میلادی لیگ بلژیک ترک کرد. قرارداد او با ۵ میلیون یورو به گران ترین خرید تاریخ ژوپیر لیگ تبدیل شود! وی در نخستین فصلی که در کلوب حضور داشت بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیز را تجربه کرد.

کاوه رضایی آقای گل جام ملت‌ های آسیا زیر ۱۶ ساله‌ های ۲۰۰۸ میلادی است!

زندگی شخصی کاوه رضایی

کاوه رضایی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ شمسی با فرنوش شیخی ، ملی پوش تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ازدواج کرد.

کاوه رضایی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/kavehrezaei

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا