کریم قربانی بازیگر سریال بچه مهندس ۳ کیست؟ + آخرین وضعیت جسمانی وی

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره کریم قربانی بازیگر سریال بچه مهندس ۳ و همچنین آخرین وضعیت جسمانی وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کریم قربانی ، بازیگر سریال بچه مهندس ۳ که بعد از سکته در بیمارستان بستری شده بود، عمل قلب انجام داده است و در حال حاضر در بخش مراقبت ‌های ویژه بستری است.

امین قربانی ، فرزند کریم قربانی ، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت پدر خود که چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود، گفت: ” پدرم مدتی است به دلیل سکته در بیمارستان بستری شده است و دو تا از رگ های قلب وی هم گرفته بود. او این روزها در بیمارستان شهید رجایی بستری است و دو شب پیش عمل قلب انجام داد و برایش باتری گذاشتند. او اکنون در بخش مراقبت های ویژه است و گفته اند حداقل باید ۴۸ ساعت در این بخش بماند تا بعد به بخش عمومی منتقل شود.

خدا را شکر در حال حاضر وضعیت عمومی وی بهتر است. “

کریم قربانی این روزها مجموعه ‌های بچه مهندس ۳ و بچه محل را روی آنتن تلویزیون دارد.

اما درباره کریم قربانی بد نیست بدانید این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در یکم مرداد ماه سال ۱۳۳۶ شمسی در بندر انزلی متولد شد. او اصالتا شمالی می باشد و از جمله بازیگرانی است که لهجه شیرین محلی دارد و در بیشتر فیلم هایی که در آنها ایفای نقش کرده است با همان لهجه‌ شیرین بوده است و به عنوان یک چهره طناز با صدای گرفته شناخته شده است!

کریم قربانی کار حرفه ‌ای خود را از سینما و در سال ۱۳۸۰ شمسی با فیلم ” من ترانه پانزده سال دارم ” به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد و به عنوان نوازنده فعالیت داشت؛ وی توانست در این پروژه ی سینمایی همکاری با هنرمندان شاخصی چون ترانه علیدوستی ، مهتاب نصیرپور ، حسین محجوب و میلاد صدر عاملی را تجربه کرد. او سپس در آثار تلویزیون و سریا ل‌های محبوبی چون ” مختارنامه ” ، ” ستایش ۲ ” ، ” خروس ”  و ” عاشقانه ” به ایفای نقش پرداخت.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا