کیان صفیاری نامزد ایرانی بی بی رکسا کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره کیان صفیاری نامزد ایرانی بی بی رکسا ، خواننده و ترانه سرا آمریکایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بی بی رکسا با نام کامل بلتا “بی بی” رکسا ، خواننده و ترانه سرا آمریکایی ، متولد ۳۰ اوت سال ۱۹۸۹ میلادی، اغلب در سرودن موزیک ‌هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ شهرت دارد و زمان زیادی را در استودیوها صرف نوشتن آهنگ ‌ها و خواندن آنها می ‌کند و اغلب اجراهای خود را به سبک خواننده اصلی به اجرا در می ‌آورد!

بد نیست بدانید اولین تجربه ی آلبوم استودیویی بی بی رکسا در سال ۲۰۱۸ میلادی جایگاه ۱۳ بیلبورد ۲۰۰ایالات متحده آمریکا را به دست آورد! آهنگ اصلی این آلبوم به نام ” I’m a Mess ” برای بی بی رکسا ، نامزدی بهترین عملکرد دو نفره یا گروهی در شصت و یکمین مراسم جوایز گرمی به ارمغان آورد.

بی بی رکسا در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی با اشتراک گذاشتن عکسی و تبریک تولد دوست پسر جدید خود یعنی کیان صفیاری ، فیلمساز و بازیکن هاکی ایرانی – آمریکایی ، به نوعی رابطه خود را با وی تایید کرد!

البته بد نیست بدانید چندی پیش نیز وی به دلیل رابطه ای که با علیرضا حقیقی ، دروازه بان ایرانی داشت، خبرساز شده بود! این رابطه که هیچ گاه به صورت علنی توسط این دو تایید نشد، به نظر به پایان رسیده است.

اما درباره کیان صفیاری ، فیلمساز و بازیکن هاکی ایرانی – آمریکایی بد نیست بدانید براساس اطلاعاتی که از وی در رسانه های خارجی منتشر شده است او متولد و بزرگ شده در یک خانواده ایرانی در ایالات متحده آمریکا است! کیان صفیاری تهیه کننده، کارگردان و یک فیلمبردار است که سابقه کار و حضور در فیلم های سینمایی، نمایش های تلویزیونی، تبلیغات و موزیک ویدیوها را دارد.

کیان صفیاری فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ی تولید فیلم از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج است.

ماجرای لو رفتن رابطه ی کیان صفیاری و بی بی رکسا

کیان صفیاری در روز تولد یعنی در ماه مارس میلادی به بی بی رکسا یک فراری هدیه داد! درست بعد از این اتفاق، بی بی رکسا با انتشار عکسی در اینستاگرام خود که در آن چهره کیان صفیاری با یک استیکر قلبی پوشانده شده بود، نوشت:

” تولدت مبارک عزیزم “

این عکس در کنار خودروی فراری که کیان صفیاری به او هدیه داده بود، گرفته شده بود.

کیان صفیاری

اما بی بی رکسا در گفتگوی جدید خود با رسانه ET درباره صفیاری صحبت کرده است! او عنوان کرده است خانواده‌ وی، او را دوست دارند. بی بی رکسا درباره کیان صفی‌ یاری گفته است:

“ من و خانواده‌ ام این پسر را دوست داریم. به نظر من، او پسر بسیار خوب، خاص و دوست داشتنی است. کیان به من توجه زیادی دارد و از من مراقب می‌ کند. علاوه بر این، او کاملا حرفه ی کاری و کاری که انجام می‌ دهم را به خوبی درک می‌ کند. خانواده ‌ام عاشق او هستند. صادقانه بگویم او یک فرد فوق‌ العاده و شگفت‌ انگیز است و مرا خوشحال می‌ کند و باعث می‌ شود احساس راحتی و خوبی داشته باشم. من در دوران قرنطینه تنها نبودم، در حال حاضر یک مرد فوق‌ العاده در زندگی‌ ام دارم. من از کیان سپاسگزارم و از زندگی‌ ام لذت می‌ برم. “

کیان صفیاری در اینستاگرام

https://www.instagram.com/keyanshoots

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا