کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید کیست؟ + عکس

این روزه ها از شبکه دو سیما سریالی با نام خانواده جدید ( با نام اصلی همسرم خانواده دار می شود ) پخش میشود که نقش اصلی آن را کیم نام جو بازیگر محبوب کره ای ایفا می کند . در ادامه با ما همراه باشید تا بیوگرافی و عکس های وی را مرور کنیم .

بیوگرافی کیم نام جو

کیم نام جو بازیگر کره ای متولد ۱۹ می سال ۱۹۷۱ در شهر سئول کره جنوبی می باشد . قدش یک متر و شصت و نه سانتی است . در سال ۲۰۰۵ با کیم سئونگ وو ازدواج کرده است . کیم نام جو کارش را از سال ۱۹۹۰ در تلویزیون و به عنوان مدل در تبلیغات شروع کرد . سه سال بعد در ۱۹۹۳ سریال Dinosaur Teacher  را بازی کرد . تا سال ۲۰۰۱ در سریال هایی همچون Model ، The Boss و Her House حضور یافت .بعد از سال ۲۰۰۱ او تصمیم گرفت که دیگر در سریال یا فیلمی بازی نکند و خود را به نوعی بازنشسته کرد . بعد از این ماجرا او فقط در تبلیغات حضور می یافت . در سال ۲۰۰۵ با کیم سئونگ وو دیگر بازیگر کره ای ازدواج کرد . اما در سال ۲۰۰۷ باز تصمیم به بازیگری گرفت و با فیلم Voice of Murderer و نقش اوه جین سان باز به سینما و تلویزیون روی آورد .

در سال ۲۰۰۹ در درام Queen of Housewives حضور یافت . اما اوج کار وی بازی در سریال My Husband Got a Family در سال ۲۰۱۲ بود که جوایزی زیادی را برد . این سریال در ایران با نام خانواده جدید پخش می شود . در سال ۲۰۱۸ نیز کیم نامجو در سریال Misty  حضور یافت و بازی روان او باز اسمش را بر سر زبان ها انداخته است . او از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۸ در هیچ سریال دیگری بازی نکرده بود .

عکس های کیم نام جو

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا