گزارش تصویری از عجایب دنیای زیر آب و ماهی های عجیب غریب و ترسناک

در این مطلب از جدول یاب گزارش تصویری از عجایب دنیای زیر آب و ماهی های عجیب و غریب و گاهی ترسناک را برایتان به نمایش گذاشته ایم. با ما همراه باشید.

عجایب دنیای زیر آب

گزارش تصویری از عجایب دنیای زیر آب

آبزی ها و موجودات دریا می توانند گاهی اوقات بسیار زشت و بد چهره باشند و البته این زشتی به نوعی از اجداد ماقبل تاریخ به آن ها رسیده است. این آبزی های بدچهره تعداد نادری هستند و بیشتر در اعماق اقیانوس ها زندگی می کنند.

کوسه یک تکه

این موجود نوعی کوسه به حساب می آید و یکی از زشت ترین موجودات دریایی است. بدن یک تکه این کوسه به قدری زشت است که کمتر کسی دوست دارد با آن روبرو شود البته این کوسه با همین ظاهر نخراشیده بسیار خطرناک نیز هست ولی بسیار اوقات در انتهای اقیانوس زندگی می کند و به ندرت از آن جا بالاتر می آید.

Oreo-dory

این ماهی که مانند کوسه قبلی در انتهای دریاها زندگی می کند یکی دیگر از موجودات زشت اعماق اقیانوس ها است. این ماهی از نداشتن بدن رنج می برد و به نوعی یک سر بزرگ به یک بدن کوچک متصل شده است. محققان به این ماهی کله ماهی شناور نیز می گویند.

ماهی سنگی

این ماهی خطرناک که در کف اقیانوس زندگی می کند به قدری زشت است که هیچکس نمی تواند لحظه ای چهره آن را تحمل کند. این ماهی یکی از سمی ترین و کشنده ترین ماهی های درون آب است و می تواند خودش را شبیه به محیط اطرافش بکند و بیشتر به مانند یک سنگ یا مرجان می ماند.

قورت دهنده سیاه

این ماهی که به نام قورت دهنده عظیم نیز شناخته می شود می تواند یک ماهی متوسط را به راحتی ببلعد. این ماهی شاید به تنهایی زشت نباشد اما وقتی یک ماهی دیگر را میخورد تمام آن را در چینه دان زیر گلویش جمع می کند. این باعث می شود که این ماهی یک گلوی بسیار بزرگ پیدا کند و همچنین چهره اش نیز تغییر می کند.

ماهی خشن

این ماهی با توجه به چهره بسیار زشت و عصبانی که دارد به این نام مشهور شده است. او دندان های بسیار تیز، استخوان های تیغ مانند و همچنین یک آنتن در میان چشمانش دارد. این ماهی در کف در یا منتظر طعمه های فضولی می شود که با شاخک ایش بازی می کنند و سپس در یک حرکت ان ها را از بین می برد.

Goblin Shark

این بار نیز یک کوسه دیگر در میان لیست زشت ترین ها قرار دارد. این کوسه که جانورشناسان آن را به موجودات فضایی نسبت می دهند یک بینی بسیار بزرگ و خارج از فرمی دارد. این دماغ باعث شده است تا هم زشت باشد و هم اینکه تاحدی بامزه نیز شده است. این کوسه در اعماق اقیانوس ها و بیشتر در سواحل ژاپن دیده شده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا