گفتگوی اختصاصی با طناز فراهانی ، یکی از پرمخاطب ترین کمدین های اینستاگرام

عاشق شهرت و محبوبیت هستم!

طناز فراهانی، متولد هفده خرداد هزار و سیصد و هفتاد و هشت، تهران، دانشجوی مدیریت جهانگردی و یکی از پرمخاطب ترین هنرمندان دنیای مجازی در سبک کمدی است، گفتگوی اختصاصی با طناز فراهانی را با هم می خوانیم.

گفتگوی اختصاصی با طناز فراهانی

گفتگو: کیمیا خلج

*چرا موضوع طنز را برای سوژه هایتان انتخاب کرده اید؟
چون طناز هستم و کلا روحیه من با طنز سازگارتر است، در این دوره که همه به اندازه کافی مشکل دارند چرا من به اندازه خودم مردم را شاد نکنم؟

*انتظار این استقبال عجیب و زیاد را از طرف مخاطب داشتید؟
حقیقتا زمانی که من دوباره استارت زدم هیچ انگیزه و روحیه ای نداشتم که دوباره از اول شروع کنم، اما خوشبختانه بهترین تصمیم زندگی ام را گرفتم و مردم هم همیشه حمایتم کردند، به من لطف داشتند ولی من در این زمینه بی نهایت طلب هستم و همچنان برای موفقیت های بیشتر تلاش می کنم.

*برای بیشتر دیدن شدن کارهایتان چه فاکتورهایی را در نظر می گیرید؟
اول از همه ایده خوب و چیزی که ترند باشد، بیشتر ایده هایم را از مامانم برمی دارم چون مادرها کلا کارکتر جالبی دارند، بعد از ایده هم نحوه بازی در کلیپ خیلی موثر است که جذاب باشد و خشک و بی روح نباشد.

*جالب ترین کامنتی که داشته اید چه بوده است؟
شاید باورتان نشود ولی کامنت ها و دایرکت های منفی خیلی برای من جالب است، من چهار سال می شود که در اینستاگرام فعالیت می کنم و از خیلی از دوستان در این زمینه قدیمی تر هستم، بنا به دلایلی پیج قبلی ام بسته شد و پنج ماه می شود که دوباره استارت زده ام، خیلی از دوستان من را نمی شناسند و آنقدر که دست در این زمینه زیاد شده دیده شدن متاسفانه سخت شده است، کامنت می گذارند که شما دارید تقلید می کنید در صورتی که من آنقدر قدیمی هستم که نیازی به تقلید کردن نداشته باشم، کامنت های منفی را جدی نمی گیرم ولی قضاوت اشتباه مردم قشنگ نیست.

*به بازیگری فکر نمی کنید و پیشنهادی نداشته اید؟
من از بچگی بازیگری را دوست داشته ام ولی خب نشد یا نخواستم که بروم و به جای آن در یک فضای کوچکتر مثل اینستاگرام ادامه دادم که این هم بازیگری حساب می شود، اما قطعا اگر یک پیشنهاد خوب داشته باشم چرا که نه؟

*نقشی بوده در میان فیلم های ایرانی که دوست داشته باشید بازی کنید؟
بله، نقش هانیه توسلی در فیلم دهلیز.

*بهترین تعریفی که از خودتان شنیده اید چه بوده است؟
بهترین تعریفی که شنیده ام این بوده که به من گفته اند شما از پس هر نقشی برمی آیید، من سریال جدی و سریال نخبگان به کارگردانی آقای مهدی توکلی و هنرمندی بهراد خرازی عزیز را هم بازی کرده ام.

*موسیقی کجای زندگی شما قرار دارد و خواننده محبوب هم دارید؟
موسیقی بخش خیلی مهمی در زندگی من است و واقعا ذهن من را آرام می کند، معمولا آهنگ های هندی خیلی گوش می دهم و خواننده های مورد علاقه من فرزاد فرزین و در هند «اودیت نارایان» است، پیشنهاد می کنم آهنگ های هندی را گوش بدهید چون واقعا آرام بخش است.گفتگوی اختصاصی با طناز فراهانی

*حسادت بین افراد پرمخاطب اینستاگرام تا چه حد وجود دارد؟
نمی دانم اسم آن حسادت است یا رقابت ولی به شکلی است که خیلی کم پیش می آید پشت هم باشند و اکثرا به محض اینکه بالا می آیند و پیشرفت می کنند آنهایی که از اول همراهشان بوده اند را فراموش می کنند.

*شهرت و حاشیه را دوست دارید؟
حاشیه را دوست ندارم و بیشتر دوست دارم محبوب باشم، مردم من را دوست داشته باشند تا اینکه فقط معروف باشم، ولی بی نهایت عاشق شهرت و محبوبیت هستم.

*آخرین فیلم و کتاب خوبی که خوانده و دیده اید را معرفی می کنید؟
کتاب راز و فیلم دانگال عامرخان.

*اگر با خودتان ملاقات کنید از خودتان خوشتان خواهد آمد؟
صد در صد! من عاشق خودم هستم و یقین دارم کسی که خودش را دوست داشته باشد می تواند دیگران را هم دوست داشته باشد، فرکانس مثبتی که ساطع می کند باعث می شود دیگران هم او را دوست داشته باشند و این یک چیز غیر قابل انکار است.

*چیزی که از خودتان انتظار داشتید امروز باشید، هستید؟
همانطور که گفتم من خیلی بی نهایت طلب هستم و دنبال پیشرفت بیشتر هستم، دلم نمی خواهد خودم را به این که هستم محدود کنم چون اگر الان خودم را کامل بدانم تلاش نمی کنم که بهتر و موفق تر بشوم.

*حرف آخر برای مخاطبان مجله کولاک؟
اولا تشکر می کنم از مجله کولاک بابت مصاحبه خوبشان و بعد می خواهم بگویم که هیچ وقت دست از تلاش برندارید و اگر به جایگاهی می رسید خودتان را کامل ندانید و مغرور نشوید، دست از قضاوت و مقایسه بردارید چون هر کس در جایگاه خودش بهترین است، همیشه به جای مقایسه کردن خودتان با دیگران سعی کنید با خودتان رقابت کنید و از دیروزتان بهتر باشید، به حرف ها و نظریات منفی مردم هیچ وقت توجه نکنید چون زمانی که شما موفق بشوید همان مردم شما را ایستاده تشویق می کنند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

گفتگوی اختصاصی با شهرزاد سرخی یکی از پرمخاطب ترین کمدین های اینستاگرام

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا