گفتگو با مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار

مینو آذرمگین با بازی در نقش زهره در سریال احضار بسیار شناخت شد. او تا پیش از این تجربه کار تلویزیونی نداشت. خودش درباره نحوه انتخاب برای این مجموعه و اتفاقاتی که در احضار رخ می دهد صحبت کرده است.

مینو آذرمگین

مینو آذرمگین به خبرنگاران گفت: من و آدرینا صادقی از دانش‌آموختگان یکى از مدارس‌ بازیگری هستیم و زیر نظر اساتیدى چون خانم پانته‌آ پناهی‌ها و صابر ابر، آموزش دیده‌ایم. ما توسط اساتیدمان به پروژه “احضار” معرفی و پس از چند دور تست بازیگرى دادن نزد آقای افخمی، براى بازى در سریال انتخاب شدیم و بعد از ۲۵ روز تمرین و دور خوانى، فیلمبرداری در شمال کشور شروع شد.

وی درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش زهره و راهنمایی‌های کارگردان گفت: آقای افخمی پدرانه و با صبوری برای تک تک ما وقت گذاشتند و راهنمایی کردند؛ اما فیلمنامه‌ هم هر آنچه که باید را در خودش داشت. هر دو (فیلمنامه و راهنمایی کارگردان) در کنار هم به من برای نزدیک شدن به نقش کمک کردند.

مینو آذرمگین

بازیگر سریال احضار درباره بازخورد مخاطب و توجه بیننده به این سریال گفت: ما از همان روزهای ابتدای پخش، متوجه شدیم که این سریال تماشاگرهای زیادی دارد؛ زیرا با توجه به حجم بازخوردهایی که می‌گرفتیم و هم اینکه در ایران کمتر به موضوعاتی از این دست می‌پردازند و آقای افخمی هم این ژانر را به خوبی می‌شناسند، به نظر می‌رسید که بینندگان درگیر قصه شده‌اند.

وی درباره میزان فراگیری این موضوعات در جامعه و ضرورت ساخت این دست آثار جهت آگاهی‌بخشی به افراد جامعه گفت: با توجه به جبهه‌گیری برخی نسبت به این سریال حتی پیش از آغاز پخش و تنها با رونمایی از لوگو و تیزر آن، به نظر می‌رسد که تعداد قابل توجهی از افراد جامعه درگیر چنین محافلی بوده و نسبت به صحت آن اعتقاد و اطمینان دارند. حال آنکه سریال “احضار” درصدد رد این اعتقادات خرافی است و به همین دلیل ساخت و پخش چنین سریال‌هایی بدون شک ضرورت جدّی دارد.

آذرمگین درباره اتفاقات پیش روی داستان گفت: مخاطب از اتفاقات پیش رو غافلگیر می‌شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا