گفتگو با نسرین نکیسا مادر مائده در سریال احضار

سریال احضار به شدت مورد توجه قرار گرفته و ماجراها و داستان های یکی از شخصیت های اصلی آن یعنی مائده با بازی آدرینا صادقی ذهن خیلی از بینندگان را درگیر کرده است. او مسیری غلط را شروع کرده و در ادامه اتفاقات گوناگونی برایش رخ خواهد داد.

نسرین نکیسا در سریال احضار

تفاوت مائده سریال احضار با دیگران

نسرین نکیسا که در سریال احضار نقش مادر مائده را بازی می کند به فارس گفت: مائده از همسر اول این مادر است. مادر مانند همه مادرها می‌تواند قطب راهنما برای فرزندانش باشد. شرایط مائده کمی متفاوت است و فرزند دیگری هم وجود دارد و ممکن است جوی در خانواده وجود داشته باشد که مائده از همسر اول این مادر است. این موضوع مسئولیت این مادر را دوچندان می‌کند.

از سوی دیگر مائده یک دختر امروزی است که یک تفاوت های بنیادی در حوزه اعتقادات با پدر و مادر و هم سن و سالان خود دارد و وارد ماجرایی می‌شود که بازتاب اعمال او در خانواده مطرح می‌شود. خانواده به عنوان یک حامی، تبعات خطرناک ارتباط جوانان را باید مدیریت کند. در قسمت‌های آینده نقش موثر مادر مائده را شاهد خواهیم بود

دام هایی بر سر راه مائده

همان طور که دیده اید مائده درگیر ماجرای احضار روح شده که البته یک کلاهبرداری است و او نمی داند به چه سادگی فریب خورده و اغفال شده است.

بازیگر نقش مادر مائده گفت: واقعیت این است که این محافل وجود دارد و ردپای این دست کارها در تمام اغفال‌ها و کلاهبرداری‌ها دیده می‌شود و بر اساس ناآگاهی افراد، برخی از این خامی‌ها سوءاستفاده کرده و به دنبال سودجویی خود هستند.

مائده در سریال احضار

نکیسا تاکید کرد: برخی از افراد هم که قصد دارند یک شبه ره صد ساله بروند در دام این افراد می‌افتند. جای خالی این نوع سریال‌ها در تلویزیون خالی بود که به همت آقای افخمی شاهد ساخت و پخش این سریال هستیم. خوشحالم که افرادی که اشراف به این دست موضوعات (ماورایی) دارند مانند آقای افخمی این سریال را ساختند. این مسایل باید مطرح شود تا آگاهی به افراد جامعه داده شود مخصوصا جوان‌ترها. افرادی که سن و سالی از آن‌ها گذشته کمتر به دام این افراد سودجو می‌افتند زیرا آن‌ها تجربه کافی دارند اما جوان‌ها در این حوزه آسیب‌پذیرتر و بی‌تجربه هستند.

وی گفت: این اشتباهات گاهی غیرقابل جبران است و توسط جوان‌هایی اتفاق می‌افتد که به دنبال ماجراجویی و هیجانات و کنجکاوی‌ها هستند. مسیر اشتباه می‌روند و به این عرفان‌های کاذب توسل می‌جویند به خیال این که بر مشکلات‌شان فائق آیند. باید این مسائل به صورت علمی و موثق مطرح و آگاهی‌بخشی شود. امیدوارم این کار تاثیرگذار باشد و آگاهی لازم را به جوان‌ها که منحرف از جاده زندگی می‌شوند و راه را به خطا می روند، بدهد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا