گیاه ماه تولد شما کدام است ؟

ماه تولد هر شخص مشخصات و ویژگی های خاصی دارند ، آنها رنگ بخصوص و یا حتی سنگ مخصوص خود را دارند ، آنها حتی گیاه مخصوص تولد خود را نیز دارند که ما در این مطلب از بلاگ جدول یاب گیاه ماه تولد شما کدام است ؟ را مورد بررسی قرار داده ایم ، با ما همراه باشید .

گیاه ماه تولدتان را بهتر بشناسید

گیاهان بسیار زیاد و مختلفی وجود دارد که همین موضوع نیز باعث تردید شما در هنگام خرید می شود، یکی از راه های مناسب خرید گیاه های ماه تولدتان است.

استفاده از گل و گیاه راهی عالی برای زیبا کردن محیط خانه و دادن رنگ و طراوت به محیط اطراف است اما انواع مختلفی از آن ها وجود دارد که باید حتما بشناسیم. یکی از راه هایی که باعث می شود شما تصمیم بگیرید چه گیاهانی را انتخاب کنید، ماه تولدتان است.

گیاه ماه تولد

جالب است بدانید که هر ماه تولد، گیاه مخصوص خودش را دارد که می توانید آن را خریداری کرده و در منزل نگهداری کنید .

گیاه ماه تولد فروردینی ها

متولدین فروردین افرادی پرانرژی، عاشق پیشه، صبور، به شدت مهربان، رک و روراست و مغرورند، اگر میخواهید برای آنها یک گلدان هدیه کنید و آنها را خوشحال نمایید، این گیاهان را انتخاب کنید.

کاکتوس بارل یا بشکه ای

این گیاه عاشق نور خورشید است و برای افراد متولد فروردین بسیار عالی است زیرا مانند این افراد مقاوم است و شلوغی را دوست ندارد. این گیاه با عشق رشد می کند و گل هم می دهد. مراقبت از آن راحت است و فقط هر ۱ تا ۳ ماه یکبار نیاز به آب دادن دارد.

ارکیده بنفش

این گیاه علامت آتش است و شخصیت پرهیجان فروردین ماهی ها را نشان می دهد و از طرفی هم یک گیاه مستقل است که می توانید خیال راحتی از بابت آن ها داشته باشید . در کل گیاه ارکیده به شخصیت فروردین ماهی ها شباهت های زیادی دارد.

گیاه ماه تولد شما کدام است ؟

گیاه ماه تولد اردیبهشتی ها

ماه اردیبهشت دومین ماه سال است که نماد مادیات و ثروت است، متولدین اردیبهشت بسیار زیبا و خوش رو بوده و عاشق ترین آدم های روی زمینند. اگر می خواهید برای این عاشقان گل بخرید، گلهای زیر را انتخاب نمایید.

برگ انجیری مونسترا

این گیاه مناسب ترین گیاهی است که می توان برای متولدین اردیبهشت پیدا کرد. با محیط اطراف کاملاً سازگار است البته به توجه بیشتری نسبت به گیاهان قبلی نیاز دارد و ممکن است نور شدید خورشید کمی برگ های آن را زرد و به مرور پژمرده کند.

گیاه یشم

گیاهان یشم جزء گیاهان اصلی در کلکسیون گیاهی محسوب می شوند. این گیاه به عنوان یک قانون عمومی می تواند در دمای اتاق رشد خود را انجام دهند. خاک های معمولی برای رشد این گیاه مناسب است اما گاهی اوقات بعضی از این خاک ها هستند که آب را به مقدار زیادی درون خود نگه می دارند.

گیاه ماه تولد خردادی ها

متولدین خرداد بسیار باهوش و خلاق و عاشق کارهای فکری و اهل سفر و گشت و گذارند، اگر میخواهید برای آنها یک گلدان هدیه کنید و آنها را خوشحال نمایید، این گیاهان را انتخاب کنید.

گیاه عنکبوت

این گیاه خیلی نیاز به مراقبت احساسی و عاطفی ندارد و مراقبت از آن راحت است. به راحتی گل می دهد و می تواند در فضاهای مختلف دوام بیاورد. فقط کافی است کمی به آب و نور آن رسیدگی کنید تا شاهد رشد گل های زیبای این گیاه باشید.

گیاه قهوه

این گیاه معمولاً به توجه زیادی برای رشد و گل دادن نیاز ندارد اما به طور کل عملکرد خوبی از خودش نشان می دهد و می تواند یک شادی وزیبایی طبیعی به محیط اطراف شم بخصوص خرداد ماهی ها ببخشد.

گیاه ماه تولد تیرماهی ها

متولدین اولین ماه تابستان دارای قلبی مهربان و بسیار حساس و عاشق خانواده هستند، اگر می خواهید برای اولین متولدان فصل گرما گل بخرید، گلهای زیر را انتخاب نمایید.

آلوئه ورا

این گیاه کمی حساس تر از گیاهان دیگر است اما ویژگی هایی شبیه به گیاهان سوکولنت دارد. معمولاً ترجیح می دهد که محیط اطرافش کمی روشن باشد و در محیط های آفتابی بهتر رشد می کند. از آنجایی که گیاه سختگیری نیست، معروف شده است و طرفداران زیادی هم دارد.

پارلور پالم

این گیاه زیبا دقیقا تکلیفش با خودش مشخص است و می داند که از زندگی چه می خواهد. در نتیجه شما دقیقاً می دانید که چگونه باید از آن مراقبت کنید. این گیاه هر چقدر نور بیشتری دریافت کند، بیشتر رشد کرده و بلند می شود. همچنین به میزان آب متوسطی نیاز دارد.

گیاه ماه تولد مرداد

گیاه ماه تولد مردادی ها

مردادی ها مهربان، با معرفت، خوش رو، بسیار مودب و قابل احترام هستند، برای خوشحال نمودن یک مرداد ماهی برای او گل و گیاهان زیر را بخرید.

گیاه مار

گیاه مار یا گیاه زبان مادر شوهر در محیط های سخت با شرایط نامناسب دوام بالایی دارد. یکی از مستقل ترین گیاهانی است که استقلال آن شبیه به استقلال افراد مردادی هم هست. به توجه خیلی زیادی نیاز ندارد. فقط باید هر دو الی ۶ هفته یکبار به آن آب دهید. برای افرادی که بیش از حد مسافرت می کنند هم گزینه مناسبی است که معمولاً مردادی ها این ویژگی را دارند.

اچوریا

مراقبت از این گیاه باید طبق یک برنامه خاص باشد. شبیه به افراد مردادی کاملاً منظم است و از دیسیپلین مخصوص به خودش در زندگی پیروی می کند. پس اگر می خواهید این گیاه را خریداری کنید، حتماً حواستان به میزان نور، زمان آبدهی، عوض کردن خاک و موارد این چنینی باشد.

گیاه ماه تولد شهریوری ها

شهریوری ها بسیار باهوش، زیرک و اهل علم و دانش و در کارهای خود منظمند، هدیه گل و گیاه به همه افراد آنها را خوشحال می کند اما یک شهریوری را خوشحال تر، پس اگر میخواهید برای آنها یک گلدان هدیه کنید و آنها را خوشحال نمایید، گیاه زیر را انتخاب کنید.

بروملیاد

این گیاه نیاز به محیط روشن و توجه کافی دارد و اینگونه می تواند گل های زیادی بدهد. معمولاً گیاه سفت و سختی است و شبیه به متولدین شهریور است. مراقبت از آن خیلی راحت نیست اما با این حال می توان گل های زیبایی را از آن شاهد بود. فقط باید از لحاظ دمایی بیشتر از آن مراقبت کنید.

گیاه ماه تولد مهر ماهی ها

اولین متولدان فصل زیبای پاییز افرادی مهربان و مستعد، باهوش و خلاقند که عدالت از صفات بارز آنهاست. اگر میخواهید برای آنها یک گلدان هدیه کنید و آنها را خوشحال نمایید، این گیاهان را انتخاب کنید.

گیاه هوا

این گیاه نماد یک گیاه مستقل و شبیه به افراد مهر ماهی است و می تواند با محیط های مختلف خودش را سازگار کند. این گیاه انعطاف پذیر است و در هر جایی به راحتی رشد می کند. فقط کافی است که کمی به میزان آب دادن آن توجه کنید.

فیلودندرون برکین

این گیاه بازیگوش و جذاب و با طرح های مختلف برگ هایش، شبیه به افراد مهرماهی به شما هیجان را القا می کند. این گیاه درست شبیه به افراد مهر ماهی، الگو و سبک زندگی سایر گیاهان را تقلید نمی کند و روش خودش را در زندگی دارد.

گیاه ماه تولد آبان ماهی ها

آبانی ها افرادی احساساتی، مهربان، مصمم، پر قدرت، بانفوذ، جذاب، خوش قلب، خوش صحبت هستند و عاشقان گل و گیاهند، اگر به آبان ماهی ها گل های زیر را هدیه کنید، قطعا خوشحال می شوند.

کاکتوس سنگ زنده

این گیاه در دمای بالا بهتر رشد می کند. مراقبت از آن شبیه به گیاهان سوکولنت است و شبیه به آبان ماهی ها خودش را درگیر عوامل محیطی مختلف می کند. باید توجه خوبی به این گیاه داشت و هر دو الی سه هفته یکبار به آن آب بدهید.

سرخس لانه پرنده یا سرخش آشیانه

این گیاه جذاب، زیبا و نسبتاً ظریف کمی نایاب است. نیاز به ظرافت و مراقبت بالایی دارد. دقیقاً مانند آبان ماهی ها که اهداف خود را در زندگی پیش می برند و هرگز از آن خجالت نمی کشند.

گیاه ماه تولد آذرماهی ها

متولدین ماه آخر پاییز افرادی بسیار پر شور و پر انرژی ، اهل شوخی و خنده و عاشق پیاده رویو تفریح و پیک نیک رفتن هستند. اگر میخواهید برای آنها یک گلدان هدیه کنید و آنها را خوشحال نمایید، گیاه زیر را انتخاب کنید.

ارکیده

این گیاه نیاز به توجه کافی دارد که بتواند رشد قابل توجهی داشته باشد اما باز هم یکی از آسان ترین گیاهان برای نگهداری است و فقط هر هفته باید به آن آب برسد. همچنین باید به دفعات کود های منظم داشته باشد؛ دقیقاً شبیه به افراد آذر ماهی حساسیت های قابل توجهی دارد اما در نهایت گل های زیبایی را به شما تحویل می دهد.

پیله آ

این گیاه ویژگی های خاصی دارد و شبیه به آذر ماهی ها است. به عنوان مثال اصلاً دوست ندارد در گیر و دار رویاها و آرزوهای بیهوده باشد و همیشه در واقعیت زندگی می کند و گیاه قوی است و خود را با شرایط وفق می دهد.

گیاه ماه تولد دی ماهی ها

متولدین دی ماه افرادی کم حرف، درون گرا، قابل اعتماد و بسیار خانواده دوست هستند، برای خوشحال کردن دی ماهی ها می توانید به آنها گلدان های زیر را هدیه کنید.

لی لی صلح

شاید نتوان گیاهی بهتر و متعادل تر از گیاه لیلی صلح پیدا کرد، زیرا می تواند با شرایط پیچیده آب و هوایی کنار بیاید و یکی از بهترین گیاهان از لحاظ کیفیت بخشی به هوا، از بین بردن سموم و کاهش آلودگی آن ها در محیط محسوب می شود و شما با کمی مراقبت، می توانید شاهد گل های زیبا از آن باشید.

فیکوس تینکا

این گیاه شبیه گیاهان آذر ماهی عمل می کند و معمولاً مقاومت خوبی دارد و با شرایط واقعی زندگی کنار می آید. دقیقاً شبیه شخصیت دی ماهی ها که بیش از حد در وهم و خیال زندگی نمی کنند و واقعیت را می پذیرند.

گیاه ماه تولد بهمنی ها

متولدین بهمن عاشق پیشه، اهل ریسک و به شدت حساس اند، اگر میخواهید یک بهمن ماهی را خوشحال کنید، به آنها یک گلدان هدیه کنید.

لاکی بامبو

این گیاه شاید ویژگی بلند پروازی و جدیت بهمن ماهی ها را خوب به تصویر کشیده باشد. معمولاً در محیط خانه دوام خوبی دارد. یک گیاه با دیسیپلین و منظم محسوب می شود که با نگهداری درست و به موقع رشد خوبی خواهد کرد.

گیاه ماه تولد اسفندی ها

ته تغاری های سال یعنی متولدین اسفند افراد آرام و سر به زیر، عاشق پیشه و زبانزد خانواده اند. برای خوشحال کردن اسفند ماهی ها می توانید به آنها گلدان های زیر را هدیه کنید.

نخل پرشکوه

این گیاه بزرگ با برگ های پادشاه گونه برای منزل اسفند ماهی ها بسیار عالی است. نیاز به مراقبت زیادی در محیط خانه دارد. البته در شرایط آب و هوای سخت هم دوام آن بالا است. این گیاه شبیه به اسفند ماهی ها عاشق چالش است و از آن ها سربلند بیرون می آید و به خوبی گل می دهد.

گیاه زامفولیا

این گیاه نیاز به برنامه دقیقی برای آب دادن ، قرارگرفتن در معرض نور، کود دهی و هرس کردن دارد و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. اگر به این گیاه توجه شود، می تواند خودش را با شرایط سازگار کند؛ دقیقاً مانند شخصیتی که اسفند ماهی ها دارند.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

شخصیت شناسی بر اساس ماه تولد زنان و مردان

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا