آخرین وضعیت علی لاریجانی رئیس مجلس بعد از مبتلا شدن به کرونا + عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از مبتلا شدن به ویروس کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، تست کرونای علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی مثبت اعلام شده است.

لازم به بیان است در پی تماس های برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همکاران در مجلس شورای اسلامی که جویای حال جناب آقای علی لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی گردیده اند، اداره کل  فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای را منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی تماس های برخی نمایندگان  محترم و همکاران در مجلس شورای اسلامی که جویای حال جناب آقای دکتر لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی گردیده اند، به آگاهی می رساند حسب اطلاع واصله از حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی ، به دنبال بروز برخی علائم ، از ایشان آزمایش ویروس کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن، در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان می باشند.  “

در پی ابتلای علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری ناشی از ویروس کرونا، محمدی گلپایگانی از طرف مقام معظم رهبری ضمن جویا شدن آخرین وضعیت درمان لاریجانی، برای وی دعا و آرزوی سلامتی و بهبود کرد.

آخرین اخبار از وضعیت جسمی علی لاریجانی پس از ابتلای وی به بیماری کرونا

حسن زمانی ، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت جسمی علی لاریجانی پس از ابتلای وی به بیماری کرونا گفت: ” در حال حاضر، حال عمومی آقای لاریجانی خوب است و مشکلی نیست. فعلا آقای لاریجانی بنا به توصیه پزشکان در در قرنطینه خانگی است و نیازی به بستری در بیمارستان نبوده است. آن طور که پزشکان وی گفته‌اند، دوره ۱۵ روزه قرنطیه وی باید به اتمام برسد و پس از آن ریاست جلسات علنی و امور را در اختیار می‌گیرند

انشاء‌ الله آقای لاریجانی از پایان هفته آینده در جلسات علنی مجلس حضور خواهد داشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا