آدرس اینستاگرام برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری

در این مطلب از سایت جدولیاب، توضیحاتی درباره آدرس اینستاگرام برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه تلویزیونب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری، هر هفته روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌ شود.

آدرس اینستاگرام برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری

https://www.instagram.com/dorehami4_original

پخش برنامه دورهمی به عنوان بک مجموعه تلویزیونی  از ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ شمسی با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدا مهراب قاسم خانی ، کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت، اما مدتی بعد به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌ التصویری وی، از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده گرفت. همچنین تهیه کننده این برنامه تلویزیونی نیز پس از مدتی تغییر یافت! و سید مصطفی احمدی به عنوان تهیه کننده برنامه دورهمی شناخته شد.

بد نیست بدانید هدف سازندگان این برنامه تلویزیونی، ارائه ی یک اثر با ساختاری کاملا متفاوت نسبت به دیگر برنامه های نمایشی تلویزیون بوده‌ است! برنامه دورهمی حالا به عنوان یکی از پر مخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون ایران به‌ شمار می‌ رود.

برنامه دورهمی دکوری عظیم دارد؛ دکوری که شرابط موردنیاز برای حضور ۴۰۰ نفر را فراهم آورده است! در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در این برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری می‌ نشینند. در حفیقت برنامه دورهمی به مانند تئاتری است که در هر قسمت از آن، چیزی در حدود ۴۰۰ نفر را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

همچنین لازم به بیان است فصل چهارم برنامه دورهمی، شاهد تغییراتی نیز بوده است! برای نمونه، در گذشته از هر مهمان، هدیه ای به یادگار گرفته می شود. پس از پایان این مجموعه، هدایایی که از مهمانان گرفته شده بود، در موزه ای به نام ” موزه دورهمی ” نگه داری می‌ شد! سرانجام این هدایا به حراج گذاشته شد و درآمد حاصل از آن نیز، صرف امور خیریه شد. اما در فصل چهارم برنامه دورهمی، هیچ هدیه ای از مهمان‌ ها گرفته نمی‌ شود!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا