آدرس صفحه رسمی جناب خان در اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره آدرس صفحه رسمی جناب خان در اینستاگرام خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمد بحرانی ، صداپیشه و بازیگر با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود، از آغاز به کار صفحه رسمی جناب خان در  اینستاگرام خبر داد!

 

محمد بحرانی این چنین نوشت: ” سلام دوستان، رفیق قدیمیمون جناب خان پیج خودش رو در اینستاگرام راه اندازی کرده.لطفا فالوش کنین ??. ممنون می شم اگر این پست رو استوری کنین و پیج جناب خان رو هم تگ کنین و لطفا پیج جناب خان رو به دوستانتون هم معرفی کنین.

@jenabkhan

لازم به بیان است به نظر می رسد که این ماجرا و اقدام محمد بحرانی، پایانی بر حاشیه‌ ها و اختلافات پیش آمده بین مالک عروسک محبوب جناب خان و همچنین رامبد جوان باشد! به گونه ای که محمد بحرانی نیز حاضر به همراهی در فضایی خارج از خنداونه شده است؛ شاید هم نتیجه شرایط کرونایی و تعطیلی اکثر فعالیت‌ های فرهنگی و هنری و یا فرصت‌ های به وجود آمده در توجه بیش از پیش مردم به فضای مجازی برای گذران ایام در قرنطینه باشد!

درباره کاراکتر و شخصیت ” جناب خان ” بد نیست بدانید این شخصیت عروسکی با صدای محمد بحرانی در سال ۱۳۹۰ شمسی و در سریال نمایش خانگی ” کوچه مروارید ” با ۲۵ عروسک دیگر شکل گرفت؛ اما چندان موفق نبود!

شخصیت ” جناب خان ” در فصل دوم ” خندوانه ” در سال ۱۳۹۴ شمسی قرار بود در یک قسمت و تنها به عنوان یک استندآپ کمدین حضور پیدا نماید! اما استقبال زیاد از وی در آن برنامه، باعث شد تا ” جناب خان ” به کاراکتر ثابت این برنامه تلویزیونی تبدیل شود!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا