آشنایی با ۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

معرفی ثروتمندترین بازیگران جهان

جدول یاب ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: در لیست که در اینجا می‌آوریم ۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰ را معرفی می‌کنیم.برای آماده کردن این لیست از منابع متعددی همچون ارزش دارایی‌های خاص بازیگران، گزارش مجله فوربز و… استفاده شده است.

۱- شاهرخ خان

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

شاهرخ خان یکی از بازیگران برجسته هندی است. به او لقب «پادشاه بالیوود» داده شده است. این سوپراستار هندی تاکنون در بیش از ۸۰ فیلم ایفای نقش کرده و جوایز متعددی برای فعالیت‌های خود دریافت کرده است. امروز شاهرخ خان ثروتمندترین بازیگر دنیاست! تا این لحظه از سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی‌های او ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. البته شاهرخ خان علاوه بر بازیگری، کار اجرا انجام می‌دهد، چهره تبلغاتی برندهای متعددی بوده و یک تیم کریکت دارد. بنابراین ثروت او فقط از طریق بازیگری بدست نیامده است.

۲- تام کروز

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

تام کروز، چهره شناخته شده سینمای جهان، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی تبار اهل نیویورک می‌باشد. او یکی از بهترین بازیگر تاریخ سینمای هالیوود و جهان است و کمتر کسی است که نام او نشنیده باشد یا او نشناسد. فیلم‌های او در طی سال‌های گذشته برای سینما میلیون‌ها دلار پولسازی کرده‌ است. ارزش خالص دارایی‌های تام کروز در سال ۲۰۲۰ معادل ۵۷۰ میلیون دلار است و دومین بازیگر ثروتمند جهان معرفی شده است.

۳- جورج کلونی

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

جورج کلونی، کارگردان و بازیگران مشهور آمریکایی است که اهل کنتاکی است. او یکی از جذاب‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین بازیگران هالیوود بوده و همچنان هست. او برای ایفای نقش‌های ماندگار در آثار مختلفی چون «Ocean’s Eleven»،  «Three Kings» و «Syriana» جوایز متعددی دریافت کرده است. کلونی در طی سال‌هی فعالیت هنری خود موفقیت‌های متعددی بدست آورده که تمامی آنها مورد توجه قرار گرفته‌اند. امروز ارزش خالص دارایی‌های جورج کلونی چیزی معادل ۵۰۰ میلیون دلار است.

یکی از جمله های ماندگار جورج کلونی این چنین است: «دوست ندارم در مورد زندگی خصوصی‌ام صحبت کنم. اگر در مورد آن حرف بزنم دیگر خصوصی نخواهد بود»

۴- مل گیبسون

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

مل گیبسون یک تهیه کننده، کارگردان و بازیگر شناخته شده و برجسته اهل نیویورک است. او با اجرای بی نظیرش در آثاری همچون «The Passion of the Christ»،  «We Were Soldiers» و «Braveheart» در خاطرها مانده است که به خاطر آنها در سال ۱۹۹۵ میلادی جایزه آکادمی اوردز و گولدن گلوب را دریافت کرده بود. تا سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی این چهره مشهور، چیزی حدود ۴۲۵ میلیون دلار محاسبه شده است که او را در لیست ثروتمندترین بازیگران جهان قرار داده ست.

او معتقد است فیلم و سینما یک بیزنس است و استقلال چیز بسیار خوبی است که باعث می‌شود کمی جسورتر باشی و شانس بیشتری همراه شما باشد.

۵- ادم سندلر

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

ادم سندلر بازیگر و تهیه کننده امریکایی است که بعضا او را دریافت کننده بالاترین دستمزد در هالیوود نامبرده‌اند. سندلر وقتی به شهرت و محبوبیت رسید که یکی از فیلم های او در گیشه ۲۷۱ میلیون دلا فروش داشت و این رقم آن فیلم را به پرفروش‌ترین فیلم سندلر تبدیل کرد. ارزش دارایی این بازیگر آمریکایی ۴۲۰ میلیون دلار است و در این لیست او پنجمین بازیگر ثروتمند جهان لقب گرفته است.

۶- آمیتاب بچن

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

آمیتاب بچن یکی از بزرگترین نام‌های صنعت سینمای هند است. شانسی که در پنجاه سال فعالیت هنری همراه این بازیگر پیشکوست سینما بوده باعث شده بچن بزرگ یکی از ثروتمندترین ستاره‌های تاریخ سینمای هند و جهان نام بگیرد. بچن با وجود اینکه بیش از ۷۰ سال سن دارد و گاها دچار بیماری و مشکلات جسمی می‌شود اما هنوز استوار و مداوم فعالیت سینمایی خود را ادامه می‌دهد که همیشه به طرفدارانش اعلام کرده به خاطر آنها تا جان دارد و زنده هست از سینما فاصله نمی گیرد. امروز آمیتاب بچن ششمین بازیگر ثروتمند جهان است و ارزش دارایی‌های او ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

۷- جک نیکولسون

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

جک نیکولسون یک بازیگر، نویسنده و کارگردان آمریکایی اهل شهر نیویورک است. بازی او در فیلم‌هایی همچون «The Cry Baby Killer»،  «The Raven» و «The Shining» در خاطرها مانده است. نیکولسون با بسیاری از بازیگران و چهره های برجسته سینما همکاری داشته است. جایگاه او در لیست ثروتمندترین بازیگران جهان در رده هفتم قرار دارد و ارزش دارایی های او چیزی حدود ۴۰۰ میلیون دلار است.

۸- سیلوستر استالونه

۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰
۱۵ بازیگر ثروتمند جهان در سال ۲۰۲۰

استالونه یک بازیگر برجسته و مشهور آمریکایی است. او خالق دو تا از بزرگترین فیلم های بی نظیر هالیوود در تاریخ سینما است که تقریبا ۴ میلیارد دلار پولسازی کردند. استالونه یکی از بازیگرانی هالیوودی است که بالاترین دستمزد را دریافت می کنند. فیلم های «راکی» و «رامبو» با بازی او بسیار ماندگار و خاطره ساز هستند. تا سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی های او ۴۰۰ میلیون دلار محاسبه شده است.

وی معتقد است یک قدرت درونی در هر فردی وجود دارد که از او یک برنده یا یک بازنده می سازد و برنده ها کسانی هستند که به ندای قلبشان گوش کرده اند.

۹- آرنولد شوارزنجر

آرنولد شغل خود را به عنوان یک بدنساز حرفه ای آغاز کرد، بدنسازی ورزشی است که آرنولد در آن تبدیل به یک نماد شده است. با این همه آرنولد با بهره گیری از این مهارت خود می توانست در صنعت سینما پول بیشتری در بیاورد و او این واقعیت را درک کرده بود. تا سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی های آرنولد چیزی جدود ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است و او یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان و همچنین ثروتمندترین بدنسازان جهان معرفی شده است.

۱۰- مری-کیت و آشلی

مری-کیت و اشلی هر دو بازیگران آمریکایی، طراح مد و تاجران موفقی هستند. این خواهران دو قلو را با نام «دقولهای اولسون» هم می شناسند. آنها وقتی نوزاد بودند با یک سریال تلویزیونی وارد این عرصه شدند. مجله معتبر فوربز در لیست ثروتمندترین زنان سینما، رتبه یازدهم را به آنها داده بود. قدرت آنها باعث فروش طیف وسیعی از محصولات رسمی  در سراسر جهان شده است. ارزش دارایی های آنها تا سال ۲۰۲۰ حدود ۴۰۰ میلیون دلار محاسبه شده است.

۱۱- کلینت ایستوود

کلینت ایستوود بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است که اهل سنفرانسیسکو می باشد. او جایزه بهترین کارگردان و تهیه کنند را برای فیلم های « Unforgiven 1992» و « Million Dollar Baby 200» از آکادمی اوردز دریافت کرده است. ایستوود تا سال ۲۰۲۰ یک ثروت باورنکردنی و بی نظیر معادل ۳۷۵ میلیون دلار برای خود ساخته است و این رقم او را به یازدمین بازیگر ثروتمند جهان تبدیل کرده است. یکی از جملات ماندگار این چهره کهنه کار عبارت است از: « به تلاش هایت احترام بگذار، به خودت احترام بگذار. احترام گذاشتن به خود باعث می شود فردی قاعده مند و قانون مدار و منظم شوید.  وقتی هر دو را با اقتدار  زیر کمربند خود داشته باشید، این قدرت واقعی است.»

۱۲- جکی چان

جکی چان یکی از چهره های ماندگار سینمای جهان؛ بازیگر، تهیه کننده و کارگردان اهل هنگ کنگ است. او کار خود به عنوان یک بازیگر را در سن ۵ سالگی آغاز کرد. بازی های مهیج و بی نظیر او در سینما، ثروتی باورنکردنی برای او ایجاد کرد. تا همین ابتدای سال ۲۰۲۰ ثروت جکی چان بازیگر تیز و فرز سینما، ۳۷۰ میلیون دلار محاسبه شده است و این میزان ثروت او را به دوازدهمین بازیگر ثروتمند جهان تبدیل کرده است.

۱۳- کیانو ریوز

کیانو ریوز یک بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و موزیسین کانادایی است. او در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده که در گیشه سینما موفق  و پرفروش بوده اند. احتمالا او را با نقش «نئو» در فیلم «ماتریکس» و فیلم «John Wick» به خاطر دارید. تا به اینج سال ۲۰۲۰ ثروت او ۳۶۰ میلیون دلار است و در لیست امسال او ۱۲مین بازیگر ثروتمند جهان است.

۱۴- شان کانری

شان کانری یک بازیگر و تهیه کننده بازنشسته اسکاتلندی است که یک جایزه آکادمی اوردز، دو جایزه BAFTA و جایزه از گولدن گلوب دریافت کرده است. او اولین نفری بود که کاراکتر افسانه‌ای «جیمز باند» را بازی کرد و همین نقش محبوب‌ترین و مشهورترین کاراکتری است که در طول دوران بازیگری‌اش بازی کرد. در سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی‌های خالث شن کانری ۳۵۰ میلیون دلار براورده شده است که این رقم او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران سینما و جهان تبدیل کرده است.

۱۵- تام هنکس

تام هنکس یک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. می‌توان شرط بست که همه عاشق این بازیگر آمریکایی هستند و او پول ثابت کردن این حرف را دارد. تام در فیلم‌های بسیاری در سطح جهانی مانند « Forrest Gump»،  « Da Vinci Code» و « Angel and Demons» بازی کرده است. استفاده از صدای او برای کاراکتر «وودی» در «داستان اسباب‌بازی‌های۳» این اثر انیمیشنی را به پرفروش‌ترین فیلم آن سال تبدیل کرد که یک میلیارد دلار در گیشه پولسازی کرد. ارزش دارایی‌های تام هنکس در سال ۲۰۲۰، ۳۵۰ میلیون دلار براورد شده است.

 

رتبه ۱۵ تا ۲۰ ثروتمندترین بازیگران جهان بدین گونه است:

  1. مایکل داگلاس با ۳۰۰ میلیون دلار ثروت
  2. ویل اسمیت با ۳۰۰ میلیون دلار ثروت
  3. رابرت داونی جونیور با ۳۰۰ میلیون دلار ثروت
  4. رابرت دنیرو با ۳۰۰ میلیون دلار ثروت
  5. براد پیت با ۳۰۰ میلیون دلار ثروت

منبع: wealthygorilla

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا