آلینا یاکوپووا زیباترین دختر جهان در سال ۲۰۲۰ چه کسی است ؟ + عکس و پیج اینستاگرام

در این بخش از سایت جدولیاب با زیباترین دختر بچه جهان در سال ۲۰۲۰ به نام آلینا یاکوپووا آشنا می شویم. این دختر بچه که به یک مدل معروف تبدیل شده است بیشتر از ۲۸ هزار دنبال کننده در صفحه اجتماعی اینستاگرام دارد که در حال افزایش می باشد. هواداران اینستاگرامی او، آلینا را زیباترین دختربچه جهان نامیده اند. در ادامه این مطلب عکس های آلینا یاکوپووا را مشاهده می کنید و با وی آشنا می شوید.

آلینا یاکوپووا

عکس زیباترین دختربچه جهان ۲۰۲۰

عکس آلینا تاکنون روی جلد مجلات معروفی از جمله Instyle و Grazia چاپ شده است. این دختر شش ساله که اهل مسکو پایتخت کشور روسیه می باشد اکنون با برندهای ایتالیایی و روسیه ای کار می کند. آلینا با موهای موج دار بلوند و همچنین لبخند زیبا و جذاب کودکانه ای که دارد توانسته هواداران زیادی از تمام جهان را به خود جلب کند.

آلینا یاکوپووا

فالوورهای آلینا کامنت های جذابی زیر عکس های اینستاگرامی او ثبت می کنند. یکی از هواداران آلینا نوشته: خدای من! این دختر کوچولو قشنگ ترین دختریه که تا حالا دیدم! خیلی بانمک و شیرینه! اون یه فرشته کوچیک هست! واقعا که اون زیباترین دختربچه جهان هست!

 

موفقیت آلینا به خاطر تلاش های او در سن کم می باشد

آقای رومن کوچار مدیر برنامه های آلینا درمورد او گفته: موفقیت آلینا به خاطر زیبایی صورت اش نیست بلکه به خاطر تلاش های زیاد او علیرغم سن و سال کمی که دارد و همچنین اخلاق کاری اش می باشد.

آناستازیا کنیازوا را به خاطر دارید؟

البته این بار اول نیست که زیبایی یک دختر روس تا این اندازه بولد می شود، چند سال پیش هم دختر بچه ای با نام آناستازیا کنیازوا بواسطه صورت زیبای فرازمینی و چشمان آبی خود، توجه رسانه های جهان را جلب کرده بود و زیباترین دختربچه جهان در سال ۲۰۱۷ نام گرفت. در ادامه این مطلب عکس های اینستاگرامی آلینای کوچک را به اشتراک می گذاریم. با سایت جدولیاب همراه باشید.

آدرس پیج آلینا یاکوپووا

 

alina_yakupova_official@

آلینا در قسمت بیوگرافی اینستاگرامش نوشته:

مدل برندهای: Monnalisa, Pittibimbo88, YudashkinKids, Gloria Jeans

مدیریت صفحه: مامانم

پیام: دایرکت

آلینا یاکوپووا

آلینا یاکوپووا

آلینا یاکوپووا

آلینا یاکوپووا
آلینا یاکوپووا

آلینا یاکوپووا

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا