آیا نتیجه تست کرونای معصومه ابتکار مثبت اعلام شد؟

در این مطلب، درباره نتیجه تست کرونای معصومه ابتکار ، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهوری توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین خبر منتشر شده، نتیجه تست کرونای معصومه ابتکار مثبت اعلام شد.

براساس خبری که در یکی از کانال های تلگرامی منتشر شد در طی روزهای گذشته با مثبت شدن تست کرونای برخی از مسئولان دولتی، از نوع جدیدی ویروس به نام ” کرونا vip ” رونمایی شده است! ویروس کرونایی که مخصوص مسئولان است! عجیب‌ ترین این خدمات پزشکی هم پس از ابتلای معصومه ابتکار (معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهوری) و خانواده وی به این ویروس است! تعدادی از خبرنگاران پس از با خبرشدن از ارائه خدمات وی آی پی به خانواده معصومه ابتکار به منزل وی مراجعه کرده بودند که بازداشت شدند!

مصطفی فقیهی ، خبرنگار و صاحب امتیاز سایت انتخاب (از منابع نزدیک به دولت حسن روحانی) نیز این خبر را تایید کرد و با انتشار یک توییت در این باره، چنین نوشت:

معصومه ابتکار (متولد ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۳۹ شمسی در شهر تهران) نخستین زن ایرانی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ شمسی وارد هیئت دولت شده‌ است! او بیشتر به‌ خاطر نقش خود در تصرف سفارت ایالات متحده آمریکا در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ شمسی و همچنین هشت سال ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی و ریاست مجدد وی بر این سازمان در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی معروف است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا