آیا همسر دوم بنیامین بهادری تبعه آمریکاست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره این موضوع که همسر دوم بنیامین بهادری تبعه آمریکا می باشد و شایعاتی پیرامون این موضوع، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بنیامین بهادری ، خواننده موسیقی پاپ و آهنگساز از دوره ی کودکی علاقه ی خاصی به یادگیری موسیقی داشت! او تنها ۱۶ سال سن داشت که به شعر و موسیقی روی آورد!

بنیامین در ۱۹ سالگی به یادگیری ساز گیتار پرداخت و پیش از شروع به فعالیت موسیقایی حرفه‌ ای به ترانه‌ سرایی می‌ پرداخت. اولین آلبوم  رسمی بنیامین، آلبوم ” ۸۵ ” نام داشت! این آلبوم موسیقی به صورت اتفاقی توسط تنظیم کننده آن لو رفت! بی شک قطعه آهنگ ” دنیا دیگه مثل تو نداره ” را به یاد دارید! این قطعه آهنگ در این آلبوم موسیقی، شروعی بر شهرت تمام نشدنی بنیامین بود! شهرتی که بنیامین را هنوز هم با این آهنگ می شناسند!

بنیامین در سال ۱۳۸۸ شمسی با همسر اول خود ازدواج کرد؛ ازدواجی که به سرانجام مطلوب نرسید. ” نسیم حشمتی ” ، همسر بنیامین بهادری در طی تصادفی در آذر ماه سال ۱۳۹۲ شمسی در اتوبان همت شهر تهران درگذشت. بنیامین در سال ۱۳۹۴ شمسی با ” شایلی محمودی ” ، همسر دوم خود ازدواج کرد.

جالب است بدانید مراسم این بنیامین و شایی در کشور ایالات متحده آمریکا برگزار شد! زیرا خانواده شایلی محمودی در کشور ایالات متحده آمریکا ساکن بودند و همچنان نیز ساکن هستند و در آنجا زندگی می کنند! بد نیست بدانید شایلی متولد خرداد ماه سال ۱۳۷۰ شمسی می باشد.

آدرس اینستاگرام شایلی محمودی

https://www.instagram.com/i.shaily

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا