ابتلای بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به ویروس کرونا حقیقت دارد؟

در این مطلب، توضیحاتی پیرامون خبر ابتلای بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به ویروس کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دفتر نخست وزیری انگلیس ، لحظاتی از مثبت بودن آزمایش ابتلا به ویروس کرونای بوریس جانسون خبر داد! گویا جانسون علائم خفیفی از بیماری کووید-۱۹ را دارد.

بوریس جانسون ، نخست‌ وزیر انگلیس در فیلمی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، اعلام کرد: ” خود را در خانه ، قرنطینه کرده ام و از خانه کار می کنم؛ درست ترین کار همین است. و از طریق ویدئو کنفرانس ، رهبری دولت در مبارزه با ویروس کرونا را ادامه خواهد داد. من علائم خفیفی از ویروس کرونا دارم. تب دارم و مدام سرفه می کنم. بنا به توصیه کارشناس پزشکی، آزمایش ویروس کرونا دادم و نتیجه آن مثبت شد. “

بد نیس بدانید پس از آن که ترزا می ، رهبر حزب محافظه‌ کار در ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی از سمت خود استعفا داد، حزب محافظه‌ کار در ماه ژوئن ، انتخاب رهبری حزب را برای بر عهده گرفتن نخست‌ وزیری بریتانیا آغاز کرد. در روز ۲۳ ماه ژوئیه، حزب محافظه‌ کار ، بوریس جانسون را به عنوان رهبر تازه حزب محافظه‌ کار برگزید. جالب است بدانید جانسون را ” ترامپ بریتانیا ” می‌ خوانند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا