معجزه عدد ۱۹چیست؟ | اعجاز عددی قرآن حقیقت دارد؟

عدد ۱۹ مثل امضایی از طرف خداوند بر روی بیشتر آفریده های اوست. در این مطلب از معجزات اعداد به معجزه عدد ۱۹ می پردازیم . امیدوارم برای شما خواننده عزیز مفید باشد.

عدد ۱۹

عدد ۱۹

قرآن توشته ای متشکل از علوم ریاضی

قرآن به عنوان پدیده بی نظری که توسط هیچ بشری تا کنون نوشته نشده مشخص شده هست.
همه قسمتهای قرآن از ترکیب علم ریاضیات تشکیل شده. سوره ها, آیات, کلمه ها, تعداد حروف, تعداد کلمات, تعداد یک ریشه بودن کلمات و تنوع اسامی الهی, بی نظیر بودن در درست نویسی کلمات بدون فقدان و کمبودی در آن حتی با وجود تغییرات عمدی در بعضی حروف در درون بعضی لغات و خیلی مشخصات دیگر در قرآن.

دو نقطه نظر اصلی از سیستم علم ریاضیات در قرآن:
۱) ادبیات بر اساس ترکیبات ریاضی
۲) ترکیب علم ریاضیای در تعداد سوره ها و جمله ها
به خاطر همین کدهای دقیق ,کمترین تغییراتی در نوشته ها و ترکیبات آن به سرعت افشا میشود.
فهم ساده برای همه در هر سطحی ولی در عین واحد مشکل بودن در تقلید و کپی کردن از قرآن از معجزات این کتاب به شمار میرود.

برای اولین بار در تاریخ نوشته ای در دست داریم ترکیب شده از علم ریاضی که مستند بر کاتبی الهی دارد. ترکیبی از علم ریاضی خارج از قدرت بشری.
معجزه قرآن عدد ۱۹: نه فقط قرآن بلکه تمام عالم هستی با عدد ریاضی ۱۹ کد گذاری شده و این مهر الهی را در خود دارد. عدد ۱۹ را میشود به عنوان امضای خالق هستی در هر چیزی که او آفریده هست قلمداد کرد.

چند نمونه از خواص عدد ۱۹:
عدد ۱۹ عدد اول (قابل تقسیم به خود و عدد یک)
ترکیبی از عدد ۱ اولین عدد و آخرین عدد ۹ . میشه این رو به معنی این دانست که خداوند اول و آخر هست.
ابن عدد در تمام زبانهای دنیا به همین شکل نوشته میشود. هر دو عدد ۱ و ۹ .
این عدد دارای خصوصیات ریاضی ویژه ای هست از جمله مجموع عدد ۹ و ۱۰ که به توان یک رسیده اند ۱۹ خواهد بود علاوه بر اون تفریق این دو عدد وقتی به توان ۲ رسیده باشند باز هم عدد ۱۹ رو به ما خواهد داد.

تعدادی از نمونه های ترکیبات علم ریاضی در قرآن:
بسم الله الرحمن الرحیم که هر سوره با آن آغاز میشود خود از ۱۹ حرف تشکیل شده است.
قرآن از ۱۱۴ سوره تشکیل شده یا ۱۹x6
قرآن از ۶۳۴۶ آیه تشکیل ۱۹x334
کلمه خدا ۲۶۹۸ بار در قرآن اومده ۱۹x 142
از جمع کردن تمام شماره آیاتی که در آن کلمه الله آمده ۱۱۸۱۲۳بدست میاید ۱۹x 6217
۲۹ سوره از سوره های قرآن با پیشوند های مخصوصی شروع شده . هیچکس نمیدونه این کلمات برای چه هدف و منظوری به کار برده شده. ۱۴ نوع از این کلمات در قرآن هست مثل الم ,الر, المص … و غیره .به عنوان نمونه سوره بقره با الم شروع شده اگه تمام حروف ا ل م رو در این سوره بشماریم به تعداد ۹۸۹۹ میرسیم ۱۹x 521
این سیستم در تمام این ۲۹ سوره با این کلمات وجود دارد و در حقیقت این نوشتها تقریبا نصف نوشته های قرآن رو تشکیل میدهد.

این جمله گالیله که در عین پر معنا بودن تشویق خیلی ها رو در زمان خودش برانگیخت ریاضیات زبانی هست که خداوند در آفرینش بکار برده است.
دریایی از تحقیقات علمی امروزه بیانگر این هست که عدد ۱۹ مثل امضایی از طرف خداوند بر روی بیشتر آفریده های اوست.
چیزی که در حقیقت در این مورد واضح و روشنه این هست که هیچ انسانی توانایی این رو ندارد که یک همچین کتاب پیچیده ای رو با تمام این کدهای ریاضی بنویسد نه تنها در اون زمان بلکه در عصر کامپیوتری این زمان هم غیر ممکن هست.
اگر از یک فیلسوف بخواهیم که یک کتابی رو در ۱۱۴ قسمت وبیشتر از ۶۶۰۰ جمله بنویسه و ازش بخواهیم که کلمات و حروف رو به طریقه ای که در بالا گفتیم کد بندی کنه و همزمان دراون کتاب بتونه جوابگوی تمام سئوالات زندگی اعم از اقتصادی, خانواده, قضایی, سیاسی, فلسفه, دینی, احتیاجات انفرادی و ویژه افراد را ذکر کنه و همزمان توجه به علوم ستاره شناسی ,شیمی, فیزیک و ….داشته باشه باید تمام عمر خود را فقط به نوشتن بگذراند و حقیقتا باز موفق نخواهد شد.

پیامبر اسلام مدت ۲۳ سال پیامبر بودند مجبور شدند که بیش از ۹۶ بار در جنگ و حملات شرکت کنند . وظایفی چون همسر بودن, پدر بودن, رهبر جامعه بودن و مشکلات پیچیده اون زمان, چگونه از نظر عقلی قابل قبوله که تونسته باشند این کتاب قرآن رو از خود دیکته کرده باشند؟
این جز کلام وحی والهی چیزی دیگه ای نمی تونه باشه.اینگونه بود که من دریافتم و پذریفتم و ایمان آوردم که قرآن کلام خدا و دین اسلام دین الهی هست.

در سوره المدثر آیه ۳۰ -۳۱ خداوند در مورد جهنم و تعداد فرشتگان نگهبان خبر میدهد که این خود نیز یک دلیل مهم دیگری هست برای آنان که عقیده دارند یا آنهای که شک دارند.
بر آن آتش نوزده تن موکلند. و ما خازنان دوزخ راغیر از فرشتگان قرار ندادیم و عدد آنها را جز برای فتنه کفار نگردانیدیم تا آنانکه اهل کتابند یقین کنند البته بوحی خداست ایمان آرند و آن بر یقین مومنان بیافزاید و دیگر در دل اهل کتاب و مومنان باسلام هیچ شک و تردیدی نماند و تا آنانکه دلهاشان مریض هست و کافران نیز بطعنه نگویند خدااز این مثل چه منظور داشت؟ (به نظر من منظور عدد ۱۹ می باشد) آری چنین قرار داد تا هر که را بخواهد به ظلالت بگذارد و هر که را خواهد هدایت نماید و هیچکس از عده لشکریان پروردگار غیر او آگاه نیست و این جز برای پند و موعظه بشر نمیباشد.

روایت است که برای شروع کارهای مهم ۱۹ بار بسم الله الرحمن الرحیم بخوانید که بسیار مجرب و موثر است .

بیشتر بخوانید:

علم جفر یا علم الحروف به چه علمی می گویند؟ | معنی علم جفر

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا