اسامی بازیگران سریال خانه امن + خلاصه داستان

در این مطلب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری همراه با خلاصه داستان این سریال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی ، به نویسندگی حسین تراب نژاد و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در چند ماه گذشته تا به حال در شهر‌های مختلف کشور تصویربرداری شده است. میاب متولی مدیریت تولید را برعهده دارد و احمد گودرزی نیز مدیر تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی است.

بازیگران سریال خانه امن

بد نیس بدانید ” خانه امن ” پروژه‌ ای سنگین در ژانر امنیتی و جاسوسی می باشد! عوامل سازنده این سریال که پیش از این با ” سارق روح ” به سراغ فرقه‌ های انحرافی رفته بود و در ” ترور خاموش ” مباحث مافیایی مواد مخدر را افشا کرده بود، حالا در سریال ” خانه امن ” بر روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته است و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشور‌های غربی و کمک‌ های مالی منطقه‌ ای به این گروه تروریستی می‌ پردازد!

در جدیدترین خبر منتشر شده پیرامون این سریال ۴۰ یا ۴۵ قسمتی، سامان صفاری به جمع بازیگران آن پیوست. لازم به بیان است پیش از این حمیدرضا پگاه و سیما تیرانداز در مقابل دوربین این سریال حاضر شده بودند!

سامان صفاری که با فیلم سینمایی ” شیار ۱۴۳ ” به شهرت رسید، تا به حال در فیلم و سریال‌ های مختلفی چون ” سقوط آزاد ” ، ” دلدادگان ” ، ” پارادایس ” و ” سامورایی در برلین ” به ایفای نقش پرداخته است. بد نیست بدانید او به‌ طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌ های آزاد بازیگری از سال ۱۳۸۶ شمسی وارد حرفه بازیگری شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا